Gå til innhold

villa paprika

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foreslår at du heller ringer en venn enn å spørre publikum

Skrevet

Det brant opp, så nå bor de i telt i lag med Romfolket.

Skrevet

det står ingenting om det på bloggen og annonsen ligger fremdeles på finn.

regner med det kommer til å ta tid. bildene er dritdårlige og istedet for å ta bilder for evnt huskjøpere så har hun tatt interiørbilder for magasiner.

hun har ikke klart å få til noe som helst form for romfølelse med bildene sine. Alle rom ser små og trange ut og det er altfor mye tilbehør.

eksempler på det: soveromsbildene: små, trange rom som hun har "stylet". Bokhyllene på barnas rom er fullstappet av kosedyr og gulvet er fullstendig dekket av leker. det henger babytøy fra gardinstanga på datterens rom. her burde hun ha ryddet bort mesteparten av tingene på gulvet og fjernet mestepartet av fyllet i hyllene, samt fjernet uromoment som f.eks kjolen i gardina. Lyst, romslig og praktisk - ikke "sjekk å flink jeg er til å style og sjekk å mye man får plass til her inne"

hun har tatt snodige bilder av yttergangen fra snodige vinkler. Hvem er intr. i tøykurven med skjerf? hun har heller ikke fjernet noen sko fra skohyllen som er overfull av div. skotøy.

badet har hun knapt klart å ta bilder av. servantbenken er dekket av varer fra butikken hennes og hun har badehyllen full av private baderomsartikler.

på bildene av deres soverom har hun ikke tenkt på å fjerne store ting som står i veien for at for at folk skal se hvordan rommet egentlig ser ut. bl.a. digre vesker på veggen og en diger lampe på nattbordet som egentlig fyller hele bildet.

jeg klarer heller ikke å se hvordan huset er formet gjennom bildene hennes.

alt i alt synes jeg huset deres er fint, hun er flink med interiør men å selge bolig er ikke det samme som å selge interiørartikler. Her har hun bommet kraftig. Hun burde har ryddet ut masse slik at potensielle kjøpere kunne ha fått et ryddig og nøytralt inntrykk av huset. Og ikke stå igjen med følelsen av at man må kjøpe alle disse tingene for at det skal bli fint.

dette hadde ingenting med HI's spm å gjøre men jeg MåTTE bare!!!!!!

Skrevet
det står ingenting om det på bloggen og annonsen ligger fremdeles på finn. regner med det kommer til å ta tid. bildene er dritdårlige og istedet for å ta bilder for evnt huskjøpere så har hun tatt interiørbilder for magasiner. hun har ikke klart å få til noe som helst form for romfølelse med bildene sine. Alle rom ser små og trange ut og det er altfor mye tilbehør. eksempler på det: soveromsbildene: små, trange rom som hun har "stylet". Bokhyllene på barnas rom er fullstappet av kosedyr og gulvet er fullstendig dekket av leker. det henger babytøy fra gardinstanga på datterens rom. her burde hun ha ryddet bort mesteparten av tingene på gulvet og fjernet mestepartet av fyllet i hyllene, samt fjernet uromoment som f.eks kjolen i gardina. Lyst, romslig og praktisk - ikke "sjekk å flink jeg er til å style og sjekk å mye man får plass til her inne" hun har tatt snodige bilder av yttergangen fra snodige vinkler. Hvem er intr. i tøykurven med skjerf? hun har heller ikke fjernet noen sko fra skohyllen som er overfull av div. skotøy. badet har hun knapt klart å ta bilder av. servantbenken er dekket av varer fra butikken hennes og hun har badehyllen full av private baderomsartikler. på bildene av deres soverom har hun ikke tenkt på å fjerne store ting som står i veien for at for at folk skal se hvordan rommet egentlig ser ut. bl.a. digre vesker på veggen og en diger lampe på nattbordet som egentlig fyller hele bildet. jeg klarer heller ikke å se hvordan huset er formet gjennom bildene hennes. alt i alt synes jeg huset deres er fint, hun er flink med interiør men å selge bolig er ikke det samme som å selge interiørartikler. Her har hun bommet kraftig. Hun burde har ryddet ut masse slik at potensielle kjøpere kunne ha fått et ryddig og nøytralt inntrykk av huset. Og ikke stå igjen med følelsen av at man må kjøpe alle disse tingene for at det skal bli fint. dette hadde ingenting med HI's spm å gjøre men jeg MåTTE bare!!!!!!

Oh, link til anonsen?

Aner ikke hvem dere snakker om engang, men elsker "tragiske" bilder i bolig anonser ;)

Skrevet
det står ingenting om det på bloggen og annonsen ligger fremdeles på finn. regner med det kommer til å ta tid. bildene er dritdårlige og istedet for å ta bilder for evnt huskjøpere så har hun tatt interiørbilder for magasiner. hun har ikke klart å få til noe som helst form for romfølelse med bildene sine. Alle rom ser små og trange ut og det er altfor mye tilbehør. eksempler på det: soveromsbildene: små, trange rom som hun har "stylet". Bokhyllene på barnas rom er fullstappet av kosedyr og gulvet er fullstendig dekket av leker. det henger babytøy fra gardinstanga på datterens rom. her burde hun ha ryddet bort mesteparten av tingene på gulvet og fjernet mestepartet av fyllet i hyllene, samt fjernet uromoment som f.eks kjolen i gardina. Lyst, romslig og praktisk - ikke "sjekk å flink jeg er til å style og sjekk å mye man får plass til her inne" hun har tatt snodige bilder av yttergangen fra snodige vinkler. Hvem er intr. i tøykurven med skjerf? hun har heller ikke fjernet noen sko fra skohyllen som er overfull av div. skotøy. badet har hun knapt klart å ta bilder av. servantbenken er dekket av varer fra butikken hennes og hun har badehyllen full av private baderomsartikler. på bildene av deres soverom har hun ikke tenkt på å fjerne store ting som står i veien for at for at folk skal se hvordan rommet egentlig ser ut. bl.a. digre vesker på veggen og en diger lampe på nattbordet som egentlig fyller hele bildet. jeg klarer heller ikke å se hvordan huset er formet gjennom bildene hennes. alt i alt synes jeg huset deres er fint, hun er flink med interiør men å selge bolig er ikke det samme som å selge interiørartikler. Her har hun bommet kraftig. Hun burde har ryddet ut masse slik at potensielle kjøpere kunne ha fått et ryddig og nøytralt inntrykk av huset. Og ikke stå igjen med følelsen av at man må kjøpe alle disse tingene for at det skal bli fint. dette hadde ingenting med HI's spm å gjøre men jeg MåTTE bare!!!!!!

WOW!!! Jeg vet ikke om det er imponerende eller skummelt at du orker å ta for deg en fremmeds (?) boligannonse Så grundig inne på et nettforum!

Har du veldig lite å gjøre om dagene?

Skrevet

haha, nei egentlig ikke ;) men jeg leser bloggen hennes fra tid til annen fordi jeg liker endel av det hun gjør. Hun la ut finnannonsen på bloggen og da sjekket jeg den.

Bildene, vinklene, dilldallet, fokuset - alt var feil i mine øyne og derfor MåTTE jeg bare! Og ja, jeg hadde finnannonsen oppe mens jeg skrev det andre innlegget slik at jeg ikke skrev noe feil ift detaljene. (er derfor det ser ut som jeg har tatt annonsen grundig for meg, hvilket jeg ikke har. Så den for en stund siden og irriterte meg og tittet på den igjen nå siden hussalget ble nevnt. Og da MåTTE jeg) Hun har tatt sine sedvanlige interiørbilder og ikke bilder passende en boligannonse.

Utenom det så har jeg nok å gjøre;) Var ikke ute etter å imponere eller å skremme, bare blåse ut litt frustrasjon. Pleier som regel ikke henge meg opp så voldsomt men vi har vel alle en form for galskap ;)

Skrevet

Finn tre feil med annonsen

1. Det står villapaprika i annonsen (akkurat som at det er salgsfremhevende for kjøpere(som sikkert aldri har hørt om henne)

2. Hun har lagt ved siden egne bilder (45 bilder?? Over eksponerer det lille huset, og det blir for mye, folk gidder ikke møte opp på visning fordi de har sett det lille arealet fra alle mulige vinkler)

3. Det er mer fokus på hennes ting/interiør en på rommene (man kjøper vel huset og ikke innholdet?)

..,knis, så flaut, ikke rart det fortsatt er til salgs :)

Sekundet de har flyttet ut alle tingene til det nye huset og tar bilder av det de faktisk skal selge får de nok solgt iløpet av en dag

Skrevet

Synes det så fint ut. Ikke overlesset det der vel? Gi dere!

Skrevet

Synes det var overlesset mtp bildetaking og visning, men synes samtidig hun får frem rommene godt. Men har hun egentlig brukt vidvinkelkamera? Ser egentlig ikke slik ut.... Vi har vårt hus til salgs nå og det er samme størrelse men våre rom ser mye større ut.

Skrevet

Jeg er helt enig i at det er tragisk dårlige bilder. Hun har tatt alle bildene selv og skrøt av at hun hadde fått lånt skikkelig utstyr, men hva hjelper vel det når hun ikke er fotograf. Jeg skrev et innlegg på bloggen hennes med konstruktive råd, men det slettet hun selvfølgelig.

Gjest Mine ♥ ♥ ♥
Skrevet

Hun ble jo snydens misfornøyd da megleren hadde vært og tatt bilder (etter at hennes hadde blitt lagt ut) og fjernet masse samt flyttet rundt på ting. Alt for mye dill og dall, ser ut som at hun prøver å presse mest mulig inn. Det går jo knapt ann å sitte på sofaen engang :S Herlighet.. syns tingene hun har er fine, med ikke alt sammen samtidig ;)

Skrevet

Eames og Tolix- stoler, hvorfor er jeg ikke overrasket...

Skrevet

Så utrolig trangt det ser ut i det huset:s Og rare bilder ja...

Skrevet
Jeg er helt enig i at det er tragisk dårlige bilder. Hun har tatt alle bildene selv og skrøt av at hun hadde fått lånt skikkelig utstyr, men hva hjelper vel det når hun ikke er fotograf. Jeg skrev et innlegg på bloggen hennes med konstruktive råd, men det slettet hun selvfølgelig.

Hun klagde så j*** på facebook da megleren hadde tatt nye bilder, ble skikkelig fornærmet fordi han hadde tatt nye bilder og flyttet på diverse. Og hun hadde jo fått Så gode tilbakemeldinger på at bildene var Så supre. Alt var bare rosa og lykke og vellstand for hennes bilder var Så fantastiske *elsk* (....)

Skrevet
Hun klagde så j*** på facebook da megleren hadde tatt nye bilder, ble skikkelig fornærmet fordi han hadde tatt nye bilder og flyttet på diverse. Og hun hadde jo fått Så gode tilbakemeldinger på at bildene var Så supre. Alt var bare rosa og lykke og vellstand for hennes bilder var Så fantastiske *elsk* (....)

Haha :D

Skrevet

Om hun har solgt huset sitt?? Kanskje, kanskje ikke. Who cares?

Skrevet

Oi, det var faktisk ille. Litt sånn haha-annonse :)

Noen skjeve bilder.

Og hva med alt som ikke er fjernet? Sko, vesker, såper, parfymer, bilde rett inn i en stor lampeskjerm, også de sinnsykt store puffene foran sofa og bord. Nei uff, hvorfor ser man ikke sånt selv? Detaljbilder av blomster med møblement i bakgrunn?? Eneste som var ok, var kjøkkenet faktisk.. Så store fine vinduer som er dekket av gardiner som slenger en halvmeter ned i gulvet.

G'luck.

Skrevet

Syns hun har mye fint, men det har tatt helt av siste året. Har lest bloggen lenge å før hadde hun det skikkelig lekkert, nå er det bare helt overlasset og hun prøver så hardt at det blir bare stusselig. Lurer på om det er sant at hun har over 10 000 lesere, får jo bare 4-8 kommentarer per innlegg. mystisk....

Skrevet

Er det så mye slemme kjerringer eller er det samme dama som svarer på sine egne innlegg.

Forstår ikke dette behovet for å snakke stygt om den dama der. Hun har ikke gjort en flue fortred.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...