Gå til innhold

DAMER, JEG TRENGER HJELP!!

Gjest Sommerfuggel i vinterland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dæven, han svarte!!! Nå kl 2 i natt ;) Har vært på by'n og logget meg på fb nå og jaggu meg:

"Hei xxx. Synes d er tøft av deg:) liker jenter som d er litt tak i.. Fortell litt mer om deg selv.."

AAAAHHHH!!! God natt jenter, nå kan jeg sove godt! Be still my heart :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åh,så kjekt! Lykke til videre:)

Noen ganger svarer det seg å satse:)

Skrevet

Så utrolig spennende og tøft gjort av deg!! Lykke til videre :) Håper du oppdaterer oss :)

Gjest Guttemamma :)
Skrevet

Så spennende :) Håper du holder oss oppdatert ;)

Skrevet

Der ser du, initiativ lønner seg!

Men jeg håper du venter til du er edru med å svare ;)

Skrevet
Der ser du, initiativ lønner seg! Men jeg håper du venter til du er edru med å svare ;)

øøHH... Nei, jeg gjorde ikke det :P

Men jeg hadde bare drukket 4 øl så jeg var ikke full altså ;)

Til alle sammen: Jeg er litt overveldet over all støtten deres! Dere er ufattelig gode å ha :) Og det er så greit å få litt råd og tips av dere (selv om jeg ikke alltid hører etter ;) )

Skrevet

Fnis!

Jaja, skitt på, det er hvertfall oppnådd kontakt med målet. Nå gjenstår det bare å få nedlagt byttet :D

Synes dette er ufattelig morro jeg. Har ikke vært på sjekkern siden steinalderen så her leves det gjennom andre... :D :D

Skrevet

Han er bare ute etter å ha ei i sengen!

Gjest Heartbroken
Skrevet

Så søt du er <3 og ikke bitter i det hele :P

Skrevet

Uffa da, misunnelig?

Skrevet

Jeg snakker av erfaring. Han har ikke sitt hele og fulle navn ute på siden for ingenting.

Skrevet

ååh så utrolig kult. Var så utrolig spent når jeg bladde meg nedover innlegget ditt. Hold oss oppdatert. Kjenner litt sommerfugler i magen på din vegne hihi

Masse lykke til :)

Skrevet
Jeg snakker av erfaring. Han har ikke sitt hele og fulle navn ute på siden for ingenting.

Altså, han hadde ikke hele navnet sitt på profilen, kun fornavnet. Så var det bare å taste det + byen vi bor i (på fb). Og siden han har samme profilbilde på begge steder (noe jeg også har uten å bare være ute etter et knull), så var det lett å finne han.

Men om han kun er ute etter et ligg, vel det gjenstår å se. Og jeg er faktisk godt i gang med tredveårene og klarer å passe på meg selv. Men takk for advarselen :)

Nå ser jeg at han har vært inne på min mp.profil kl 16 i dag, men har fortsatt ikke hørt noe fra han.. Så nå er jeg spent ;)

Skrevet

Nå er det jo heldigvis sånn at menn er like forskjellige som oss kvinner :) Så om du var uheldig betyr ikke det at alle som møter menn på nettet lider samme skjebne.

Skrevet

Haha, så artig :D å flørte er kjempeartig og veldig skummelt! Jeg oppførte meg som en gal kjerring da jeg nærmest stalket en mann mens jeg var høygravid ;)

ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Oi, så spennende å lese! Glad jeg ikke har sett denne tråden før nå, slik at jeg fikk vite alt med en gang :P

Masse lykke til!!! :D

Skrevet
Altså, han hadde ikke hele navnet sitt på profilen, kun fornavnet. Så var det bare å taste det + byen vi bor i (på fb). Og siden han har samme profilbilde på begge steder (noe jeg også har uten å bare være ute etter et knull), så var det lett å finne han. Men om han kun er ute etter et ligg, vel det gjenstår å se. Og jeg er faktisk godt i gang med tredveårene og klarer å passe på meg selv. Men takk for advarselen :) Nå ser jeg at han har vært inne på min mp.profil kl 16 i dag, men har fortsatt ikke hørt noe fra han.. Så nå er jeg spent ;)

Fortsettelse forventes :P

Hvordan går det?

Skrevet (endret)

Dette gikk visst ikke så bra, har ikke hørt et pip fra han etter den ene meldingen :( :(

Jeg hadde besøk av 2 av hans venninner i går, og de var begge enige om at begge meldingene jeg hadde skrevet til han var kjempefine, de vil han like.. bla bla.. Men nei da :(

Endret av Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Synd da!

Det er ikke alltid en vinner selv om en skårer et mål, men du skal hvertfall ha for å tørre å prøve. Hold hodet hevet!

Det er mange frosker der ute ;)

Skrevet
Dette gikk visst ikke så bra, har ikke hørt et pip fra han etter den ene meldingen :( :( Jeg hadde besøk av 2 av hans venninner i går, og de var begge enige om at begge meldingene jeg hadde skrevet til han var kjempefine, de vil han like.. bla bla.. Men nei da :(

Ikke gi opp enda, noen menn er bare treige av seg. Blir bare impulsive etter at de har tenkt seg om leeenge... ;)

Og hvis han mot formodning ikke tar mer kontakt så har du lært noe av det likevel. Du har lært at det ikke er farlig å ta initiativ selv. Du har vokst litt på det fordi du faktisk turde å gjøre noe du ikke trodde du ville komme til å gjøre.

Om han ikke forstår hvilken perle han går glipp av så er det hans problem - du fortjener en mann som ser hvor fantastisk du er! :)

Men som sagt, ikke gi opp enda!!!! :)

Skrevet

Uansett om dette går eller ei, synes jeg du er kjempetøff!!! Så om han ikke tar kontakt igjen er det hans tap, og da finner du en fantastisk fyr senere ;)

Lykke til med datingen!!!

Skrevet

Da var du ikke pen nok og hans type da. Har brent meg på den mange ganger og det er like vondt hver gang.

Ikke gi opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...