LuksusLiv Skrevet 7. september 2012 #26 Skrevet 7. september 2012 Fint vær her jeg bor. Har på meg skinny sorte bukser, gammelrosa lang overdel, guess klokke, snø of sweden armbånd og øredobber og snart trenchcoat og ankelstøvletter, med et sjal i halsen. Skal på fest i kveld, så nå sitter jeg faktisk med hårruller i håret. Får dårlig tid senere i dag, så må fikse litt på håret allerede nå.
Tunfisken Skrevet 7. september 2012 #27 Skrevet 7. september 2012 Tjukkesokker, koksgrå jeans med åpen knapp (puh), lang blå singlet og en grå hummel collegejakke. Sitter hjemme og skriver oppgave, men har vært oppe siden kl 6. Kjørte mannen på jobb så han slapp å kjøre ATV i kulden (snill kjæreste ja!). Jentungen fikk faktisk sitte på til skolen også siden jeg skulle hente nøklene mine på jobb ca 8.30. Kaldt og litt vind men solgløtt innimellom her. Blir nok en spasertur snart
stearin Skrevet 7. september 2012 #28 Skrevet 7. september 2012 Ganske kjølig ute, så jeg har på meg en tykk, lang genser og tights. Sola skinner, men har ingn planer om å dra ut. I dag er både jeg og snuppa på tuppa;-) Til en viss grad slått ut av snørrete neser og bombardert hus... Så vi er inne med god samvittighet.
stearin Skrevet 7. september 2012 #29 Skrevet 7. september 2012 Og jentungen på 2 år har forresten på seg t-skjorte, ullundertøy (bukse og genser), fleecegenser og myke, baggy jeans. Samt to lag med ull på føttene. Enda er hun kald på hendene og nesa selv om vi har omtrent 22 grader inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå