Gå til innhold
Det blir noen minutter nedetid og ustabilitet i perioden 11:30-11:45

Kjønn og tall


Tunfisken

Anbefalte innlegg

Kaller barnet hun og føler meg nokså sikker på det... Blir utrolig spennende å se. UL i morra! :)
Hvordan gikk det? :)

 

Bæbisen kryssa beina og dytta rompa ned så vi fikk ikke sett noe kjønn gitt!! :P ny UL i desember. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kaller barnet hun og føler meg nokså sikker på det... Blir utrolig spennende å se. UL i morra! :)
Hvordan gikk det? :)
Bæbisen kryssa beina og dytta rompa ned så vi fikk ikke sett noe kjønn gitt!! :P ny UL i desember. :)
vet ikke hva jeg hadde gjort jeg da. forlangt ny UL ihvertfall! Holder ikke ut mer enn en uke til hehe.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig guttefølese helt til jeg prøvde gullkjedetesten og den viste jente. Så nå går det nok mer mot jentefølese ;)

 

Sjekker postkassen flere ganger om dagen i håp om at jeg og snart skal få brev fra sykhuset med dato for ordinær UL :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig guttefølese helt til jeg prøvde gullkjedetesten og den viste jente. Så nå går det nok mer mot jentefølese ;)

 

Sjekker postkassen flere ganger om dagen i håp om at jeg og snart skal få brev fra sykhuset med dato for ordinær UL :)

Når har du foreløpig termin? Jeg ringte gyn pol og hørte om de hadde satt meg opp, men de hadde ikke fått henvisning! Jeg mistenkte det litt egentlig, for legen min er litt svimete... Da var jeg 15+4 allerede, så jeg ringte legekontoret, han sendte elektronisk henvisning, og dagen etter (!) lå time i postkassa :D Så sjekk det ut, og få deg en time ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veldig guttefølese helt til jeg prøvde gullkjedetesten og den viste jente. Så nå går det nok mer mot jentefølese ;) Sjekker postkassen flere ganger om dagen i håp om at jeg og snart skal få brev fra sykhuset med dato for ordinær UL :)
Når har du foreløpig termin? Jeg ringte gyn pol og hørte om de hadde satt meg opp, men de hadde ikke fått henvisning! Jeg mistenkte det litt egentlig, for legen min er litt svimete... Da var jeg 15+4 allerede, så jeg ringte legekontoret, han sendte elektronisk henvisning, og dagen etter (!) lå time i postkassa :D Så sjekk det ut, og få deg en time ;)

 

Har ikke termin før 29 mars, så er en stund til jeg skal ha ordinær UL enda, er bare så spent :) Hadde 1. svangerskapskontroll relativt sent (13 uker) så er ikke så lenge siden han (legen) sendte henvisning. Reiser på fjellet for høstferien i slutten av neste uke, så kanskje jeg skal ringe ned å høre om jeg ikke har fått brev med time innen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har guttefølelse, men alle rundt meg sier jente:p så er spent

De sier de ser det på kroppen min, siden det vistes at jeg var gravid så fort:) har allerede en liten mage og er 16 uker idag :) ul 25.10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært på UL i dag og vi venter en frisk og flott gutt den 12. mars <3 Han var ikke sjenert og viste fram alt han hadde så det var ingen tvil :P Da fikk jeg forklaringen på hvorfor jeg ser ut som en tenåringsgorilla.... Testosteronbomba!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaller barnet hun og føler meg nokså sikker på det... Blir utrolig spennende å se. UL i morra! :)
Hvordan gikk det? :)
Bæbisen kryssa beina og dytta rompa ned så vi fikk ikke sett noe kjønn gitt!! :P ny UL i desember. :)
vet ikke hva jeg hadde gjort jeg da. forlangt ny UL ihvertfall! Holder ikke ut mer enn en uke til hehe.

 

Hehe... Nå klarte jeg akkurat å slette alt jeg hadde skrivi, men vi får prøve igjen... :P

Virker aom en evighet til desember, men veit det kommer til å gå veldig fort. Samtidig så blir det veldig godt å få en ul når det nærmer seg enda mer. Hadde vekstestimering med forrige og ul en gang i uka til slutt, så vil igrunn ha det nå og. :P veldig trygt! :)

På ul følte jeg også at vi fikk se nok. Var ikke et stort tap at vi ikke fikk vite kjønn akkurat nå. Holdt med å få se nese og fingre og tær og hake og ryggrad og hode. :P ble også fokusert mest på morkakas plassering under ul og det var også derfor jeg fikk ny ul. Nå drømmer jeg masse om keisersnitt og blødninger. Frykter begge deler. Håper virkelig jeg slipper å oppleve noe av det!

Gleder meg til ny ul! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I begynnelsen var jeg sikker på at det var en jente. Symptomene var helt lik. Ble mer usikker etterhvert. Ikke helt sikker på hvorfor. Fikk tidlig stor mage, og livmora er kommet veldig høyt så begynte å spekulere i to, og kanskje gutt. Det viste seg å være 1 gutt der. :) Har ei jente fra før. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på ultralyd om 5 dager. Privat UL. Klarer ikke å vente en mnd til, og de mente det ganske sikkert kan se kjønnet. Er 16 uker. Har en jente fra før, men alt sier meg gutt. INGEN jentefølelse. Drømmer om gutt, tatt ringtesten, tyder på gutt, og veldig tidlig mage. Ikke minst myye lavere enn med jenta. All respekt til de som klarer å vente til fødsel, er alt for nysgjerrig jeg:):) Fint hvis de som har fått vite kjønnet husker å oppdatere innleggene sine:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Etter forrige ul har jeg rett, to jenter og en usikker ;-) i morgen er de ny ultralyd! Så nå er vi så spent at jeg får ikke sove mere, time 10.30. Hehe :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...