Gå til innhold

villa paprika

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun burde jo tatt til seg sånne allmenne tips da, når det gjelder bilder av huset og til visning. Her forsvant ALT av personlige artikler på badet, shampoflasker, parfymer osv. Hos henne ser det virkelig overlesset ut..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, haha seriøst?? Paprikaveien?? Krydder? Muskat? Hihi vittige navn på veiene ;)

Skrevet

Helt enig med #25.

At det går ann å være så kjipe! Er det ikke noe annet som gir dere glede enn å snakke dritt om andre?

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg er en av de få som ikke følger med på henne eller hennes blogg, men nå klikket jeg på finn-annonsen.

Det som slo meg er at med mindre hun selger huset møblert, så har jo bildene helt feil fokus! Det hjelper fint lite med masse flott og fancy interiør, når det ikke er det du selger. Man fikk ingen oversikt over romstørrelse osv.

Da vi skulle ta bilder til vårt prospekt fikk vi ikke ha noe personlig framme, kun blomster, håndkler o.l..

Men for all del, dama er flink og har et flott hjem, men akkurat i denne settingen fikk hun ikke LEILIGHETEN godt nok fram, og det er jo den hun prøver å selge??

Skrevet
haha, nei egentlig ikke ;) men jeg leser bloggen hennes fra tid til annen fordi jeg liker endel av det hun gjør. Hun la ut finnannonsen på bloggen og da sjekket jeg den. Bildene, vinklene, dilldallet, fokuset - alt var feil i mine øyne og derfor MåTTE jeg bare! Og ja, jeg hadde finnannonsen oppe mens jeg skrev det andre innlegget slik at jeg ikke skrev noe feil ift detaljene. (er derfor det ser ut som jeg har tatt annonsen grundig for meg, hvilket jeg ikke har. Så den for en stund siden og irriterte meg og tittet på den igjen nå siden hussalget ble nevnt. Og da MåTTE jeg) Hun har tatt sine sedvanlige interiørbilder og ikke bilder passende en boligannonse. Utenom det så har jeg nok å gjøre;) Var ikke ute etter å imponere eller å skremme, bare blåse ut litt frustrasjon. Pleier som regel ikke henge meg opp så voldsomt men vi har vel alle en form for galskap ;)

Det er en megler som har tatt bildene da! Hun var kjempe missfornøyd med bildene selv!!

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet (endret)
haha, nei egentlig ikke ;) men jeg leser bloggen hennes fra tid til annen fordi jeg liker endel av det hun gjør. Hun la ut finnannonsen på bloggen og da sjekket jeg den. Bildene, vinklene, dilldallet, fokuset - alt var feil i mine øyne og derfor MåTTE jeg bare! Og ja, jeg hadde finnannonsen oppe mens jeg skrev det andre innlegget slik at jeg ikke skrev noe feil ift detaljene. (er derfor det ser ut som jeg har tatt annonsen grundig for meg, hvilket jeg ikke har. Så den for en stund siden og irriterte meg og tittet på den igjen nå siden hussalget ble nevnt. Og da MåTTE jeg) Hun har tatt sine sedvanlige interiørbilder og ikke bilder passende en boligannonse. Utenom det så har jeg nok å gjøre;) Var ikke ute etter å imponere eller å skremme, bare blåse ut litt frustrasjon. Pleier som regel ikke henge meg opp så voldsomt men vi har vel alle en form for galskap ;)
Det er en megler som har tatt bildene da! Hun var kjempe missfornøyd med bildene selv!!

Nix, det er det ikke. Det er kun noen få som er fra megler, kjøkkenbildet der i blant. Resten har hun tatt selv, har hun som venn på facebook så det har jeg svart på hvitt :) Det var først bare bilder som hun hadde tatt liggende ute på finn, og da hun var på ferie så hadde megleren vært der og tatt flere bilder, da hadde han fjernet masse og ommøblert.. dette ble hun veldig fornærmet over.

Endret av Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Nix, det er det ikke. Det er kun noen få som er fra megler, kjøkkenbildet der i blant. Resten har hun tatt selv, har hun som venn på facebook så det har jeg svart på hvitt :) Det var først bare bilder som hun hadde tatt liggende ute på finn, og da hun var på ferie så hadde megleren vært der og tatt flere bilder, da hadde han fjernet masse og ommøblert.. dette ble hun veldig fornærmet over.

Det stemmer det som Mine hjerter sier, jeg har hun på fb jeg og ;) Var jo helt krise en stund hehe

Skrevet

Er det så mye slemme kjerringer eller er det samme dama som svarer på sine egne innlegg.

Forstår ikke dette behovet for å snakke stygt om den dama der. Hun har ikke gjort en flue fortred.

legg merke til at det er ingen som har sagt ett eneste stygt om henne. Hun skader ingen og virker som ei søt jente med litt for mange ideer i hodet;) Hun har et pent hjem og jeg liker mye av det hun gjør.

Det er kun bildene som er i fokus her. Hun er ingen fotograf og det bærer bildene preg av da det er møbler og annet interiør som er i fokus og ikke str. på rommene, romfordeling, planløsning osv osv.

Det er altfor mange personlige og private effekter i alle rom. Hun har satt fokuset på hva rommene inneholder i dag og ikke hva rommene kan brukes til. F,eks spisestuen. Her har hun tatt et bilde av selve spisestuemøblementet og lampene. For ikke snakke om gardinene. Hun burde har satt fokuset på å vise str, lys og hvordan rommet binder sammen stue og kjøkken og kan brukes som spisestue. Det ser ut som en stor annonse for salg av møbler og ikke en boligannonse.

Skrevet

Rommene ser jo knøtt små ut. Hun har jo ikke tatt bilde av rommene, men av interiør og møbler, og det er jo ikke det hun skal selge!

Skrevet

Jeg ville gått på visning iallefall. Bildene er ikke typiske, derfor likte jeg det. Liker når noen går sine egne veier og er kreative! Det er så myyyyyye kjedelig der ute.

Skrevet

Jeg lurer litt på om det er møblene eller huset som er til salgs? Fine ting, bevares, men det lille jeg ser av huset så virker det jo utrolig lite og trangt.

Skrevet

Det jeg reagerte på var egentlig mest at bildene var så små!

Og ja, man skal jo ta bort personlige ting, hvertfall bilder og gjerne ta ut ting som leker eller møbler som ikke er vits å ha (for å få rommene større).

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Det er hun som har vært med på unge mødre sant? Det må jo være henne, fine bilder ser ut som en interiøsbutikk og ikke et hjem, noe som ikke er så gunstig i en bolig annonse..

Skrevet
Å gubbanoa sÅ mye stæsj og rot!

Ja, det ser ut som huset er fyllt av ting som er pene, men fullstendig ubrukelige. F.eks. de spisestuestolene er fancy, men tynne og sikkert ikke gode Å sitte pÅ. Den store kurven pÅ rommet itl sønnen er fin, men upraktisk. Og hvorfor er alt grÅtt?

Skrevet
Å gubbanoa sÅ mye stæsj og rot!
Ja, det ser ut som huset er fyllt av ting som er pene, men fullstendig ubrukelige. F.eks. de spisestuestolene er fancy, men tynne og sikkert ikke gode Å sitte pÅ. Den store kurven pÅ rommet itl sønnen er fin, men upraktisk. Og hvorfor er alt grÅtt?
fordi hun liker det sÅnn?

Tipper alle som er negative her kun er ssjalu. for det er ikke til Å stikke under en stol at hun har et av norges flotteste hjem. men ja, kanskje ikke typisk anonsebilder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...