GlemMegEi Skrevet 8. september 2012 #26 Skrevet 8. september 2012 solo i glasset og en stor firkløversjokolade:-)
MrsMilla Skrevet 8. september 2012 #27 Skrevet 8. september 2012 jepp - corona, rester av kveldens taco og noe smågodt igjen etter kidsa :-)
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 8. september 2012 #28 Skrevet 8. september 2012 I glasset champagnebrus (huff, stakkars samboer senere med all den fusen haha:) Sørlandschips og stratos med hvit sjokolade inni i skåla Elsker lørdager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå