Gå til innhold

Dere som ikke trener

Anbefalte innlegg

Skrevet

1) Hvordan ser dere ut uten klær?

2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer

3) Er du fornøyd med deg selv?

4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn?

5) Er mannen din dvask?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

6) Hva er grunnen til at du ikke trener?

Skrevet

1) Hvordan ser dere ut uten klær? - Fast og fin. Ingen strekkmerker, hengepupper eller noe annet som henger og slenger

2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer - Sover nok, spiser sundt, er mye ute på ettermiddagen og i helgene med barna

3) Er du fornøyd med deg selv? - Ja

4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? - Normal, mot tynn

5) Er mannen din dvask? - Har ingen mann

Skrevet

Under klærne er jeg feit som en julegris

Får overskudd ved hjelp av Hr, sjokolade og Mr Red bull.

Veldig fornøyd. :)

Jeg er julegris.

Skrevet

Jeg trener av og til, og er litt dvask og feit. Men er innmari god i senga, da! :P

Skrevet

1) Hvordan ser dere ut uten klær? - Stor mage, men ellers fast, kanskje litt hoven til tider når jeg har dratt inn for mye vann

2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer - Sliter veldig med det

3) Er du fornøyd med deg selv? - Tja, greit nok. Mer fornøyd når jeg får trent...

4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? - Normal, men med stor mage

5) Er mannen din dvask? - Absolutt ikke, han trener styrke regelmessig og har en aktiv jobb...

6) Hva er grunnen til at du ikke trener?- Hovedsaklig bekkenløsning og maserier. Jobber fullt, tom overtid, og har mye smerter. Skulle gjerne trent men får det ikke til rent fysisk faktisk...

Skrevet

Definer trening. To timer på studio, en frisk gåtur, joggetur, herje med ungene i hagen?

Jeg går turer med bikkja.

Ubeskrivelig. Ikke på den positive måten.

Har ikke annet valg.

Niks.

Feit.

5) Er mannen din dvask?

Om du ville vite om hvordan gubbene til kvinnfolka her inne ser ut, så kunne du jo bare spurt, i stede for å skjule det bak en spørreundersøkelse ;)

Skrevet

Gidder ikke trene, og hvordan jeg ser ut? Jeg ser ikke ut!

Skrevet
1) Hvordan ser dere ut uten klær? 2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer 3) Er du fornøyd med deg selv? 4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? 5) Er mannen din dvask?

1. Ganske smæshing faktisk. Store fine pupper, smal midje og en spretten rumpe.

2. Har et veldig sunt kosthold, sover mye og elsker livet!

3. Ja, veldig!

4. Lang og slank. 175 cm og 65 kg.

5. Nei, han trener mye og er ganske fit.

6. Synes det er kjedelig. Og har i grunn ikke "bruk for det" når man leser punktene over.

Skrevet
1) Hvordan ser dere ut uten klær? 2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer 3) Er du fornøyd med deg selv? 4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? 5) Er mannen din dvask?

1. Ser ok ut når det ikke er flombelysning på kroppen.

2. Har mer overskudd når jeg ikke trener enn når jeg gjør det (vet jeg er helt motsatt av andre der, tror det har med forbrenning å gjøre, at jeg ikke klarer å få i meg nok energi i maten til å holde et overskudd etter trening)

3. Nei, men det handler om mer enn trening. Cellulitter for eksempel, får ikke trent de bort.

4. Er normalt slank, flat mage utenom nå da ;) Bruker strl, 34, 36 og 38 alt ettersom.

5. Både mannen og jeg har høy forbrenning, men det kan se ut til at alderen har begynt å ta mannen igjen for nå har det kommet en liten mage på den ellers slanke kroppen. Vi har nok begge droppet trening i stor grad etter vi fikk barn.

6. Akkurat nå er jeg ikke i fysisk form til å trene pga plager i graviditet. Men unnskyldningen jeg ellers bruker er at det ikke er så lett når man bare har noen timer til å være sammen med barna om ettemiddagen og mannen jobber mye ettermiddager og kveld. Håper likevel det tar seg opp når barna blir litt større.

Jeg lurer litt på hvorfor du lurer på dette ts? :)

Skrevet

Jeg lurer på dette fordi jeg sterkt vurderer å slutte å trene. Nå har jeg trent i mange år, og er fortsatt like dvask og fææææl. Ikke har jeg overskudd og ikke er jeg fornøyd med meg selv. Dessuten er mannen min dvask! Så da tenkte jeg å spørre om det var likt for dere som ikke trener. For da slutter jeg bare.

Gjest Vicky Pollard
Skrevet

Jeg begynte trene aktivt for 4 uker siden, tro meg- du merker forskjell...

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Litt strekkmerker på magen, ellers fast og fin.

2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer?

Det må bare gå. Prøver å holde på med noe hele tiden, for om jeg setter meg ned faller jeg helt i dunge.

Jeg er det, men skulle ønske jeg hadde ett par ekstra kilo

Jeg er alt for tynn. Mange som tror jeg har spiseforstyrrelse :(

5) Er mannen din dvask?

Nei, han er syltynn han også.

Skrevet

1) Hvordan ser dere ut uten klær? - Naken

2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer - 8 timers søvn og alenetid på kvelden :P

3) Er du fornøyd med deg selv? Ja, generelt

4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? Normal, tror jeg. 164 høy og 55 kg

5) Er mannen din dvask? Barnefar ( ex, men god venn) er ikke dvask nei :)

Jeg går daglige turer da, gjelder det?

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

1) Hvordan ser dere ut uten klær? Veldig bra

2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer? spiser frokost, drikker te, og spiser en del nøtter og selvsagt alle de andre måltidene. Prøver å sove nok. Smiler til meg selv i speilet, ser datteren min smile.

3) Er du fornøyd med deg selv? Ja

4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? Slank

5) Er mannen din dvask? Ingen mann.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
1) Hvordan ser dere ut uten klær? Veldig bra 2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer? spiser frokost, drikker te, og spiser en del nøtter og selvsagt alle de andre måltidene. Prøver å sove nok. Smiler til meg selv i speilet, ser datteren min smile. 3) Er du fornøyd med deg selv? Ja 4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? Slank 5) Er mannen din dvask? Ingen mann.

6. Hva er grunnen til at du ikke trener? Ren og skjær latskap. Den dagen jeg ser meg selv i speilet og er dvaske begynner jeg på sekundet, og jeg vet den dagen vil komme, men tar ikke treningen på forskudd :P

Gjest Siklerotte
Skrevet

Jeg trener - så jeg skal jo egentlig ikke svare, men det er da mange flere grunner til å trene enn det at det kan ha en effekt på hvor stram og fin man blir. Det er selvsagt en stor fordel med det, men trening har da også langt flere fordeler som man ikke nødvendigvis kan måle i magemuskler.

Skrevet

På en god dag ser jeg ganske ok ut. Mannen sier jeg er vakker, jeg syns jeg ser ut som et takras, så velger midtrabatten.

Spiser sunt, sover godt og er flink til å pleie meg selv. Hører på kroppens signaler.

Noen dager. Og noen deler. Underkroppen er finere enn overkroppen.

Rund i kantene.

5) Er mannen din dvask?

Nei. Han er slank og muskuløs.

Men så bør du kanskje definere trening da. Er glad i å gå turer, danse, svømme og denslags, men kan ikke tenke meg noe mer bortkastet enn å stå på et treningsstudio. For meg er det bare helt utenkelig kjedelig :P

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet (endret)

1) Hvordan ser dere ut uten klær? Greit nok, minus strekkmerker og overflødig hud på magen som ikke har noe som helst med mangel på trening å gjøre.

2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer Er alvorlig syk, så får ikke overskudd tl verken trening eller annet, biter tennene sammen og gjør det som Må gjøres.

3) Er du fornøyd med deg selv? Nei.

4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? Normal

5) Er mannen din dvask? Nei

Grunnen til at jeg ikke trener eller mosjonerer er at jeg har en sykdom som gjør at jeg er slått ut i 2-3 dager selv ved små forsøk på å trene. Så jeg tar ikke sjansen.

Endret av Pregosaurus kverulantus
Skrevet

1) Hvordan ser dere ut uten klær? Ganske så ok. Rompa begynner å henge litt merker jeg ;)

2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer? Akkurat det er litt vanskelig. Men jeg prøver å spise sunt og sove nok. Men nei, jeg har ikke nok energi.

3) Er du fornøyd med deg selv? Ja, utenom mangelen på energi er jeg veldig fornøyd.

4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? Jeg er tynn. De siste ukene har jeg (heldigvis) gått opp til over 50 kg.

5) Er mannen din dvask? Han trener endel og ser bra ut. Vi skal derimot flytte fra hverandre nå. Han er for aktiv og jeg er for lat. ;)

6) Ja, svaret her blir da altså latskap.

Skrevet

SDelv har jeg trent mer eller mindre jevnlig hele livet og er ganske fornøyd med meg selv, men jeg har en venninne som begynte fot 3 mnd siden.

I løpet av den tiden har hun gått ned ca 3 kg. Hun har skiftet fulstendig holdning og gir derfor et utrolig mye flottere inntrykk når du ser henne. I tillegg har hun blitt kvitt ryggsmertene som har plaget henne i 15 år, hun er ikke lengre forstoppet og menssmertene er kraftig redusert. Før var hun bestandig sliten. Nå har jeg ikke hørt noe om det på minst 2 mnd.

Skrevet

Det kan hende du er blant de få som faktisk ikke får effekt av trening, HI. Leste et par artikler om dette for ikke så lenge siden.

Eventuelt har du latt være å gjøre noe med kostholdet, og da hjelper ikke trening all verden.

Eller du trener feil teknisk, eller bruker feil trening for din kropp.

Skrevet

1. Har ekstra hud og mage etter at jeg fikk barn, i tillegg skikkelige hengepupper men det kommer av at jeg hadde veldig store pupper før jeg ble gravid og etter melka så er de blitt til noen skikkelige patter ;)

2. Inntil videre har det ikke vært noe stort problem for meg og energinivået er greit. Spiser variert kost og lite søtsaker i ukedagene ;) Står og går mye til hverdags, har ikke lappen så må bruke kroppen en del. Trenger også lite søvn virker det som. Kunne sikkert ha vært bedre til tider, men ser at det vil bedre seg når jeg begynner å trene :) Har aldri trent så har jo heller ingenting å sammenligne det med.

3. Er passe fornøyd bortsett fra puppene som jeg kan gjøre noe med uten operasjon. Kunne ha vært strammere, ikke så dvask men er mer opptatt av at jeg er sunn enn stram ;) Skal vel ha en liten en til og da føler jeg at å stresse for å være stram blir litt bortkasta. Da er kondis viktigere for meg :)

4. I det siste har alle påpekt at jeg er så himla tynn blitt, men er bare 1 kg mindre enn det jeg var før jeg ble gravid ;)(Kanskje jeg er flink til å kle meg riktig etter kroppsform?, he he ) Er normalvektig i følge BMI, men synes vel selv at ett par kg

mindre ikke hadde gjort noe ;)

5. Han er blitt litt dvask i det siste da energinivået hans er veldig lavt... Blir jo en ond sirkel , da han ville blitt bedre hvis han begynte å jogge igjen. ;) I tillegg burde han trene mer da støvallergi også gir han mindre energi ;)

6. Er dårlig på å trene på egenhånd, må liksom være litt organisert og helst på treningstudio... Og slik ståa er nå ved at jeg er arbeidsledig har jeg ikke råd ( får ca 3000 i mnd) ;) I tillegg synes jeg egentlig det er grusomt kjedelig, så er jo unnskyldninger :) Dørstokk mila!! He he

Skrevet

1) Hvordan ser dere ut uten klær? - slank og forholdsvis stram på mage, armer og ben, men slaskete rumpe og lår ;)

2) hvordan får dere overskudd til hverdagens utfordringer - Har masse, jeg spiser sunt og sover greit og klarer å være aktiv med en på 17 mnd leeenge :)

3) Er du fornøyd med deg selv? - Ja er jo i grunn det, til å ikke trene seg jeg jo bra ut :P men ville vært enda mer fornøyd om jeg fikk strammet opp rumpe + lår :)

4) Er du feit, tynnfeit: les dvask, normal eller tynn? - Normal fra rumpe og ned, og tynn på overkroppen,

5) Er mannen din dvask? - Han var ganske fast og så(og kjentes) veldig trent ut, enda han ikke trente mye.

6) Hva er grunnen til at du ikke trener?- kjedelig å trene hjemme, kunne tenke meg å jogge litt, så skal prøve å få gjort det når lille er i barnehagen hvis jeg rekker :) har prøvd å jogge med barnevogn, men da daua jeg nesten litt:P

Skrevet

1) Ikke så verst, har grei fasong selv om det er noen kilo for mye, ingen appelsinhud og ser ganske stram ut (fyller ut huden godt ;))

2) Det får jeg ikke, er delvis ufør og bruker dagene jeg ikke er på jobb til å hvile.

3) Nei, jeg er ikke fornøyd, er i skikkelig dårlig form.

4) Jeg er 10 kg for tung.

5) Nei, mannen min er ikke dvask, han trener ikke men har en veldig fysisk krevende jobb og et høyt aktivitetsnivå så han er slank og fast i fisken

6) Jeg trener ikke pga sykdom, begynte med kyssesyken og utviklet seg til ME. Nå nesten 4 år senere er jeg på bedringens vei, men det går så uhyggelig sakte. Har akkurat fått tillatelse til å presse meg littegrann, gå turer til jeg blir litt sliten. Presser jeg for mye blir jeg satt flere skritt tilbake og er helt ubrukelig i flere dager etterpå og det er så frustrerende at jeg har lyst til å hyle. Målet mitt er en skikkelig treningsøkt igjen, men veien dit er lang (vet ikke om jeg noen gang kommer dit engang). Jeg savner det å trene mye mye mye mer enn jeg hadde trodd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...