Aliena Skrevet 11. september 2012 #26 Skrevet 11. september 2012 Det er så omstendelig å trykke på anonymknappen.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 11. september 2012 #27 Skrevet 11. september 2012 Syntes de fleste anti anonyme har baller så det holder jeg.. Jeg cyber klemmer iallefal veldig så sjeldent... Men det er jo bare for at du ikke vil klemme på ballene våre, innrøm det. Sug lut den var dårligt uttalt for den kan jeg tolke på mange måter. Tolk som det passer deg best, du. Tvert imot Lut! Det er faktisk kun dere med baller jeg vil klemme på, dog live
Gjest Miryks Skrevet 11. september 2012 #28 Skrevet 11. september 2012 Forøvrig er det sjelden jeg blir beskyldt for å være pikekyss-med-vaniljesaus-søtladen her inne. Du er så søt, atte. Xoxo <3
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. september 2012 #29 Skrevet 11. september 2012 Tror deg ikkje ANONYM KNAPPEN er god og ha. Uansett kor du vil formulere deg TROR jeg deg ikkje. Deg om det. Jeg står uansett for det jeg skriver her inne, og har samme meninger og holdninger i det virkerlige liv også.
Gjest Heartbroken Skrevet 11. september 2012 #30 Skrevet 11. september 2012 Jeg tror ikke jeg skjønner HI helt jeg? Vil du at vi skal signere anonymt sånn at du kan svare hyggeligere som anonym?? Jeg har faktisk bare et spørsmål - hvorfor?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #31 Skrevet 11. september 2012 Syntes de fleste anti anonyme har baller så det holder jeg.. Jeg cyber klemmer iallefal veldig så sjeldent... Men det er jo bare for at du ikke vil klemme på ballene våre, innrøm det. Sug lut den var dårligt uttalt for den kan jeg tolke på mange måter. Tolk som det passer deg best, du. Tvert imot Lut! Det er faktisk kun dere med baller jeg vil klemme på, dog live Der var vi i gang igjen ja? Djeez.....
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 11. september 2012 #32 Skrevet 11. september 2012 Koz, klemz og vaniljesaus? Hvilke tråder er det jeg har gått glipp av her? Hvor ble vaniljesausen servert?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå