Gå til innhold

Det ble HVIT vogn :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vert i Sverige og hentet vognen min :) hadde i utgangspunktet bestilt en sort emmaljunga mondial, men sa til sambo at jeg skal bare høøre om de har den inne i white leather? :) Hehe

Spurte på butikken, og de hadde 1!! igjen, så jeg tok heller den hvite :) er sååååå glad! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem er din vert i Sverige? Er det en som ordner med vogner og slikt?

Skrevet

Hvit vogn høres fint ut!!

Skrevet

Du er garantert under 25, bruker to tonn sminke, og er såvidt ferdig med vgs..

Skrevet

Skrevet

Hehe, var ikke klar over at det fantes folk med negativ IQ...

Skrevet

Da har hun vel omtrent samme alder som du har IQ, da :P

Skrevet

Haha, vi tenker likt, peacock :D

Skrevet

Har du link til bilde av vognen?? Jeg vet ikke om jeg tør å kjøpe hvit vogn noengang, men hørtes veldig pent ut :)

Skrevet (endret)

Kjenner en som har en slik vogn. Den er skikkelig fin! Og hun er forøvrig 31, bruker ikke mye sminke og har en fin jobb.

Endret av peacock
Skrevet

Jeg har også lyst på den vogna i hvit:) Jeg er ikke 25, bruker minimalt med sminke, OG er ganske oppegående

Skrevet

Jeg er 35. Hadde hvit emaljunga citycrossbag til fjerdemann. Utrolig fin og var kjempefornøyd. Men bruker en del sminke da....

Skrevet

Her i bygdene er det ikke de under 25 med masse sminke som kjøper den type vogn. Det er tekoppgamlingene over 35 med ilse jacobsen støvler og matchende regnkåpe.

Skrevet

Finnes mange av dei her inne på detta forumet.

Skrevet
Her i bygdene er det ikke de under 25 med masse sminke som kjøper den type vogn. Det er tekoppgamlingene over 35 med ilse jacobsen støvler og matchende regnkåpe.

Sånn er de jeg har sett med hvit vogn også :) (og jeg bor ikke i en bygd...)

Så lenge man har en baby som ligger i bag er det helt sikkert veldig greit med hvit vogn, men så fort man har et barn som leker i sandkassa, må løfte på alt som kan løftes på ute på tur, skal spise banan eller kjeks i vogna og i tillegg helst gå inn og ut av vogna alene, så kan jeg ikke se for meg at vogna er hvit særlig lenge...

Skrevet

Hadde heller bært ungen enn å trille den i hvit vogn....i imitert skinn attpå til...fytti så tacky!

Skrevet

Jeg er 21, bruker kun litt pudder og maskara, ble ferdig med vgs i fjord! Pga at jeg har fått barn som jeg IKKE hadde hvit vogn til!! Men en Simo duo navy!!

Du må jo feile noe sinnsykt oppi hodet ditt da :)

Skrevet

Sort vogn betyr nok at man er satanist og er på vei til brenne ned noe :P

Skrevet

Snodig! Lurer på hvordan en person med negativ IQ kan være den som har vitnemål preget av toppkarakter i de fleste fag? Og som utdanner seg til sykepleier!

Må jo virkelig passe på du da at du ikke havner under mitt øye du da, jeg må jo være direkte farlig for mennesker rundt meg! Jeg å den hvite nydelige vogna mi!! ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Hvitt er jo lekkert da :)

Er det ikke gøy å kjøpe noe man er SÅ fornøyd med?

Gratulere med ny vogn!

Skrevet

Sort vogn betyr nok at man er satanist og er på vei til brenne ned noe :P

Hehe..ja garantert! :)

Kanskje jeg burde tenkt på det før jeg kjøpte vogna, å forhørt meg med alle proffene her på anonymforum ;)

Skrevet

Dessverre er hvit fakeskinnvogn blodharry. Håper du husket å kjøpe barnevognskilt med navn på samtidig!

Skrevet

Vi skal ha barnevognskilt! Skal innrømme at jeg er temmelig i mot det og syns det er skikkelig harry, men kona insisterer. Så om hun husker at hun absolutt vil vi skal ha det ( kan jo være hun glemmer hehe), så skal jeg i alle fall gjøre det med stil og stolthet!!! Kanskje et par terninger hadde vært knall også!

Skrevet

Hvit vogn er fint det ;) Men ser for meg at det blir særdeles upraktisk og fort stygt. Så snart ungen blir større, sitter i søla, spiser kjeks, drikker smoothie, opp og ned av vogn osv... Blir fort grisete kan jeg love deg ;) Pluss at hvis du stikker innom en lekeplass kan du banne på at det kommer andre unger å vil kikke på babyen/toddleren din med sinne møkkete hender, he he. Og du vil vel ikke være hun sære dama som jager dem bort fra vogna fordi den ikke skal bli møkkete, eller aldri lar ungen din være møkkete, he he :)

Men synes virkelig at hvit vogn er veldig pent, så er jo bare å punge ut ;) Gratulerer med ny vogn, er gøy med de store tingene til disse små.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...