Gå til innhold

Hva har du på deg i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er været og hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat nå sitter jeg i joggebukser og en bestefargenser uten BH under. Skal snart hoppe i dusjen. Det er nydelig høstvær her og jeg skal ha på litt finere klær etterpå, selvom jeg har blitt en skikkelig joggebuksejente :/ Men tipper det blir jeans, singlet, tynn genser og tynn jakke.

Skrevet

Det er surt og kaldt regnvær. Foreløpig sitter jeg i sofaen med bukse i ullfrotte, ullskjorte med lange ermer og hjemmestrikkede ullsokker. Vurderer en stor tekopp i hendene.

Skrevet

Her er det sol og fint vær, men kjølig. Har på meg jeans og strikka genser, og et skjerf. Skal straks ut på tur :)

Skrevet

Akkurat nå sitter jeg i superundertøy, hehe... Skal ha på meg arbeidstøy og regntøy over fordi jeg om en liten stund skal kjøre bort i huset for å jobbe litt (legge terrasse er planen). Det er 8 grader og stor fare for regn, så jeg vil være godt kledd! :)

Skrevet

Treningstigths og ulltrøye... Har vært ute å gått i morgensola, levert unga og handla.. nå er Klesvask ferdig og ovnen er fyrt opp i... Skal i dusjen etter jeg har bakt endel nå....

Skrevet

Hjemme med sykt barn så her er det singlet og joggebukse. Skikkelig snasen.

Skrevet

Pysj!

Skal i 93årslag senere i dag, så det blir å stelle seg og pynte seg litt etterpå!

Har fått spist en rolig frokost og vært på nett og satt en deig etter at mann og barn dro for dagen, og planlegger å sitte i kosebuksa og lese noen fagartikler før jeg begynner "stellet"

Alt av sånt tar mye lengre tid når man er høygravid og fødeklar, altså! Er jo så langt ned til føttene!

Er glad for litt kjølig vær, kanskje jeg kan ha på meg strømpebukse under kjolen, og få skjult elefantanklene litt :P

Skrevet

Enn så lenge, truse og en topp :P skal fikse meg snart, blir bytur idag for å handle vognpose og bilstol til lillesnuppa :)

Skrevet

8 grader og strålende sol her. Har på meg sort tights, sort singlet og en rosa strikket poncho over og et skjerf. Joggesko på beina. Er på vei hjem fra barnehagen.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Kaldt og guffent her, enda degt er sol ute (slik er det å bo nesten oppe på fjellet) Har på joggebukse og t-skjorte, og fyrer godt i ovnene her, har hettegenser beredt tilfelle det ikke er varmt nok :) Men, jøtul ovner varmer bra, så ble fort varmt her..

Skrevet

Supert vær, men litt kjølig.

"Jaktbukse, T-skjorte og fleecejakke". Skal jobbe litt hjemmefra først og så ta med ungene på overnatting i en gapahuk i skogen til søndag.

Skrevet

Nå har jeg joggebukse og trøye, skal i dusjen nå og gjøre meg klar til jobb,

på jobb skal jeg ha på tynn ullstrømpebukse, shorts, en topp!

skinn jakke ;)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Her er det kaldt, men strålende sol!

Har på meg olabukse, tskjorte og hettegenser, og er snart på vei for å levere eldste i bhg.

Skrevet

Men jeg byttet ut shortsen for det så teit ut, tok på meg et skjørt i stede!

Skrevet

Her sitter jeg i joggebukse, tøfler og stor fleece genser, sitter på gulvet å pakker og styrer mens det er grått og surt ute...

Her er det flyttehelg, så regner ikke med å kle meg noe penere enn dette de neste 3 dagene :P

Skrevet

Regner og blåser litt.

Har på sort skinnyjeans, sort singlet, en knæsj rosa kort cardigan og sorte og glossy Hunterstøvler.

Er på jobb.

Skrevet

Har nå oppgradert til dongeribukse, singlet og t-skjorte. Temperaturen er blitt til å leve med. Bebien har fått på seg ullbody, ullstrømpis, ullue, ullsokker og ullfrottedress. Nå skal jeg på med jakka og ut :)

Skrevet

Her er det strålende sol, men kjølig høstluft. Jeg har vært og levert i barnehagen og skal lese hjemme i dag. Da blir det daffeantrekk og håret i en knute ;)

Svart haremsjoggebukse, burgunderrød singlet og en grå hettegenser. Fryser noe grådig, så har dratt over ponchoen min i fine 70-tallsfarger som svigermora mi gikk med når hu var ung og ulltøfler. Brrr..

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Sol, men kaldt. Har på bukse og 3-kvartlang genser. Er på jobb og har tenkt å være her til jeg er ferdig. Fotballkamp i kveld, så da regner jeg med at det blir mer klær!

Skrevet

Tykke, freshe strømpebukser, olashorts (Oh yes!) singlet og oversize cardigan. Skjerfet ryker nå. Sool :)

Skrevet

sort/går mammabukse,bretta opp til midt på leggen, singlet og hvit tskjorte, strikka jakka over der igjen.

er sol ute,men kaldt på morran da jeg sykla på jobb.

er meldt 17 grader,så tenker strikkajakka ryker når jeg skal hjem.. :)

brune skinnsandaler på tåsan

Skrevet

Grå drakt med sort strømpebukse og sort singlet under.

Sorte høye heler. Er på jobb og sola skinner utenfor vinduet.

Skrevet

Joggebukse og genser, sola skinner.Men på planene står det husvask :-P

Skrevet

Mørkeblå sokker, dongeribukse, sort singlet og en strikket kortermet jakke.

Sola skinner fra skyfri himmel, men det er en skarp litt kald luft ute.

Har vært ute og gjort helgens innkjøp og i tillegg kjøpt med nye ankelboots :)

Akkurat nå sitter jeg her med pc'en og skulle egentlig betale regninger, men havnet på dib isteden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...