Gå til innhold

unge mødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

tænker å melde meg på, men tror jeg kansje ikke er kvalliffisert.

Er akurat fylt 18 og har fått bebis.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff å uff!! Da får jeg virkelig håpe du er en av de 2 "skikkelige" jentene som har vert med tidligere!! Å ikke enda ei av de single, Oslo, bimbo, utenlandsk pappa som bare er med for du er så forbanna pr kåt!

Virker kanskje kritisk nå, men er selv ung mor å er så forbanna lei av alle de som nesten ikke skulle vert mødre, setter oss som har litt mellom øra og rocker det å være ung mor i et dårlig lys!!

Skrevet

ville aldri stilt opp i det programmet! De fremstiller jo unge mødre skikkelig dårlig!

Skrevet

Når du er ung, OG har baby, da er vel krava oppfylt da ;)

Skrevet

Ja, oxo har jeg velldig utseende med meg, så tenker at det kan bli springebret til en modelkariere

HI

Skrevet

Ser på søppelet nå, og tenker at hvis du er en motvekt mot majoriteten som deltar burde du absolutt vurdere påmelding. De jobber ikke akkurat hardt for å bygge ned fordommene mot unge mødre, disse prakteksemplarene...

Skrevet

Dette er trolle innlegg. Garantert.

Skrevet

Jeg er ikke et troll, men dermot en slags ung mor

Skrevet

Unge mødre danmark er bedre enn den norske!

Skrevet

Uff å uff!! Da får jeg virkelig håpe du er en av de 2 "skikkelige" jentene som har vert med tidligere!! Å ikke enda ei av de single, Oslo, bimbo, utenlandsk pappa som bare er med for du er så forbanna pr kåt!

Virker kanskje kritisk nå, men er selv ung mor å er så forbanna lei av alle de som nesten ikke skulle vert mødre, setter oss som har litt mellom øra og rocker det å være ung mor i et dårlig lys!!

Ja er igrunnen enig med deg, mange av de som har vært med er så dumme at det er flaut, noen av de skulle aldri hatt unger. Var ganske så ung jeg også da jeg fikk førstemann, og husker jeg satt å irriterte meg over "Oslo bimboene" som ødela serien. Nå er jeg godt over 20, så er vel ikke så veldig ung mor lenger ;)

Skrevet
Ser på søppelet nå, og tenker at hvis du er en motvekt mot majoriteten som deltar burde du absolutt vurdere påmelding. De jobber ikke akkurat hardt for å bygge ned fordommene mot unge mødre, disse prakteksemplarene...

Jeg er 18, har fått bebis 1måne etter jeg fyllt 18. Jeg har fint utsende, fått masse konplimenter.

Lyst langt hår og spreybruning, siden det var mer vennlig for foster i magen.

Kansje jeg er litt pr kåt, men kun litt. Lurer på om man får betallt for å fere med i unge mødre, noen som vert med på det før?

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Du høres ut som glir rett inn i den serien, så er jo bare å søke.

Skrevet

Etter å ha lest hele innlegget så tror jeg du er veldig kvalifisert. :P

Skrevet

Ja, sant, de trennger jo noen pene lyse damer der oxo, da er nåk jeg ret kandidat.

Kansje dere ser meg i et sjendisprogram om noen år, da kan dere tenke at dær er den flote damen fra dib

Skrevet
Ja, sant, de trennger jo noen pene lyse damer der oxo, da er nåk jeg ret kandidat. Kansje dere ser meg i et sjendisprogram om noen år, da kan dere tenke at dær er den flote damen fra dib
'

Yes, enda en smarting er påmelt

Skrevet

da har jeg søkkt, gleder meg villt , jeg skal oxo bli berømmt, trallalllalllallla, da kan dere dibere bare site her og bare vere triste gamlinger

Skrevet

Nei du får ingenting for å være med gitt :P En bekjent av meg var med før. Den serien ble tatt opp for fem år siden, og sendes enda. Latterlig!

Er selv ung mor ( var 18 når jeg fikk barn) og ser ned på den serien der. Den er med på å skape dårlige holdninger mot unge mødre /fedre. Så at du er villig til å utsette deg selv, og ikke minst barnet ditt, og bli latterliggjort på den måten der sier sitt.

Forresten så tror jeg ikke helt på deg heller. Ingen 18åringer skriver som du skriver.

Skrevet
Nei du får ingenting for å være med gitt :P En bekjent av meg var med før. Den serien ble tatt opp for fem år siden, og sendes enda. Latterlig! Er selv ung mor ( var 18 når jeg fikk barn) og ser ned på den serien der. Den er med på å skape dårlige holdninger mot unge mødre /fedre. Så at du er villig til å utsette deg selv, og ikke minst barnet ditt, og bli latterliggjort på den måten der sier sitt. Forresten så tror jeg ikke helt på deg heller. Ingen 18åringer skriver som du skriver.

skriver va da? Jeg skriver dialekt, er det oxo feil nå da?

Skrevet
Nei du får ingenting for å være med gitt :P En bekjent av meg var med før. Den serien ble tatt opp for fem år siden, og sendes enda. Latterlig! Er selv ung mor ( var 18 når jeg fikk barn) og ser ned på den serien der. Den er med på å skape dårlige holdninger mot unge mødre /fedre. Så at du er villig til å utsette deg selv, og ikke minst barnet ditt, og bli latterliggjort på den måten der sier sitt. Forresten så tror jeg ikke helt på deg heller. Ingen 18åringer skriver som du skriver.
skriver va da? Jeg skriver dialekt, er det oxo feil nå da?

Haha okei! I hvilken dialekt er oxo et ord?

Skrevet

Hahaha, skrivefeilene ble jo bare verre og verre for hvert innlegg HI skrev her:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...