Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #26 Skrevet 11. september 2012 Nei du får ingenting for å være med gitt En bekjent av meg var med før. Den serien ble tatt opp for fem år siden, og sendes enda. Latterlig! Er selv ung mor ( var 18 når jeg fikk barn) og ser ned på den serien der. Den er med på å skape dårlige holdninger mot unge mødre /fedre. Så at du er villig til å utsette deg selv, og ikke minst barnet ditt, og bli latterliggjort på den måten der sier sitt. Forresten så tror jeg ikke helt på deg heller. Ingen 18åringer skriver som du skriver. skriver va da? Jeg skriver dialekt, er det oxo feil nå da? Haha okei! I hvilken dialekt er oxo et ord? nå skrev jeg ike at oxo var dialekt, du spisifiserte ike hvilke ord du ike trodde på, så det kan da pakke på deg
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. september 2012 #27 Skrevet 11. september 2012 Trolleri. Trollera (mener Å ha hørt en sang med de ordene?) hehe
Kliko Skrevet 11. september 2012 #28 Skrevet 11. september 2012 Nei du får ingenting for å være med gitt En bekjent av meg var med før. Den serien ble tatt opp for fem år siden, og sendes enda. Latterlig! Er selv ung mor ( var 18 når jeg fikk barn) og ser ned på den serien der. Den er med på å skape dårlige holdninger mot unge mødre /fedre. Så at du er villig til å utsette deg selv, og ikke minst barnet ditt, og bli latterliggjort på den måten der sier sitt. Forresten så tror jeg ikke helt på deg heller. Ingen 18åringer skriver som du skriver. skriver va da? Jeg skriver dialekt, er det oxo feil nå da? Haha okei! I hvilken dialekt er oxo et ord? nå skrev jeg ike at oxo var dialekt, du spisifiserte ike hvilke ord du ike trodde på, så det kan da pakke på deg Hehe, du har gitt meg en liten latter da, det skal du ha for Nei jeg skrev ikke hvilke ord jeg "ikke trodde på" som du skriver. Men hvilke dialekt har du da? Så kan vi utelukke skrivefeilene på en "18 åringen "
Kliko Skrevet 11. september 2012 #29 Skrevet 11. september 2012 Trolleri. Trollera (mener Å ha hørt en sang med de ordene?) hehe Sikker pÅ at det ikke er en dialekt? hehe..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. september 2012 #30 Skrevet 11. september 2012 Trolleri. Trollera (mener Å ha hørt en sang med de ordene?) hehe Sikker pÅ at det ikke er en dialekt? hehe.. Aner ikke jeg :-p Husker bare "trolleri, trollera".. Mener det er barnesang... Men kan ogsÅ være noe i et ordtak i dialekta eller noe da :-p Er ikke sÅ innforstÅtt med alt innen egen dialekt Merksnodig nok.. Men det "popper" alltid opp nye ord rundt meg
Kliko Skrevet 11. september 2012 #31 Skrevet 11. september 2012 Trolleri. Trollera (mener Å ha hørt en sang med de ordene?) hehe Sikker pÅ at det ikke er en dialekt? hehe.. Aner ikke jeg :-p Husker bare "trolleri, trollera".. Mener det er barnesang... Men kan ogsÅ være noe i et ordtak i dialekta eller noe da :-p Er ikke sÅ innforstÅtt med alt innen egen dialekt Merksnodig nok.. Men det "popper" alltid opp nye ord rundt meg Bare tuller jeg Er nok en sang, syns Å huske noe sÅnt jeg ogsÅ Men HL her mener at hun bare skriver en dialekt som da innholder mye ord som ungdommer brukte før ( ikke nÅ) som blandt annet "oxo"
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #32 Skrevet 11. september 2012 Som basstard får man jerne sin egen dialekt, akurat som meg, mor er fra pakkisstan og far er fra nårge Hi
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. september 2012 #33 Skrevet 11. september 2012 Som basstard får man jerne sin egen dialekt, akurat som meg, mor er fra pakkisstan og far er fra nårge Hi Nårge? Med den så har du vel droppet deg selv og avslørt trollet..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. september 2012 #34 Skrevet 11. september 2012 Trolleri. Trollera (mener Å ha hørt en sang med de ordene?) hehe Sikker pÅ at det ikke er en dialekt? hehe.. Aner ikke jeg :-p Husker bare "trolleri, trollera".. Mener det er barnesang... Men kan ogsÅ være noe i et ordtak i dialekta eller noe da :-p Er ikke sÅ innforstÅtt med alt innen egen dialekt Merksnodig nok.. Men det "popper" alltid opp nye ord rundt meg Bare tuller jeg Er nok en sang, syns Å huske noe sÅnt jeg ogsÅ Men HL her mener at hun bare skriver en dialekt som da innholder mye ord som ungdommer brukte før ( ikke nÅ) som blandt annet "oxo" "oxo" ja.. For min sin del, sÅ trodde jeg det bare var sÅnne 14 Årige "se sÅ tøff jeg er" ungdom som brukte det ordet.. Trodde hvertfall man vokste det av seg innen man var 18 År
Kliko Skrevet 11. september 2012 #35 Skrevet 11. september 2012 Som basstard får man jerne sin egen dialekt, akurat som meg, mor er fra pakkisstan og far er fra nårge Hi Da gikk jeg ikke på den mer. Herremin. Nårge? Håper for din del at du tuller!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #36 Skrevet 11. september 2012 Trolleri. Trollera (mener Å ha hørt en sang med de ordene?) hehe Sikker pÅ at det ikke er en dialekt? hehe.. Aner ikke jeg :-p Husker bare "trolleri, trollera".. Mener det er barnesang... Men kan ogsÅ være noe i et ordtak i dialekta eller noe da :-p Er ikke sÅ innforstÅtt med alt innen egen dialekt Merksnodig nok.. Men det "popper" alltid opp nye ord rundt meg Bare tuller jeg Er nok en sang, syns Å huske noe sÅnt jeg ogsÅ Men HL her mener at hun bare skriver en dialekt som da innholder mye ord som ungdommer brukte før ( ikke nÅ) som blandt annet "oxo" "oxo" ja.. For min sin del, sÅ trodde jeg det bare var sÅnne 14 Årige "se sÅ tøff jeg er" ungdom som brukte det ordet.. Trodde hvertfall man vokste det av seg innen man var 18 År Nei, er ike uvanelig at vÅksne skriver oxo, min mor som er gamlere en der sikert skriver feksempel klemz og oxo, vi skriver de som vil vil
snippsnapp Skrevet 11. september 2012 #37 Skrevet 11. september 2012 Skal det trolles så bør det gjøres skikkelig...dette var tørre greier!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 11. september 2012 #38 Skrevet 11. september 2012 Bwaaaahahahahahahahahahahahaha XD *tørker litt lattertårer*
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #39 Skrevet 11. september 2012 Skal det trolles så bør det gjøres skikkelig...dette var tørre greier! man tråller ike om sånt, man er den man er og man skriver som man er lert. djiiiiiiiiiiiises, så mange tulinger det er her ine. Trode jeg som ung mor skulle bli krittisert fordet, jei er ung mor og PEN, men så går derre løs p¨å dialekt istedenfor. omg sier jei bare, der skulle vert på gamle sennile mødre istedentfor
Kliko Skrevet 11. september 2012 #40 Skrevet 11. september 2012 Skal det trolles så bør det gjøres skikkelig...dette var tørre greier! man tråller ike om sånt, man er den man er og man skriver som man er lert. djiiiiiiiiiiiises, så mange tulinger det er her ine. Trode jeg som ung mor skulle bli krittisert fordet, jei er ung mor og PEN, men så går derre løs p¨å dialekt istedenfor. omg sier jei bare, der skulle vert på gamle sennile mødre istedentfor Det er natta for småjenter nå
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #41 Skrevet 11. september 2012 Skal det trolles så bør det gjøres skikkelig...dette var tørre greier! man tråller ike om sånt, man er den man er og man skriver som man er lert. djiiiiiiiiiiiises, så mange tulinger det er her ine. Trode jeg som ung mor skulle bli krittisert fordet, jei er ung mor og PEN, men så går derre løs p¨å dialekt istedenfor. omg sier jei bare, der skulle vert på gamle sennile mødre istedentfor Det er natta for småjenter nå mann er ike småjente når man er 18!!!! da er man trukket inn i de våksnes verden,akorat som mei. Tror der er missunelig fordi jei skal bli model, menns. derre råtne gammlinger, skal site her forevigtid
snippsnapp Skrevet 11. september 2012 #42 Skrevet 11. september 2012 Framleis tørt dette du! Men for all del, hvis du synes det er morsomt så skal nå ingen stoppe deg;)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #43 Skrevet 11. september 2012 forde om du er tørr ned i der, så er ike jeg det, jeg er unng og du er missunnelig forde du er en tørrpin og manen din komer ike inn
snippsnapp Skrevet 11. september 2012 #44 Skrevet 11. september 2012 Lykke til videre med den tørre humoren din:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #45 Skrevet 11. september 2012 jei er ike tørr, jeg er sån som jeg skal være. snipsnapsnute, så var dit eventyr ute. Gammlejemmet neste og lyke til;0)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #46 Skrevet 11. september 2012 Ingen tvil om at ung og dum er ord som hører sammen
Gjest Miryks Skrevet 11. september 2012 #47 Skrevet 11. september 2012 Trolleri er som alt annet. Alt med måte. Her prøvde HI for hardt, og jeg visste ikke helt om jeg skulle le eller bli irritert. Uansett, mission accomplished for HI sin del
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå