Gå til innhold

Kjønn og tall


Tunfisken

Anbefalte innlegg

Høres ut som en grammatikkoppgave, haha!

 

Uansett. Hva tror dere at dere venter? Regner med alle har fått innkalling til ordinær UL etterhvert. Jeg har fått den 2. oktober og gleder meg stort!

 

Jeg tror jeg venter jente, uten at jeg har noe slags holdepunkter for det. Bare en "feeling" som sier rosa!! Rart! Jeg vet det er bare en pga sniktitt på UL, men ikke kjønn.

 

Symptomene er helt motsatt av det de var da jeg var gravid sist så egentlig skulle jeg sikkert trodd det var gutt... ømme, store pupper, tidlig mage, suuuupertrøtt og ikke veldig kvalm og ingen spying! Kvalmen er samme som sist men resten er helt motsatt. Men det er 12 år siden sist svangerskap så jeg regner med kroppen har forandret seg såpass at det ikke er sammenlignbart uansett.

 

Noen andre som vil tippe og se om de tipper riktig? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg føler at jeg har en gutt i magen og det har jeg følt helt fra fryseegget ble satt inn. Har vært så sikker at jeg til og med har kalt beibien Otto :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har for meg at jeg venter jente. Aner ikke hvorfor. Gleder meg til innkalling til ul ligger i postkassen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er to jenter og en gutt, mannen håper tre gutter. Så blir spennende 28.09 om hvem som har rett :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen spesiell følelse på det egentlig.. men sambo tror det blir en gutt og når jeg snakker om babyen i magen sier jeg han. så tror vel det blir gutt selv også, blir spennende å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har ingen spesiell følelse på det egentlig.. men sambo tror det blir en gutt og når jeg snakker om babyen i magen sier jeg han. så tror vel det blir gutt selv også, blir spennende å se.

 

Hehe samboer sier også konsekvent han men jeg tror det er mer ønske enn feeling :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sviger søster og hennes mann tror det er ei jente der.

Og da tror jo vesle jenta det å selvfølgelig...

med doppler hos jordmor sa hu at det hørtes ut som gutt.

er 13 dager til UL nå.

Noen som har noen formening om å ha med seg Jenta på 7 år?

fikk brev med anbefaling å ikke ha med seg, men mannen min har lovet henne det da.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun datteren på 7 er Så stor at det går nok bra, er bare hvis barnet vil være forstyrrende. Var hverfall det jeg fikk beskjed om. Og om noe skulle vært gale liksom. Da vet man jo ikke helt hvordan man vil reagere selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i begynnelsen sa vi han eller den, men plutselig begynte jeg og si hun!? skikkelig jentefølselse for tiden, men vi vil ikke vite kjønn før fødselen så det blir en lang ventetid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i utgangspunkt ikke noen magefølelse på kjønn.. MEN for noen år siden så ble jeg spådd av min venninne. Hun sa at jeg skulle få to gutter, begge guttene skulle fødes i starten av året, mulig faktisk i samme mnd! Og at jeg skulle miste en i mellom...

 

Vel, jeg fikk en gutt mars 2010, ble gravid igjen november 2011 og mista... Nå har jeg termin i mars igjen! Så er overbevist at min venninne faktisk er synsk!!! Så dere kan jo gjette hva jeg trur lurer seg i magen min :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er bombesikker på at det blir en gutt til..

Svangerskapet er helt likt som sist. I super form og føler meg ikke så gravid :)

Har veldig lyst på ei jente, men tviler på jeg er så heldig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg venter en jente. Har ikke vært gravid tidligere eller andre ting som skulle tilsi dette. Har også veldig lyst på jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sviger søster og hennes mann tror det er ei jente der. Og da tror jo vesle jenta det å selvfølgelig... med doppler hos jordmor sa hu at det hørtes ut som gutt. er 13 dager til UL nå. Noen som har noen formening om å ha med seg Jenta på 7 år? fikk brev med anbefaling å ikke ha med seg, men mannen min har lovet henne det da.... :(

 

Det er noen sykehus som ikke tilater at barn er med på UL. Om det anbefales at hun ikke er med så er det noe å tenke på.

Manvet liksom ikke på forhånd hva man finner. Selv vær jeg på 12 ukers UL og da manglet det plusselig en tvilling.

 

Det er selvførgelig dere som kjenner barnet best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en jente denne gangen, men det trodde jeg sist også og ut kom jammen en liten gutt ;) Vil ikke vite det denne gangen heller, så vi får vente i spenning :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fredag! Nærmer seg med storm skritt! Jeg tror to jenter og en gutt, mannen tror 3 gutter :-) mega spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...