Serepta Skrevet 8. september 2012 #28 Skrevet 8. september 2012 Dere som mener det er upraktisk mtp skitten 1 åring i vogna: Det er fullt mulig å velge ulik farge på bag og sportsdel. Ei venninne hadde hvit bag og rød spportdel f eks.
Gjest stårma Skrevet 8. september 2012 #29 Skrevet 8. september 2012 Har en lys Emmaljungla vogn, med en liten en som både spiser i vognen når vi er på tur og han sitter i den etter ha vært på lekeplassen... vognen er like fin;) hemmeligheten er å vaske den! går helt fint å putte mesteparten i vaskemaskinen, eller tørke av med en fuktig klut. stoffet er sånn at skitten sitter utenpå så er lett å rengjøre;)
Anonym bruker Skrevet 8. september 2012 #30 Skrevet 8. september 2012 Hvit vogn er fint det Men ser for meg at det blir særdeles upraktisk og fort stygt. Så snart ungen blir større, sitter i søla, spiser kjeks, drikker smoothie, opp og ned av vogn osv... Blir fort grisete kan jeg love deg Pluss at hvis du stikker innom en lekeplass kan du banne på at det kommer andre unger å vil kikke på babyen/toddleren din med sinne møkkete hender, he he. Og du vil vel ikke være hun sære dama som jager dem bort fra vogna fordi den ikke skal bli møkkete, eller aldri lar ungen din være møkkete, he he Men synes virkelig at hvit vogn er veldig pent, så er jo bare å punge ut Gratulerer med ny vogn, er gøy med de store tingene til disse små. Jeg har hatt den vogna til min. Den er kjempelett å holde ren. Faktisk lettere enn vogner i stoff. Leatherette kan man bare tørke av med våt klut. Jeg er over 30, bruker bare mascara og er toppleder i et stort internasjonalt firma, så litt IQ må jeg da ha. Mange år på skolebenken også... Vi hadde forresten også navneskilt. Fyameg så harry vi er...
Gjest stårma Skrevet 8. september 2012 #31 Skrevet 8. september 2012 Dere som mener det er upraktisk mtp skitten 1 åring i vogna: Det er fullt mulig å velge ulik farge på bag og sportsdel. Ei venninne hadde hvit bag og rød spportdel f eks. Hvordan går det med kalesjen da? må man kjøpe to da? her var det samme kalesje til bagen og sportsdelen...
Magia Skrevet 8. september 2012 #32 Skrevet 8. september 2012 Min svarte vogn er forferdelig stygg etter 2 1/2 år. Den er i sånn vanlig stoff, så ikke så lett å få helt ren. Den skinnimitasjonen er jo i det minste glatt og fin å vaske av. Jeg ville ikke hatt hvit vogn, men jeg føler ikke jeg kan gå i hvit genser en gang. Hehe. Grattis med ny vogn, HI!
Serepta Skrevet 8. september 2012 #33 Skrevet 8. september 2012 Hun har kalesje til begge deler ja. Aner ikke hvilken modell det er, men det er en Emmaljunga ihvertfall.
Turtelduen Skrevet 9. september 2012 #34 Skrevet 9. september 2012 Er det mulig, useriøse anonyme... Gratulerer med ny vogn HI! Var på Kattis jeg og og kjøpte det samme! Har hatt mange vogner (7 totalt i sportsvogn/tvillingvogn/dypvogn) Men alle har blitt falmet og skitne ganske fort. Jeg har ei venninne som har hatt denne emmaljunga mondial i white leatherette i 3 år nå. Og hun er fortsatt fornøyd! Og den ser fortsatt fin ut! Så da er det slutt på skitne og falmede vogner. Blodharry eller ikke, det er mest praktisk. Og vi er fornøyde vi som har sånn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå