Gå til innhold

ordinær ultralyd


lillemor2011

Anbefalte innlegg

Ultralyden idag viste en frisk og fin lita jente - enda jeg ikke ville vite kjønn :P men men, da fikk mannen viljen sin denne gangen! Ble flyttet to dager frem, til 28.februar - så får vi se da, om det blir februar eller mars :) jeg har hatt en følelse på 28.februar, og sist kom gutten på datoen jeg følte han ville komme :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var på UL igår. Og fikk et lite sjokk. Er tvilling gravid igjen. På 12 ukers UL var den ene tvillingen borte, og jeg trodde den ikke levde lengere. Venter en gutt og trolig ei jente. Begge var aktive og alt så bra ut. Jente var litt mindre.

 

Fikk flere blider av begge to og de trenger jeg for å fatte at det virkelig er to der inne.

 

Shit nå fikk jeg sjokk! Hehe drømte nemlig dette om min egen tvilling, men var på UL i går og fikk konstatert at det er som sist! Så sprøtt timane! Men hvordan er det mulig?! Kan de ta så feil på en UL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL igår. Og fikk et lite sjokk. Er tvilling gravid igjen. På 12 ukers UL var den ene tvillingen borte, og jeg trodde den ikke levde lengere. Venter en gutt og trolig ei jente. Begge var aktive og alt så bra ut. Jente var litt mindre. Fikk flere blider av begge to og de trenger jeg for å fatte at det virkelig er to der inne.
Shit nå fikk jeg sjokk! Hehe drømte nemlig dette om min egen tvilling, men var på UL i går og fikk konstatert at det er som sist! Så sprøtt timane! Men hvordan er det mulig?! Kan de ta så feil på en UL?

 

Du har rett, det er litt sprøtt og jeg hadde forsonet meg med den ene jeg ventet og tvillingen var nesten glemt. JM på Riksen mente at legen som tok 12 ukers UL hadde vært for rask og ikke sett godt nok etter. Selv om jeg spurte etter den flere ganger.

 

Begynner å komme meg over sjokket og gleder meg veldig.

 

Fikk du vite hvilket kjønn du venter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL igår. Og fikk et lite sjokk. Er tvilling gravid igjen. På 12 ukers UL var den ene tvillingen borte, og jeg trodde den ikke levde lengere. Venter en gutt og trolig ei jente. Begge var aktive og alt så bra ut. Jente var litt mindre. Fikk flere blider av begge to og de trenger jeg for å fatte at det virkelig er to der inne.
Shit nå fikk jeg sjokk! Hehe drømte nemlig dette om min egen tvilling, men var på UL i går og fikk konstatert at det er som sist! Så sprøtt timane! Men hvordan er det mulig?! Kan de ta så feil på en UL?

 

Du har rett, det er litt sprøtt og jeg hadde forsonet meg med den ene jeg ventet og tvillingen var nesten glemt. JM på Riksen mente at legen som tok 12 ukers UL hadde vært for rask og ikke sett godt nok etter. Selv om jeg spurte etter den flere ganger.

 

Begynner å komme meg over sjokket og gleder meg veldig.

 

Fikk du vite hvilket kjønn du venter?

 

Skjønner:) min tvilling så man jo at ikke levde lenger , men husker du sa at din bare ikke var der lenger.. Jaja, gratulerer! Du var på UL på riksen dagen før meg,du ;) nei, vi vil ikke vite kjønnet, men jeg har fortsatt den samme jentefølelsen som før, så det blir spennende å se:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...