Gå til innhold

Hvorfor er du feit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke feit, jeg er bare for kort :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Heartbroken
Skrevet

Jeg spiser mer enn jeg forbrenner.

Har egentlig et ok kosthold, men beveger meg altfor lite.

Vet av erfaring at det ikke skal så store endringene til før jeg går ned i vekt, men så var det den motivasjonen da...

Skrevet

Gravid, kan ikke trene noe som helst på grunn av diagnose og lever ikke på bønnespirer og brokkoli. Er heller ikke feit, men har ekstra kilo.

Skrevet

Fordi jeg er karaktersvak og uten viljestyrke.

Jeg spiser for store porsjoner og beveger meg altfor lite.

Skrevet

Jeg er feit fordi jeg pangstartet "fetekuren" etter fødselen. Spiste sunt helt til den dagen min datter ble født. Da spiste jeg sjokolade og annet søtt hver eneste dag. Dette, i tillegg til lite aktivitet, gjorde at jeg pangstartet min fetekur.

Gikk opp etter at jeg fikk min datter. Gikk kun ned 3-4 kilo for så å gå opp 25 kilo på omtrent 6 mnd. Så nå veier jeg 25 kilo mer enn jeg gjorde før jeg ble gravid.

Skrevet
At man har former har ingenting med å være feit å gjøre i mine øyne. Man kan være slank og likevel ha former.. At man er diger i 8. mnd av et svangerskap har heller ikke noe med fedme å gjøre.. Feit er man når man er 30 kilo overvektig. Som forøvrig ikke betyr at man ikke kan være nydelig og dritlekker i andres øyne :) Eller sine egne :)

tusen takk silverfox, selvtilitten min steg ett par hakk nå ;)

Skrevet
At man har former har ingenting med å være feit å gjøre i mine øyne. Man kan være slank og likevel ha former.. At man er diger i 8. mnd av et svangerskap har heller ikke noe med fedme å gjøre.. Feit er man når man er 30 kilo overvektig. Som forøvrig ikke betyr at man ikke kan være nydelig og dritlekker i andres øyne :) Eller sine egne :)
tusen takk silverfox, selvtilitten min steg ett par hakk nå ;)

Bare hyggelig, en sann glede! :D

Skrevet

Fordi jeg er lykkelig.

Heller lykkelig og feit enn deprimert og tynn.

Skrevet

Fordi jeg i ungdomstiden hang meg opp i at jeg var feit, uten at jeg var det, og dermed tenkte jeg at det jo ikke spilte noen rolle hva jeg spiste uansett. Og da ble jeg jo feit å da. Og så har jeg slutta å spise/kasta opp i perioder men bestemte meg for at jeg ikke kunne leve sånn. Men om jeg begynte tenke på mat og trening i det hele tatt tok det helt over, så jeg slutta helt å bry meg. Deretter ble jeg gravid og ble enda feitere, for da er det jo liksom ok å legge på seg. Men nå har jeg tatt et oppgjør med meg selv og funnet middelveien. Gått ned 20kg så langt, på en sunn god måte og jobber med de siste 15kg. Så har ikke tenkt å være feit så mye lenger ;)

Skrevet

Fordi jeg spiser godteri hver dag.

Men er på vei ned i vekt nå:)

Skrevet

Fordi jeg ikke er tynn. Enkelt og greit.

Skrevet

Er det så mange her som er feite da? Hver gang noen spør hva folk veier, kommer det stort sett bare pene tall i 50 -60 klassen :P

Skrevet

Jeg er ikke feit. Jeg var på vei til å bli det,men jeg ombestemte meg og ble topptrent isteden..

Skrevet
Er det så mange her som er feite da? Hver gang noen spør hva folk veier, kommer det stort sett bare pene tall i 50 -60 klassen :P

Forvridd bilde av seg selv, som de damene i dameklubben i en annen tråd her. Og i en annen tråd der en som veide 57 kilo syntes hun var feit, og slanket seg til 51 kilo for så å få halvveis panikk fordi hun gikk opp 4 kilo. Hmm...

Skrevet
Er ikke tjukk, bare barnevennlig.

Hihi, tanten min har alltid sagt at hun synes synd på barn med sånne syltynne mødre - ingenting å kose og klemme på, liksom. :) Hun er helt normal selv, da, dvs. ikke overvektig.

Jeg er feit fordi jeg spiser for mye og beveger meg for lite, enkelt og greit. ;)

Skrevet
Hihi, tanten min har alltid sagt at hun synes synd på barn med sånne syltynne mødre - ingenting å kose og klemme på, liksom. :) Hun er helt normal selv, da, dvs. ikke overvektig. Jeg er feit fordi jeg spiser for mye og beveger meg for lite, enkelt og greit. ;)

Hehe, mente mer at jeg har ingen skarpe kanter ;)

Skrevet

Jeg er lubben fordi jeg er litt glad i godis, og er også insulinresistent så kroppen min tåler ikke sukker spesielt godt. Spiser ikke så veldig masse egentlig, men klarer liksom ikke å ha det vedvarende lavarbokostholdet som kroppen trenger. Viljestyrke er veldig varierende, så jojo slanker her og. Ja så trener jeg for lite og småspiser på kvelden.

Kan nok bli slank igjen, men det vil kreve enormt mye av meg for å gå ned, og ikke minst holde meg der, og jeg er redd jeg er altfor glad i mat til det.Vet ikke om jeg orker det livet og tenke over hver lille ting jeg putter i munnen. Veier nok 15 for mye, men er ikke diger liksom,så enn så lenge så får jeg være som jeg er:-)

Skrevet

Jeg er ikke feit. Jeg var på vei til å bli det,men jeg ombestemte meg og ble topptrent isteden..

Me to! Vel ikke akkurat topptrent enda.. Var på god vei til å bli feit. Og en dag bare bestemte jeg meg for at det skulle ikke skje. La om kostholdet og tok opp igjen treningen :) deilig å se kroppen komme tilbake :) det var selvfølgelig ingen som mente jeg trengte å gå ned i vekt - men jeg mener at når man ligger over helsemyndighetenes anbefalinger både i vekt og i omkrets så gjør man jo akkurat det ;)

Skrevet

Jeg er småfeit. Har insulinresistens og pcos. Så vekta står på stedet hvil stort sett selv om jeg har et veldig sunt og nazi lavkarbokosthold. Spiser jeg lite kalorier, men litt for mye karbohydrater, eser jeg ut.

Skrevet

For at jeg er veldig glad i mat og spiser for masse. Jeg synes at 1 pannekake, 1 pita, 1 wraps, 1 pizza stk osv er en kjip middag :P

Klarer ikke å trene pga helsa og det gjør det enda vanskeligere.

Men jeg er ikke veldig feit lenger i alle fall :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...