Gjest Tullmusa83 Skrevet 13. september 2012 #3 Skrevet 13. september 2012 Jeg spiser sundt, men ca 1,5 ganger så mye som jeg trenger. Er foresten ikke feit bare glad lubben. En du da?
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #4 Skrevet 13. september 2012 Sjokoman og dårlig impulskontroll. Jeg overspiser omtrent bevisstløs i gjerningsøyeblikket. :-(
L-8 Skrevet 13. september 2012 #5 Skrevet 13. september 2012 Fordi jeg i mange år har spist mat jeg trodde var sunn, men som ikke var så sunn for meg allikevel! Er heller ikke feit, men har noen kg ekstra.
Silverfox Skrevet 13. september 2012 #6 Skrevet 13. september 2012 Fordi jeg spiser for mye og beveger meg for lite.
Vogndilla Skrevet 13. september 2012 #7 Skrevet 13. september 2012 Bare lubben jeg å, men er det fordi jeg er lat Lagt på meg en del i sv.skapene og ikke giddet å trene det bort, jeg hater å trene!!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #8 Skrevet 13. september 2012 Fordi jeg har vært utsatt for sykdom/ulykke med resultat i langt sykehusopphold, måtte bl.a lære å gå på nytt og har treningsbegrensing pga komplikasjonene. Er på god vei ned i vekt, men det går veeldig seint, snakk om kun 7 kilo i året..
Gjest Miryks Skrevet 13. september 2012 #10 Skrevet 13. september 2012 Er ikke tjukk, bare barnevennlig.
Gråsonen Skrevet 13. september 2012 #11 Skrevet 13. september 2012 Jeg VAR feit fordi jeg er insulinresistent og var på god vei til type 2 Diabetes. Dette er jeg arvelig disponert for fra foreldre/besteforeldre. Min kropp tåler ikke sukker og raske karbohydrater like godt som noen andre.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #12 Skrevet 13. september 2012 Fordi jeg et par kroniske sykdommer som gjør at jeg har begrenset mulighet for aktivitet og samtidig må ta medisiner som stimulerer til fettlagring. Så selv om jeg spiser mindre enn et 8 år gammelt barn, så legger jeg på meg. For å gå ned i vekt må jeg innta mindre enn 1000 kalorier i døgnet.
Soveposen Skrevet 13. september 2012 #13 Skrevet 13. september 2012 Vet ikke om jeg er direkte feit, men formfull og lubben er jeg ihvertfall - Jeg har vel 5-10 kg for mye, og det er fordi jeg er aaaaltfor glad i mat, og beveger meg for lite. Er veldig glad jeg har en mann som liker formene mine da:)
BareMas Skrevet 13. september 2012 #14 Skrevet 13. september 2012 Freia, Nidar og Kims har sponset denne smekre kropp! Men er ganske glad i trivselskiloene mine jeg!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #15 Skrevet 13. september 2012 Fordi bekkenet gikk til h.. da jeg var gravid. Lå på sofaen i fem mnd + brukte fem mnd etter fødselen på å motivere meg for å gjøre noe med saken. Godt i gang med trening nå og går ned ca 0,5 kg pr uke
*Miss Flua* Skrevet 13. september 2012 #16 Skrevet 13. september 2012 Alt for dårlig kosthold, og vanvittig vridd forhold til mat. Vokst opp med dritmat og null grønnsaker og frukt. Nå holder jeg på å snu, og skal gå ned spiser sunt og slik "det skal være". vil at sønnen min skal ha et sunt og godt forhold til mat!
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #17 Skrevet 13. september 2012 Er ikke det lenger:) Har fått kontroll på tankene rundt mat, kontroll på aktivitetsnivåetkontroll, på innholdet i skapet og syndige fristelser. Dermed passer jeg i helt vanlige klær:)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #18 Skrevet 13. september 2012 Forklaringen er at jeg spiser mer enn kroppen klarer forbrenne. Unnskyldningen er at jeg er insulinresistent og sliter med å få kroppen til å forbrenne fettet som sitter klistret rundt magen. Jeg veier 10 kg for mye så er ikke bælfeit, men litt lubben (bruker str 42 i klær)
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #19 Skrevet 13. september 2012 Fordi jeg er gravid, håper på å få av meg disse ekstra kiloene FORT!!!
timiane Skrevet 13. september 2012 #20 Skrevet 13. september 2012 HI; Hvorfor lurer du på det? Du skal få et svar. Jeg spiser litt for mye, og i perioder beveger jeg meg litt for lite. Er jojo slanker og har slanket med opp i vekt med ca 30 kg. Nå er jeg gått over til lavkarbo og 20 av de kiloene er borte. Jeg er fremdeles feit, og det er greit sålenge det ikke blir mer. Er gravid og passer vekta, noen kilo pluss er vel greit.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #21 Skrevet 13. september 2012 For at du skulle få noe å spørre om.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #22 Skrevet 13. september 2012 Fordi jeg er lat på treningsfronten og for glad i sjokolade for mitt eget beste. Er ikke feit ennå, men kommer til å bli det snart om jeg ikke tar meg sammen.
Anonym bruker Skrevet 13. september 2012 #23 Skrevet 13. september 2012 Hva ser dere på som feit da, og hva er lubben? Jeg er gravid i uke 27 og veier nå 88 kg syns jeg er diiiiger. Før jeg ble gravid veide jeg 73. Er 165 cm. Var da stolt av å ha skikkelige hofter og rund rompe, syns det er kjempe sexy. Elsker formene til kim kardashian!
Silverfox Skrevet 13. september 2012 #24 Skrevet 13. september 2012 At man har former har ingenting med å være feit å gjøre i mine øyne. Man kan være slank og likevel ha former.. At man er diger i 8. mnd av et svangerskap har heller ikke noe med fedme å gjøre.. Feit er man når man er 30 kilo overvektig. Som forøvrig ikke betyr at man ikke kan være nydelig og dritlekker i andres øyne Eller sine egne
Isola&Lille+julegave Skrevet 13. september 2012 #25 Skrevet 13. september 2012 Fordi jeg har en spiseforstyrrelse. Spiser følelsene mine. Har et unormalt forhold til mat og dårlig utviklet metthetsfølelse. Og syns god mat er kjempegodt!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå