Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #1 Skrevet 11. september 2012 Interessante tråder blir spammet av nicke-damene og deres gjennomførte kyss-klapp-og-klem holdning. Sånn er det da ikke i det virkelige liv?? Det hjelper lite å gi sin upolitiske mening om noe anonymt, når flere nicke-damer smører inn innlegget sitt i pikekyss med vaniljesaus. Mine innlegg blir som sviske og surmelk. Deprimerende, jeg blir bare å surne enda mer. Jeg synes dere kunne trykke på anonymknappen innimellom. Så har vi -upopulære anonyme- en mulighet vi også.
Gjest sug lut Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Ja, og i tillegg til din manglende sjølfølelse har vi også ansvaret for været og for manglende fred i Midt-østen.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 11. september 2012 #4 Skrevet 11. september 2012 Så bare fordi vi singnerer med nick, så mener du at vi ikke skriver hva vi mener? Humm.. Kan si deg det, alt jeg skriver her inne, er samme holdninger og samme oppførsel som jeg fører i mitt virkerlige liv også.. Men, skal sies jeg har grettene "skal vi krangle" dager, og da burde jeg nok gjemme meg bak anonym knappen, i stedenfor å sitte der når det har roet seg, og innse hvor idiotisk jeg har svart og måtte unskylde "grr holdningen" min..
Berta_78 Skrevet 11. september 2012 #5 Skrevet 11. september 2012 Nicket er da like anonymiserende som å være anonym, og jeg er ikke noe redd for å si stygge ting med nick. Synes anonymknappen er slitsom fordi man i tråder der det blir diskusjon (som er de morsomme) ikke kan vite hvilke svar som følger opp andre svar.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #6 Skrevet 11. september 2012 Hvilke tråder er det du refererer til? Jeg tror mye av "problemet" med anonymknappen er at det er vanskelig å skille de forskjellige anonyme fra hverandre. Nickene står ut siden de er unike, og dermed blir det lettere å legge merke til kommentarene. For ikke å snakke om at enkelte anonyme virkelig er surmaga og ufine i sine svar, og det ødelegger fort for andre og mer seriøse svar.
Musemorbr / Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Jeg tror det er et større problem at du ikke tør være negativ med nick, enn at andre tør være positiv med det. Kanskje ville du få det bedre med deg selv om du la de hemningene på hylla og lot det stå til?
soleia Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 (endret) Åh nei, no synes eg synd på deg, altså! Det er ikkje kjekt Å vere sur når andre er blide! Eg skal sporenstreks slutte å signere med nick! ......trur eg.....! Endret 11. september 2012 av soleia
C.L.H85 Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Helt ærlig skjønner jeg ikke problemet? Selv føler jeg meg ganske anonym selv med nick og gidder ikke skrive svar på innlegg hvor jeg ikke kan stå for meningene mine. Har heller ikke problemer med at folk er anonyme og har aldri påpekt på noen måte at folk er "feige" eller noe i den duren når de benytter seg av anonym knappen.. Det er jo et anonymforum så er jo ikke rart akkurat Hvis jeg vil bruke nick, så gjør jeg det uavhengig av hva andre vil. Du gjør som du vil og jeg gjør som jeg vil Ha en god dag
☆☆☆ Skrevet 11. september 2012 #10 Skrevet 11. september 2012 Er da anonym uansett, bare at man lettere kan holde folk fra hverandre i diskusjoner. Forøvrig har jeg vel et større problem med å være for direkte enn å pakke inn for mye..
Gjest sug lut Skrevet 11. september 2012 #11 Skrevet 11. september 2012 Forøvrig er det sjelden jeg blir beskyldt for å være pikekyss-med-vaniljesaus-søtladen her inne.
PintSizedDictator Skrevet 11. september 2012 #12 Skrevet 11. september 2012 Hvorfor skal jeg være anonym? Jeg står for det jeg skriver her inne og andre steder. Det gjelder bare å tenke seg litt om før man poster noe. Det er da ikke verdens undergang om andre er uenige i det du mener? Sauementalitet er buuu. å være ufin og ekkel mot andre bare fordi jeg kan, det er bortkastet tid. Som man sår så høster man osv.
PintSizedDictator Skrevet 11. september 2012 #13 Skrevet 11. september 2012 Forøvrig er det sjelden jeg blir beskyldt for å være pikekyss-med-vaniljesaus-søtladen her inne. Syns du er til å spise opp jeg
Gjest sug lut Skrevet 11. september 2012 #14 Skrevet 11. september 2012 Forøvrig er det sjelden jeg blir beskyldt for å være pikekyss-med-vaniljesaus-søtladen her inne. Syns du er til å spise opp jeg Men folk spiser jo det utroligste.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 11. september 2012 #15 Skrevet 11. september 2012 Syntes de fleste anti anonyme har baller så det holder jeg.. Jeg cyber klemmer iallefal veldig så sjeldent...
Gjest sug lut Skrevet 11. september 2012 #16 Skrevet 11. september 2012 Syntes de fleste anti anonyme har baller så det holder jeg.. Jeg cyber klemmer iallefal veldig så sjeldent... Men det er jo bare for at du ikke vil klemme på ballene våre, innrøm det.
3 nøtter til Askepott Skrevet 11. september 2012 #17 Skrevet 11. september 2012 Hadde skrevet akkurat det samme om jeg hadde skrevet uten nick, men jeg er vel ikke den som er drn fineste i svarene mine heller da.
håpefull<3 Skrevet 11. september 2012 #18 Skrevet 11. september 2012 jeg har enda til gode å signere anonymt, noe jeg tviler på kommer til å skje. jeg er like anonym og fremmed for dere enten jeg heter "anonym" eller "håpefull"... jeg skriver stort sett på en snill og voksen måte, men har blitt såpass "smittet" av folks væremåte her inne at jeg har hatt et par innlegg der jeg svarer direkte ufint og barnslig. usmakelig kan du kalle det, men alt i alt oppfører jeg meg fint her inne. om jeg er frekk en dag eller om jeg drukner dere i klemz og vaniljesaus (noe jeg ikke pleier å gjøre), så bruker jeg nicket mitt. det verste jeg vet er frrkke anonyme som ikke kan stå for det de mener. å skrive anonymt er ok, men ikke når det blir gjort på den måten. liker at folk bruker nick, føler at jeg lærer dere å kjenne mer og mer, og er gøy å se hva dere mener og står for
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #19 Skrevet 11. september 2012 Så bare fordi vi singnerer med nick, så mener du at vi ikke skriver hva vi mener? Humm.. Kan si deg det, alt jeg skriver her inne, er samme holdninger og samme oppførsel som jeg fører i mitt virkerlige liv også.. Men, skal sies jeg har grettene "skal vi krangle" dager, og da burde jeg nok gjemme meg bak anonym knappen, i stedenfor å sitte der når det har roet seg, og innse hvor idiotisk jeg har svart og måtte unskylde "grr holdningen" min.. Tror deg ikkje ANONYM KNAPPEN er god og ha. Uansett kor du vil formulere deg TROR jeg deg ikkje.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #20 Skrevet 11. september 2012 Syntes de fleste anti anonyme har baller så det holder jeg.. Jeg cyber klemmer iallefal veldig så sjeldent... Men det er jo bare for at du ikke vil klemme på ballene våre, innrøm det. Sug lut den var dårligt uttalt for den kan jeg tolke på mange måter.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #21 Skrevet 11. september 2012 Hadde skrevet akkurat det samme om jeg hadde skrevet uten nick, men jeg er vel ikke den som er drn fineste i svarene mine heller da. Anonym knappen er god for å bevare NICKET i noen tilfeller.
Cat.68 Skrevet 11. september 2012 #22 Skrevet 11. september 2012 Hadde skrevet akkurat det samme om jeg hadde skrevet uten nick, men jeg er vel ikke den som er drn fineste i svarene mine heller da. Anonym knappen er god for å bevare NICKET i noen tilfeller. Hvis man føler at man må det ja. Men poenget er vel at mange av oss som svarer med nick ikke føler at vi trenger å bevare nicket vårres, da vi står for det vi skriver med nick. Og hvor i alle dager finner du kozene og klemzene?? Synes det er lite med slikt her inne. hehehe.
Musemorbr / Skrevet 11. september 2012 #23 Skrevet 11. september 2012 Jeg vet ikke med dere andre, men jeg fikk sykt lyst på vanijesaus nå. Koz og klemz og OMG lixm LOL og alt det der.
Gjest sug lut Skrevet 11. september 2012 #24 Skrevet 11. september 2012 Syntes de fleste anti anonyme har baller så det holder jeg.. Jeg cyber klemmer iallefal veldig så sjeldent... Men det er jo bare for at du ikke vil klemme på ballene våre, innrøm det. Sug lut den var dårligt uttalt for den kan jeg tolke på mange måter. Tolk som det passer deg best, du.
3 nøtter til Askepott Skrevet 11. september 2012 #25 Skrevet 11. september 2012 (endret) Hvor gamnel er du egentlig HI? Hvis du synes det et så mye kyss, klapp og klem er det bare ikke være her. move along. Ingen vil savne deg. Endret 11. september 2012 av Askepott <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå