Gå til innhold

ordinær ultralyd


lillemor2011

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

15+3 og ord ul 28/09 men allerede sett Trillingene 2 ganger ;-) Men spennende å se om dem vokser bra, og Evt kjønn. Tydelig mage hvertfall nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 14+3 idag og har ord.ul 28/09. Mye fordi lege satt forventet termin til 26 feb, ut fra siste mens.. Men vet hvor langt jeg er ut ifra eggløsningstester og lang periode;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+5 i dag og har UL time 2. oktober. Fikk så tidlig pga. 39 dg perioder så menstermin for tidlig :P 2 UL hos lege etter dette bekrefter det da de ble satt til 7 dg senere og 11 dg senere enn menstermin. Spennende å se om bebisen følger kurven :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er14+4 og venter fortsatt SPENT på brev fra sykehuset ang. Ul...... vil vil vil få timen min snart, sånn så jeg vet hvilken dato jeg skal gruglede meg til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 14+6 og har time 2 oktober. Skal til jordmor på Riksen imorgen, men må nok nøye meg med å høre hjertelyden. Så jeg gleder meg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 15+2 og har fått time 26/9. Grugleder meg veldig. Syns tida nå er helt forferdelig. Ingen tegn til at det er noe levende inni der og ingen vondter. Vil kjenne noe!! Håper keg snart kan kjenne bevegelser, og at de iaffal snart finner hjertelyden.... Det hadde vært beroligende... To uker igjen....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+6 i dag. Har fått time hos UL 8. oktober. Galgleder meg!!!

Fikk høre hjertelyden i dag hos jordmor. Lykke på jord :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 15 uker idag, etter mine beregninger, men 15+5 etter siste ultralyd.... følger mine egne beregninger frem til ordinær ul. Og den er 9. Oktober. Det er jo en hel evighet til........ :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har vi og vært! Dytta termin til 10. mars. Fikk ikke se noe kjønn. Ny ultralyd i desember. Morkaka lå foran, så da håper vi den flytter litt på seg til da. Var en utrolig grundig sjekk og vi fikk haugevis med flotte bilder av profil, hånd og hele kroppen. :) er kjempefornøyd!! Blir morroframover gitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har vi vært på ultralyd i dag og fikk se en flott og aktiv gutt! Ble satt til 17+2 så termin 12. mars. Skal ned igjen om 2 uker for å se ordentlig på hjertet siden han ikke var 18-20 uker og dermed ikke optimalt for hjertekammer bilde. Vi så de og de så fine ut, men hun ville nå se en gang til så det hadde ikke jeg noe i mot :P Spes siden morkaken lå foran og han dekka ansiktet med hendene så 3D bilde ble ikke noe bra. Bedre lykke neste gang :D Sååå kjekt å se han vifte med snoppen sin da, mannen gliste fra øre til øre. "Da ble det bilbane da!" sa han fornøyd ute på gangen :D

Endret av Tunfisken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på UL igår. Og fikk et lite sjokk. Er tvilling gravid igjen. På 12 ukers UL var den ene tvillingen borte, og jeg trodde den ikke levde lengere. Venter en gutt og trolig ei jente. Begge var aktive og alt så bra ut. Jente var litt mindre.

 

Fikk flere blider av begge to og de trenger jeg for å fatte at det virkelig er to der inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi var på ordinær ul på fredag og fikk se en fin liten gutt:) terminen ble flyttet fra 24. februar til 4. mars. Alt så bra ut med lillegutt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...