Nissefisen Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Jeg skal prøve meg på 3 dagers dietten i morgen. Gå på google.no og skriv inn "3 dagers dietten" så er det alternativ 3 eller 4 som kommer opp. Husker ikke helt, fikk ikke til å lime inn her.
LuksusLiv Skrevet 11. september 2012 #2 Skrevet 11. september 2012 http://www.slankingogkosthold.com/Kosthold_Slanking_tre_dagers_kuren.htm Denne? Hva med å bare prøve trening og moderate mengder med sunn mat?
Nissefisen Skrevet 11. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2012 http://www.slankingogkosthold.com/Kosthold_Slanking_tre_dagers_kuren.htm Denne? Hva med å bare prøve trening og moderate mengder med sunn mat? Ja,stemmer Har gått på G R i 6-8 uker og føler jeg ikke klarer mer, så trenger en oppkvikker før jeg går tilbake på G R igjen.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Dett hørtes fryktelig dumt ut. Kjemisk nedbryting? Hahah. Ruller
Nissefisen Skrevet 11. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 11. september 2012 Dett hørtes fryktelig dumt ut. Kjemisk nedbryting? Hahah. Ruller Dum diett eller valg av ord? Jeg prøver uansett
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Kjøpe inn til den imorgen jeg:) André som har prøvd den?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Kan noen fortelle meg hva vaniljeis har i en slik meny å gjøre? Snakk om bortkasta kalorier, når dietten ellers legger opp til at man omtrent dauer av sult.
Gjest Ingen skal få! Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 Dett hørtes fryktelig dumt ut. Kjemisk nedbryting? Hahah. Ruller Dum diett eller valg av ord? Jeg prøver uansett Begge deler!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #9 Skrevet 12. september 2012 To kollegar av meg gikk på den dietten. Hun ene mistet 3kg, den andre -2,5kg.
C.L.H85 Skrevet 12. september 2012 #10 Skrevet 12. september 2012 Går man ikke rett opp igjen når du begynner å spise normalt igjen etter 3 dager?? Har en følelse av at eneste du oppnår er jojo-effekten... Har aldri trodd på raske løsninger, tror heller ikke det er veldig sunt.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #11 Skrevet 12. september 2012 Prøvde denne for rundt 2 år siden. Gikk ned 2,8kg på 3 dager. Gikk opp 0,5 igjen, men ikke resten. Kommer an på hvilken mat du putter inn etter dietten vil jeg tro. Går du tilbake i sofakroken med snacks på bordet så kommer vel kiloene snikende på igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #12 Skrevet 12. september 2012 Prøvde denne for rundt 2 år siden. Gikk ned 2,8kg på 3 dager. Gikk opp 0,5 igjen, men ikke resten. Kommer an på hvilken mat du putter inn etter dietten vil jeg tro. Går du tilbake i sofakroken med snacks på bordet så kommer vel kiloene snikende på igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #13 Skrevet 12. september 2012 Prøvde denne for rundt 2 år siden. Gikk ned 2,8kg på 3 dager. Gikk opp 0,5 igjen, men ikke resten. Kommer an på hvilken mat du putter inn etter dietten vil jeg tro. Går du tilbake i sofakroken med snacks på bordet så kommer vel kiloene snikende på igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #14 Skrevet 12. september 2012 Prøvde denne for rundt 2 år siden. Gikk ned 2,8kg på 3 dager. Gikk opp 0,5 igjen, men ikke resten. Kommer an på hvilken mat du putter inn etter dietten vil jeg tro. Går du tilbake i sofakroken med snacks på bordet så kommer vel kiloene snikende på igjen.
Nissefisen Skrevet 12. september 2012 Forfatter #15 Skrevet 12. september 2012 Jeg aner ikke, men skal prøve å se hva som skjer. Går jeg opp igjen så prøver jeg ikke flere ganger Men jeg skal jo på G R igjen på lørdag så får vi se hvordan det går. Oppdater med da anonym #6
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #16 Skrevet 12. september 2012 Jeg liker ikke tunfisk...hva kan jeg spise istedenfor?
L-8 Skrevet 12. september 2012 #17 Skrevet 12. september 2012 En av de dummeste diettene jeg har sett!! Nesten dummere enn suppedietten!
Nissefisen Skrevet 12. september 2012 Forfatter #18 Skrevet 12. september 2012 Jeg liker ikke tunfisk...hva kan jeg spise istedenfor? Kylling da? Det jo sikkert fordi tunfisk er rik på proteiner. Vet ikke, men mest lokisk.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #19 Skrevet 12. september 2012 Har sagt det før og sier det igjen: Det er ingen rask vei til en varig vektreduksjon! Jeg snakker av erfaring. Jeg er en av de som har prøvd alt. Da jeg var lei av opp-og-ned hele tiden, fant jeg ut at jeg måtte gjøre det "the hard way". Det funket. Det eneste som hjelper er å forbrenne mer kalorier enn det som inntas. Altså: Enten spise vanlig men trene mye (hjelper ikke om du spiser masse godteri og drikker brus, og fortsatt får i deg fler kalorier enn du forbrenner), eller spise færre kalorier. Let opp hva slags mat som er kalorifattig, og legg om kostholdet. Det er veldig lett teoretisk, men dritkjipt de første ukene, men så går det bedre. Ved å legge om kostholdet har jeg gått ned 10kg på tre mnd.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #20 Skrevet 12. september 2012 Jeg skjønner at mange synes sånne dietter er teite, men jeg prøvde PSMF nylig i en knapp uke. Gikk ned 2.5 kg, og fortsatte med vanlig kosthold etterpå (karboredusert og vg's vektklubb), og jeg har ikke gått opp igjen noe av det. Jeg fortsatte å gå ned jevnt og trutt etterpå. Jeg tror slike dietter kan fungere som en slags kickstart på vektnedgangen, og tror også man kan holde vekta hvis man fortsetter med mye mosjon og et godt kosthold etterpå. Noen ganger når man skal slanke seg veldig mye, kan det være godt å ha slike "ekstremkurer" innimellom for å få opp motivasjonen. Går det tregt i perioder er det lett å falle tilbake på gamle synder. Jeg fikk også litt lyst til å prøve denne. Kanskje neste uke, siden jeg skal bort i helgen.
L-8 Skrevet 12. september 2012 #21 Skrevet 12. september 2012 Jeg skjønner at mange synes sånne dietter er teite, men jeg prøvde PSMF nylig i en knapp uke. Gikk ned 2.5 kg, og fortsatte med vanlig kosthold etterpå (karboredusert og vg's vektklubb), og jeg har ikke gått opp igjen noe av det. Jeg fortsatte å gå ned jevnt og trutt etterpå. Jeg tror slike dietter kan fungere som en slags kickstart på vektnedgangen, og tror også man kan holde vekta hvis man fortsetter med mye mosjon og et godt kosthold etterpå. Noen ganger når man skal slanke seg veldig mye, kan det være godt å ha slike "ekstremkurer" innimellom for å få opp motivasjonen. Går det tregt i perioder er det lett å falle tilbake på gamle synder. Jeg fikk også litt lyst til å prøve denne. Kanskje neste uke, siden jeg skal bort i helgen. Psmf er i en klasse for seg når det gjelder ekstremdietter, og kan IKKE sammenliknes med dette tullet.
mrsrogaland. Skrevet 12. september 2012 #22 Skrevet 12. september 2012 Tror dette må være den teiteste dietten jeg har sett. Amatørmessig. Hvorfor hive seg på rare og harde slankekurer? Hva med å spise sunt og trene? Det er den beste måten du kan gjøre det på, og klarer du ikke det, så er du heller ikke klar for å gå ned i vekt. Det er en livsstilsendring, og når du innser det, så tror jeg også vekten din vil begynne å gå nedover. Is til middag hver dag hører ikke hjemme i et sunt kosthold eller en slankekur. Det der tror jeg er mye fjas. Men du må ha lykke til med slankingen
Nissefisen Skrevet 12. september 2012 Forfatter #23 Skrevet 12. september 2012 Tror dette må være den teiteste dietten jeg har sett. Amatørmessig. Hvorfor hive seg på rare og harde slankekurer? Hva med å spise sunt og trene? Det er den beste måten du kan gjøre det på, og klarer du ikke det, så er du heller ikke klar for å gå ned i vekt. Det er en livsstilsendring, og når du innser det, så tror jeg også vekten din vil begynne å gå nedover. Is til middag hver dag hører ikke hjemme i et sunt kosthold eller en slankekur. Det der tror jeg er mye fjas. Men du må ha lykke til med slankingen Vet ikke om du leste vidre på svarene. Jeg er helt enig med deg! Legge om kostholdet og trene er det som er best for både kropp og sjel. Etter 6-8 uker med G R så har vekten stått på "hvil" de siste tre ukene og må bare si at jeg er på nippet til å gi opp. Når jeg er på G R så spiser jeg 1600kcal på en dag og trener hardt 3 ganger i uken, pluss gå turer på en times tid utenom. I seden for å gi F i slankingen så gir jeg denne dietten en sjanse for å se om det har noe effekt. Kanskje har jeg gått opp det jeg evt taper på kort tid også, men det vet jeg ikke før jeg har prøvd. Skal på G R igjen på lørdag, når denne dietten er over.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2012 #24 Skrevet 12. september 2012 Jeg skjønner at mange synes sånne dietter er teite, men jeg prøvde PSMF nylig i en knapp uke. Gikk ned 2.5 kg, og fortsatte med vanlig kosthold etterpå (karboredusert og vg's vektklubb), og jeg har ikke gått opp igjen noe av det. Jeg fortsatte å gå ned jevnt og trutt etterpå. Jeg tror slike dietter kan fungere som en slags kickstart på vektnedgangen, og tror også man kan holde vekta hvis man fortsetter med mye mosjon og et godt kosthold etterpå. Noen ganger når man skal slanke seg veldig mye, kan det være godt å ha slike "ekstremkurer" innimellom for å få opp motivasjonen. Går det tregt i perioder er det lett å falle tilbake på gamle synder. Jeg fikk også litt lyst til å prøve denne. Kanskje neste uke, siden jeg skal bort i helgen. Psmf er i en klasse for seg når det gjelder ekstremdietter, og kan IKKE sammenliknes med dette tullet. Det er nå så, men det er tross alt bare tre dager. Går ikke HI ned, eller om hun går ned og opp igjen, så har det jo egentlig ikke noe å si. Hun skriver jo flere ganger at hun går på G.R., og trenger et lite push i motivasjonen. Da er hun jo allerede godt på vei til en livsstilsendring. Jeg har gått ned 20 kg, og vet hvor lett det er å få lyst til å gi opp i de periodene det går veldig tregt. Men PSMF er jo et godt forslag hvis hun heller er positiv til å teste det.
mrsrogaland. Skrevet 12. september 2012 #25 Skrevet 12. september 2012 Tror dette må være den teiteste dietten jeg har sett. Amatørmessig. Hvorfor hive seg på rare og harde slankekurer? Hva med å spise sunt og trene? Det er den beste måten du kan gjøre det på, og klarer du ikke det, så er du heller ikke klar for å gå ned i vekt. Det er en livsstilsendring, og når du innser det, så tror jeg også vekten din vil begynne å gå nedover. Is til middag hver dag hører ikke hjemme i et sunt kosthold eller en slankekur. Det der tror jeg er mye fjas. Men du må ha lykke til med slankingen Vet ikke om du leste vidre på svarene. Jeg er helt enig med deg! Legge om kostholdet og trene er det som er best for både kropp og sjel. Etter 6-8 uker med G R så har vekten stått på "hvil" de siste tre ukene og må bare si at jeg er på nippet til å gi opp. Når jeg er på G R så spiser jeg 1600kcal på en dag og trener hardt 3 ganger i uken, pluss gå turer på en times tid utenom. I seden for å gi F i slankingen så gir jeg denne dietten en sjanse for å se om det har noe effekt. Kanskje har jeg gått opp det jeg evt taper på kort tid også, men det vet jeg ikke før jeg har prøvd. Skal på G R igjen på lørdag, når denne dietten er over. Hva med å prøve å likke på 1400-1500kcal daglig en stund? Av og til trenger bare kroppen et lite push, og en forandring. Uansett, skjønner at du syntes det er tungt og lite motiverende når ting står stille. Hvor mye har du gått ned de 6-8 ukene du har holdt på? Det er vanlig at vekten står stille i blandt, eller at det går tregere. Stå på! Du er flink! Husk, det er aldri så ille å trene og spise sunt, som den følelsen du vil få av å gi opp. Du mestrer dette. Dine gamle vaner trenger du ikke, de vil kun gi deg følelsen av å feile.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå