Lady lovely locks Skrevet 9. september 2012 #26 Skrevet 9. september 2012 1 Jeg for ofte høre at jeg er slank, men jeg har litt overflødig hud på magen, men det skyldes et tvillingsvangerskap og kan ikke slankes vek. 2 Vel, har vel ikke så mye overskudd. Mye slapp og sliten. Så lenge man holder det gående så går det greit, men setter man seg ned på kvelden da er løpet kjørt, da blir man sittede. 3 Sånn delvis. Skulle nok gjerne endret på noen små ting. 4 Normal, kanskje litt dvask med tanke på magen med overflødig hud. Men andre sier at jeg er slank. 5 Mannen min er veldig slank og muskuløs. Han trener mer enn meg om enn ikke noe organisert. Han sykler mye og er veldig glad i friluftsliv. Det blir mange lange harde turer på han nå som jakta begynner. 6 Jeg trener litt, men alt for lite. Jeg har hele livet vært sylslank og veldreid uten å møtte gjøre noe for det... Mangler motivasjon og så blir jeg veldig fort sliten da jeg ikke er vant til å trene.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #27 Skrevet 9. september 2012 1) Hvordan ser dere ut uten klær? - Jeg ser vel helt grei ut, jeg er litt lubben men ikke feit så flat mage ser en ikke. 2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer - Overskudd får jeg etter hva jeg gjør og ikke gjør. Noen ganger trenger jeg en pust i bakken for å få overskud mens andre ganger er det av å gjøre ting. Men mest av alt så er et å gjøre noe med barna som gir meg overskudd, det kan være aktivitet eller bare å sitte ned og lese en bok sammen. 3) Er du fornøyd med deg selv? - Jeg kunne tenkt meg å gå noen kilo ned i vekt, men bryr meg ikke så mye for når jeg ikke går noe mer opp i vekt enn nå så er det helt greit. Jeg har vært mye større enn jeg er nå og jeg har vært syltynn og midt mellom der også. Så dette er nok min trivselsvekt, jeg kan gjøredet jeg vil og jeg kan spise det jeg ønsker. 4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? - Jeg er nok litt lubben. Skulle jeg være normal så ser jeg ikke så pen ut igrunn, for jeg har så bred benbyggning at beina stikker ut her og både der om jeg bli normal med flat mage, og det er ikke noe pent. fikk beskjed av min mann å feite meg opp når jeg hadde flat mage. Han syns ikke det var noe godt å ha meg i armekroken eller ligge inntil meg, for alle beina som stakk ut gjorde vondt. 5) Er mannen din dvask? - Han er en rett strek. Litt dvask nå siden han trente veldig mye vekter en stund og så sluttet. 6) Hva er grunnen til at du ikke trener? - Det jeg vil trene er ikke i nærheten av her vi bor og jeg har ikke mulighet til å dra dit det er. Da går ikke tidkabalen vår opp. Og slik som jobben min er og familielivet vårt er så sitter jeg ikke på rompa omdagen for å si det slik. Muskler får jeg av å være på jobben, bevegelse får jeg masser av både på jobb og hjemme. Selv om jeg ikke svetter slik som de som kommer fra ett treningsstudio, har jeg sprunget rundt i 7,5time på jobb. Løftet og bært, så rø i topplokket er jeg ofte.
Noregsgard Skrevet 9. september 2012 #28 Skrevet 9. september 2012 1) Hvordan ser dere ut uten klær? Ser helt grei ut. Har noen strekkmerker som nesten ikke synes lenger, men har en flat mage og stram kropp. 2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer? Har ikke så mye overskudd men det kommer nok mer av kombinasjonen våkennetter med baby på 8 uker og trassig 2-åring. 3) Er du fornøyd med deg selv? Er ikke perfekt, men jeg er fornøyd. 4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? Normal. 159cm og 54 kg. 5) Er mannen din dvask? Nja, ikke helt stram i fisken, men normalt slank 6) Trener ikke fordi jeg har en ellers travel hverdag hvor jeg ikke orker å presse inn trening. Går mye turer og er så og si i aktivitet hele tiden på dagen. Når kvelden kommer er det herlig å bare slenge seg i sofaen Bytter ikke det bort mot trening.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #29 Skrevet 9. september 2012 Ser mange skriver: trener ikke , men har fast kropp. Mystifistisk.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå