gale damen Skrevet 8. september 2012 #26 Skrevet 8. september 2012 Høres ut som jentegreie du vil ha ham med på. Det er HANS bursdag, og kjærestetur burde dere ordne ellers. Det blir jo mest gave til deg, tror ikke så mange menn liker spa og slikt. På en annen side hadde jeg aldri sendt samboer på guttetur til USA eller Nederland - alt for mange fristelser der, og menn i forhold har ingenting på slike gutteturer å gjøre. Men liker han noe som fotball, rally, monstertruck eller andre ting? Da burde du kanskje ha kjøpt noe for ham som gjenspeiler HANS interesser. Apropos klaging på bursdagsgaver - utakknemlighet. Selv om han ikke satt pris på gaven 100%, er det ikke så veldig stuerent å klage over ting man FåR! Menn i forhold har ingenting på gutteturer å gjør? Slutter de å være menn når de får seg dame? Kunne ikke falle meg inn å kvitte meg med mine venninner, så hvorfor skulle jeg forlange at han kvitter seg med kompiser? Eller er samværet begrenset til max to og en halv øl over fotballkamp hjemme hos hverandre under oppsyn av madammen?
SophiesMum<3 Skrevet 8. september 2012 #27 Skrevet 8. september 2012 (endret) Høres ut som jentegreie du vil ha ham med på. Det er HANS bursdag, og kjærestetur burde dere ordne ellers. Det blir jo mest gave til deg, tror ikke så mange menn liker spa og slikt. På en annen side hadde jeg aldri sendt samboer på guttetur til USA eller Nederland - alt for mange fristelser der, og menn i forhold har ingenting på slike gutteturer å gjøre. Men liker han noe som fotball, rally, monstertruck eller andre ting? Da burde du kanskje ha kjøpt noe for ham som gjenspeiler HANS interesser. Apropos klaging på bursdagsgaver - utakknemlighet. Selv om han ikke satt pris på gaven 100%, er det ikke så veldig stuerent å klage over ting man FåR! Menn i forhold har ingenting på gutteturer å gjør? Slutter de å være menn når de får seg dame? Kunne ikke falle meg inn å kvitte meg med mine venninner, så hvorfor skulle jeg forlange at han kvitter seg med kompiser? Eller er samværet begrenset til max to og en halv øl over fotballkamp hjemme hos hverandre under oppsyn av madammen? Jeg mener også at menn i forhold ikke har noe på hurraturer med flatfyll og annet guttetull. En fotballtur til England derimot, der er det jo fotball, øl og gutta som er i fokus, mot en tur til Amsterdam, hvor jeg vil tro at gutta ikke drar for å nyte naturen eller lignende ;-) Jeg bytter heller aldri ut mine venninner, men flatfylla kan man legge av seg når man er i et forhold og har barn sammen. Det betyr likevel ikke at kona skal overvære besøket når gutta drikker øl sammen eller være med hver gang mannen skal ut. Synes det er en uting med alt dette maset om at mannfolka skal få lov til å styre som dem selv vil hele tiden. Men min mann tar seg gjerne en fest og drar mer enn gjerne på fisketur med gutta med lite fisking og mer fokus på øk og god cognac. Og det unner jeg han virkelig. Hehe, glemte jo å svare på HIs spørsmål. Vet ikke helt om spa og show er det mest spennende. Men hvis han har ytret at han kunne tenke seg dette, så kjør på! :-) eller hva med å se om det skalvære en konsert eller noe sånt en plass med en artist han liker og kombinere det med kjørestetur? Vi var i Stockholm på konsert og det var kjempehyggelig :-) Endret 8. september 2012 av SophiesMum<3
gale damen Skrevet 8. september 2012 #28 Skrevet 8. september 2012 Høres ut som jentegreie du vil ha ham med på. Det er HANS bursdag, og kjærestetur burde dere ordne ellers. Det blir jo mest gave til deg, tror ikke så mange menn liker spa og slikt. På en annen side hadde jeg aldri sendt samboer på guttetur til USA eller Nederland - alt for mange fristelser der, og menn i forhold har ingenting på slike gutteturer å gjøre. Men liker han noe som fotball, rally, monstertruck eller andre ting? Da burde du kanskje ha kjøpt noe for ham som gjenspeiler HANS interesser. Apropos klaging på bursdagsgaver - utakknemlighet. Selv om han ikke satt pris på gaven 100%, er det ikke så veldig stuerent å klage over ting man FåR! Menn i forhold har ingenting på gutteturer å gjør? Slutter de å være menn når de får seg dame? Kunne ikke falle meg inn å kvitte meg med mine venninner, så hvorfor skulle jeg forlange at han kvitter seg med kompiser? Eller er samværet begrenset til max to og en halv øl over fotballkamp hjemme hos hverandre under oppsyn av madammen? Jeg mener også at menn i forhold ikke har noe på hurraturer med flatfyll og annet guttetull. En fotballtur til England derimot, der er det jo fotball, øl og gutta som er i fokus, mot en tur til Amsterdam, hvor jeg vil tro at gutta ikke drar for å nyte naturen eller lignende ;-) Jeg bytter heller aldri ut mine venninner, men flatfylla kan man legge av seg når man er i et forhold og har barn sammen. Det betyr likevel ikke at kona skal overvære besøket når gutta drikker øl sammen eller være med hver gang mannen skal ut. Synes det er en uting med alt dette maset om at mannfolka skal få lov til å styre som dem selv vil hele tiden. Men min mann tar seg gjerne en fest og drar mer enn gjerne på fisketur med gutta med lite fisking og mer fokus på øk og god cognac. Og det unner jeg han virkelig. Hehe, glemte jo å svare på HIs spørsmål. Vet ikke helt om spa og show er det mest spennende. Men hvis han har ytret at han kunne tenke seg dette, så kjør på! :-) eller hva med å se om det skalvære en konsert eller noe sånt en plass med en artist han liker og kombinere det med kjørestetur? Vi var i Stockholm på konsert og det var kjempehyggelig :-) Hurratur, flatfyll og guttetull? Jeg er overrasket over at damene her inne tilsynelatende har null tiltro til sine menn. De blir degradert til ikketenkende, siklende vesner med snabelen såvidt gjemt bak en glidelås som når som helst kan gå sin vei. Du synes det er en uting at mannfolk skal få styre som de selv vil? Jeg er så heldig at jeg har en kar som er i stand til å styre seg selv. Helt alene om nødvendig.. Han står opp helt selv, tar seg av datteren vår, spiser mat, som han til og med kan klare å lage selv. Betaler regninger gjør han, og vet hva en støvsuger er. Jeg får også styre selv. Sammen styrer vi våre liv som familie. Denne uken er det styrt på en sånn måte at han har tatt seg fri fra jobb, familie og forpliktelser for å kose seg med gutta på jakt på finnmarken. Helt uten at noen av damene passer på dem, og jeg tror likevel at de klarer det uten å skyte seg selv i bena. Amsterdam er forøvrig en veldig fin by som kan nytes uten hverken prostituerte eller dop.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå