Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #1 Skrevet 7. september 2012 Samboer har snart bursdag, rundt tall. I den anledning har jeg bestilt rom på ett dyrt spa hotell, bestilt en behandling vi får sammen og middag med show ved siden av. Jeg måtte spørre han på forhånd, pga barnevakt og fordi han trenger tid noen ganger til å greie glede seg til en sånn tur (første turen vi var på kom han hjem matforgiftet og dette henger i ennå - 4 år etter!!!) Nå tror han dette er noe han skal betale for, da han ser for seg at han får feks USA tur av meg!!! Siden det er det han ønsker seg... Hotellturen for han og meg kommer på 5000.- og vi får barnefri hele helgen... Er det meg det er noe "gæli" med som ikke kjøpet det han ønsker seg (tur med en kamerat) og heller kjøper kjæresterur???
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #2 Skrevet 7. september 2012 Du er ikke gjerrig, langt ifra, men spa, show osv.? Er det noe han ønsker seg eller er dette mest for deg? Sier IKKE at du skal kjøpe noe tur til USA, men..... spa og show? Hmmm.....
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #3 Skrevet 7. september 2012 Hotell, middag og spa er vell egentlig noe du ønsker deg mer enn han, er det ikke? En gave til ham burde vell være noe han ønsker seg om enn ikke dyrt som en USA-tur for to personer.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #4 Skrevet 7. september 2012 Høres ut som jentegreie du vil ha ham med på. Det er HANS bursdag, og kjærestetur burde dere ordne ellers. Det blir jo mest gave til deg, tror ikke så mange menn liker spa og slikt. På en annen side hadde jeg aldri sendt samboer på guttetur til USA eller Nederland - alt for mange fristelser der, og menn i forhold har ingenting på slike gutteturer å gjøre. Men liker han noe som fotball, rally, monstertruck eller andre ting? Da burde du kanskje ha kjøpt noe for ham som gjenspeiler HANS interesser. Apropos klaging på bursdagsgaver - utakknemlighet. Selv om han ikke satt pris på gaven 100%, er det ikke så veldig stuerent å klage over ting man FåR!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 7. september 2012 #5 Skrevet 7. september 2012 (endret) Du er ikke gjerrig, langt ifra, men spa, show osv.? Er det noe han ønsker seg eller er dette mest for deg? Sier IKKE at du skal kjøpe noe tur til USA, men..... spa og show? Hmmm..... hehe.. Var dette jeg tenkte også, at dette kanskje er mer en gave til deg selv? Vet ikke om mange menn som ønsker seg spa-behandling, selv om mange kunne TRENGE det Men ang showet så kommer det jo an på hva slags show det er Hadde nesten vært bedre å spandert på han en tur i f.eks England om han følger engelsk fotball, og bestilt kampbillett til favorittlaget eller noe? Må bare redigere litt, men ang fotballtur så mente jeg nødvendigvis ikke guttetur, men du klarer sikkert å juble og brøle deg igjennom en fotballkamp også Endret 7. september 2012 av Sommerfuggel i vinterland
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #6 Skrevet 7. september 2012 Beklager Hi, men jeg må bare si at jeg hadde blitt fryktelig skuffet dersom jeg fikk en gave av mannen min jeg åpenbart ikke ønsket meg, og som han ville satt pris på selv. Hvis jeg f.eks fikk en tur til London for å se på fotballkamp og drikke øl på puben, sammen med han.. Da hadde jeg følt at han hadde brukt min bursdag for å ordne seg noe han ønsket seg selv.. og jeg ville ikke følt meg særlig sett.. Kjærestetur er vel noe dere kan gjøre utenom bursdager?
Teline Skrevet 7. september 2012 #7 Skrevet 7. september 2012 Spahotell og show til mannen? Er dette noe han har interesse for? Dette høres for meg ut som en typisk jentetur..
håpefull<3 Skrevet 7. september 2012 #8 Skrevet 7. september 2012 ikke gjerrig, men litt egoistisk gave kanskje? men guttetur er drøyt synes jeg, skal du bruke mange 1000 på en guttetur og sitte hjemme alene med kidsa mens de har det kult? synes det er rart om han ikke vil reise bort med deg, og heller feire med kompisgjengen på byen f.eks. og til hun som snakket om fristelser i usa, nederland osv. en mann (eller kvonne) som ønsker å være utro finner fristelser om de så bare drar til strømstad
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #9 Skrevet 7. september 2012 Høres ut som jentegreie du vil ha ham med på. Det er HANS bursdag, og kjærestetur burde dere ordne ellers. Det blir jo mest gave til deg, tror ikke så mange menn liker spa og slikt. På en annen side hadde jeg aldri sendt samboer på guttetur til USA eller Nederland - alt for mange fristelser der, og menn i forhold har ingenting på slike gutteturer å gjøre. Men liker han noe som fotball, rally, monstertruck eller andre ting? Da burde du kanskje ha kjøpt noe for ham som gjenspeiler HANS interesser. Apropos klaging på bursdagsgaver - utakknemlighet. Selv om han ikke satt pris på gaven 100%, er det ikke så veldig stuerent å klage over ting man FåR! En liten digresjon - men hvis du er redd for at mannen lar seg friste på tur til Nederland eller Usa, kan jeg love deg at han kan bli minst like fristet på fotballtur til London eller en tur på puben med gutte - har de det i seg, er det det samme hvor de er Er ellers enig - spa og show hadde vært en fin gave til meg, ikke til mannen min.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #10 Skrevet 7. september 2012 Kommer vel an på hvilket show det er... Mannen min ville nok blitt glad for et standup show med noen kjente komikere, men ikke så veldig glad for en musikal... Jeg for min del hadde aldri giddet å spandere tur på mannen og gutta, men kanskje tilrettelagt tturen litt med for mannen. Tatt han med på ølsmaking istedefor spa, f.eks...?
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 7. september 2012 #11 Skrevet 7. september 2012 For meg, og mannen min som sitter ved siden av her, høres det ut som at det ikke er mannen din sin gave, men en gave til deg selv. Nå skal jeg ikke prate for alle, men en mann velger ikke å dra på spa og se på show. Hvorfor ikke London eller Praha eller noe? Man finner så mange billige weekend turer nå han trenger jo ikke å dra på guttetur, det er jo mange steder dere som par kan reise hvor begge får glede av turen
Musemorbr / Skrevet 7. september 2012 #12 Skrevet 7. september 2012 Det høres for meg også ut som det er en venninnetur du skal på. Evt en tur med din homofile venn. Jeg har ikke vanskelig for å tro det dersom mannen din tror at dette er en avledning fra den virkelige gaven. Du kunne like gjerne sagt dere skulle på shopping og cupcakekurs, for hans skyld. Stedet dere skal til, og tingene dere skal gjøre virker som gave til deg selv. Hva er til han? Det at dere har barnefri?
rytme Skrevet 7. september 2012 #13 Skrevet 7. september 2012 Gaven du gir han burde jo være noe han ønsker seg, men ikke nødvendigvis noe så dyrt som USA-tur. De kan også godt være noe dere gjør sammen, men forsatt noe HAN vil. Hva med fotballkamp i england? eller konsert med hans favorittband? el. (hvis dere kan reise bort en helg altså) Jeg vet ikke om mange menn som ønsker seg spa behandling.
Mamma_til_2 Skrevet 7. september 2012 #14 Skrevet 7. september 2012 Mannen min mener spa er til for jenteturer, så han hadde ikke likt det, og hadde han måtte så hadde han vell blitt med men tviler på at han hadde hatt en fin stund! Og for 5000 kunne dere ha dratt på weeknd til budapest/ praha ol.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #15 Skrevet 7. september 2012 Hvis mannen min hadde fått spa og show i gave, så hadde han sett på det som straff for noe, og mest sannsynlig ikke reist Jeg tror det er du som har lyst til dette... Kjøp en gave til han og ikke til deg selv.
Jaffs Skrevet 7. september 2012 #17 Skrevet 7. september 2012 Høres ut som en tur som Jeg hadde reist på sammen med venninnene mine.. Hadde ikke kjøpt en en slik gave til mannen. I følge mannen min er spa for jenter og homser så han hadde nok ikke jublet for en slik gave.. Tenk om han hadde kjøpt en en tur til "dere" med bilutstilling og middag på en pub til deg i bursdags gave..
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 7. september 2012 #18 Skrevet 7. september 2012 Om du først skal kjøpe en tur, i gave til han, så bør det vel være noe han kan like... En spa tur, etterfulgt av middag og et show, høres ut som jente tur for meg... Hva med en weekend i London type "pub til pub" eller noe HAN liker? En USA tur hadde nok ikke vært det beste, det er dyrt i lengden...
mammakatten Skrevet 7. september 2012 #19 Skrevet 7. september 2012 Det er en slik gave jeg fikk av samboeren min, men jeg tror ikke han ville likt å få en slik gave i retur.
Nordhagenjentene :) Skrevet 7. september 2012 #20 Skrevet 7. september 2012 (endret) Da mannen her ble 40 år spleiset mine foreldre, hans foreldre og våre søsken på hans del av tur til England og Irland, med fotballkamp i førstnevnte land. Min gave var at jeg ble med. ;P året etter dro vi på tur til århus, en rolig tur, som kostet 4000,- inkl fly, hotell og middager. Likevel mest tur for meg, da jeg liker shopping litt bedre enn hva han gjør, men uansett ikke typisk jentetur. Jeg ville aldri gitt ham spa i gave, da han ikke liker slikt, men jeg har fått det av ham (han betalte for en spadag for meg og ei venninne) Du er IKKE gjerrig fordi du ikke gir USA-tur, men jeg ville nok revurdert spa og show om han ikke har stor interesse for disse tingene. Endret 7. september 2012 av Nordhagenjentene :)
Lady lovely locks Skrevet 7. september 2012 #21 Skrevet 7. september 2012 Vennina mi kjøpe tur til england, med prøvekjøring av ferari på bane og fotbalkamp til kjæresten på 30 årsdagen.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #22 Skrevet 7. september 2012 HI her, vært opptatt så fikk litt å lese nå Sånn dere skriver det har jeg ikke tenkt før nå Har bare spinnt videre på en tanke vi har hatt lenge, om å gjøre noe sammen. Nei, dere har fått meg på andre tanker. Kjæreste turen består, men bursdagsgave blir det ikke, der kommer det en liten overraskelse på han. Hva - det vet jeg ikke ennå... men bra skal det bli, i løpet av 8 år har jeg fått fisker opp NOE av det HAN liker (selvom det er han som har ytret ønske om spa hotell når vi skal på kjæreste tur )
Edelweis Skrevet 7. september 2012 #23 Skrevet 7. september 2012 Jeg synes gaven høres flott ut jeg HI. nå vil jeg bare si at min man liker spa, og flotte hoteller, og et show er vel bra det =) poenget er vel at dere skal gjøre noe sammen.
MammaMia=) Skrevet 7. september 2012 #24 Skrevet 7. september 2012 jeg og gubben skal på spa hotell i sverige etter svangerskapet. han gleder seg masse til det. og han som ville det. hvis mannen din har hinta på spa så blir han vel fornøyd.
Anonym bruker Skrevet 7. september 2012 #25 Skrevet 7. september 2012 Så kan han ta deg med på gutte tur til din bursdag :-o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå