Gå til innhold

Det er lørdag...

Anbefalte innlegg

Skrevet

.... Har du en snop-skål på bordet? Isåfall, hva er i den?

I skåla mi er det ; krokodiller, fudge og nonstop. I glasser er det vann og på tv`n er Skal vi Danse :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødvin,pepsimax,bounty,ostepop en herlig blanding.

Skrevet

I glasset er det Cola.

I skålen ligger noe sjokoladekaniner, sure colaflasker, lakris fudge, cola/bringebær sur godteri ting. Husker ikke hva de heter. og sure sitron munner til min kjære. :)

Skrevet

Har ikke funnet fram godteri ennå, men det blir ostepop og melkesjokolade snart ;)

Har cola i glasset og ser også på "skal vi danse", blir en film etterpå :)

Skrevet

Tyrkisk pepper drops, cola og plommer.

Magen er full av nybakte boller til kveld så derfor orker jeg ikke mere godis :)

Skrevet

Cola X-tra ( vi sparer tross alt til IVF :D ) og mørk sjokolade!

Skrevet

Cola Zero i glasset.

Noe rester etter ungene i skålene, litt nonstop og seigmenn pluss noen Knerten potetgull med paprika.

Gjest Heartbroken
Skrevet

Pepsi Max i glasset, sure hatter og padder, sjokolademus, ris-sjokolade, puter og sånne salte små greier i skålen - men nå er det tomt :(

Ser på Harry Potter og fangen fra Azkaban - ikke mitt førstevalg, men med fjortisen i hus, ble det et kompromiss :)

Skrevet

Harry Potter er jo ikke det verste, da <3

Skrevet

twist. Sendte min mor på butikken, så da ble det sånn...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

På bordet er det potetgull og dipp + plommer. På vei er det en kjekk mann med vin, så jeg klager heller ikke :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
twist. Sendte min mor på butikken, så da ble det sånn...

Lo høyt nå, så for meg en litt oppgitt mine alla " jaha twist ja, tatt med bridge brettet også eller?" hahaha

Skrevet

Ikke noe godteri her, har veddemål med ungene om å ikke spise godteri før nyttårsaften. Har holdt oss siden 2 påskedag, å jeg skal IKKE tape dette veddemålet :-) De av oss som klarer det får 1000 kr!

Skrevet

Pepsi max i glasset, og den nye boblesjokoladen i skålen sammen med litt vingummi :)

Skrevet

Siden jeg ammer å ikke drikker brus og spiser sjokolade pga det.

Så er det saft i glasset og seigmenn i skåla...

Men får ostekake som mann min skal bake i morgen, så da gleder jeg meg bare til det :-)

Skrevet

Vann med isbiter og en diger helnøttsjokolade.

Skrevet

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm heeelnøøøøøt! *sikler a la Homer Simpson"

Skrevet

Solo i glasset, og havrefras til snop.. Rare lyster som gravid;)

Skrevet

Å der ble skÅla mi tom..... ;-)

HI

Skrevet

Ikke noe godteri her, har veddemål med ungene om å ikke spise godteri før nyttårsaften. Har holdt oss siden 2 påskedag, å jeg skal IKKE tape dette veddemålet :-) De av oss som klarer det får 1000 kr!

Haha, 1000 kr fra hvem? deg selv? Neida, jeg skjønner godt at du holder deg for å hilde motivasjonen hos barna oppe:) beundrer deg for det, for jeg hadde snopet i skapet etter at barna var lagt.

Her er det cola zero i glasset og druer i skåla..... Men druene skal ligge oppå de litt mindre sunne Ritz kjeksene med masse deilig illeluktende ost på:) Nam, nam:)

Skrevet

Ikke noe snop, men en god barbera i glasset :)

Har holdt meg unna sjokolade og snop i snart 3 uker! (og det går faktisk bra!)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Faktisk ingen verdens ting, verken i godteskåla eller i glasset. Spiste sein middag i kveld og er faktisk mett enda...

God kveld, Norge på tv, og så lukter det TigerBalsam her - mannen har muskelkramper...

Skrevet

Har laget sen lørdagsmat til mannen og meg, så kun rødvinsglasset på bordet her.

Skrevet

Idag har det gått i pottis og cola zero. Nå er magen full etter at vi har stjernekamp på nrk. Morsomt konsept igrunn, men skjønner ikke hvorfor de tok pause i programmet for å sende et annet program midt i(hadde det enda vært nyheter, men den gang ei)

Hver gang jeg ser slike programmer på nrk så skjønner jeg hvorofr vi bruker nrk lite her i huset, de har elendig lyd på sendingene sine og når det blir vanskelig å høre om noen synger flatt eller om det er lyden som er dårlig så ødelegger det litt for programmet syns jeg.

Hadde jeg ikke vært så full i magen skulle jeg hentet sjokoladen som roper i kjøleskapet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...