Gå til innhold

Baby jogger city elite


Tunfisken

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dere andre som har Babyjogger City Elite, vet dere hvordan man slår den sammen når man har tatt av sportsdelen og skal bruke bagdelen?

Det er mulig det er noe helt åpenbart som jeg ikke tenker på her, men jeg skjønner ikke hvordan man slår den sammen nå som ikke sportsdelen med håndtaket er på lengre?

 

Dumt det ikke er flere omtaler av vogna som en bagvogn. Finner mye informasjon om vogna som sportsvogn på nettet, men altså ikke som bagdel. Hadde håpet på å finne en video.

Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg falt også for denne vogna, og har bestilt den på barnashus, fikk 15% avslag siden jeg er gravid+ voksi urban pose som var tilbud de hadde den dagen. Compact bagen går ut av produksjon og erstattes av compact + Jeg gleder meg veldig til å hente den( barnas hus lagrer vogna så lenge jeg trenger). Hvis du googlet bilder av vogna så får du sett hvordan den ser ut med bag :)
Jeg fikk svar at Babykortet hadde blitt trukket tilbake og butikkene har ikke lov å gi det ut lenger :/ Kjipt! De hadde både compact og compact+ på den andre butikken jeg var på :) Så da kjøper jeg sikkert der etterhvert. De måtte på lageret og hente og måle og grisle med baggene for det var ikke merket med og uten +. Skikkelig tullete!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Har noen av dere tatt i bruk vognen? Har falt for den enkle sammenleggingsmuligheten på sportsvognen. Venter nummer 3 i april og selv om vi har ei grei vogn,så var det plassbruken i bilen da.....Har vært innom en butikk i Liverpool i dag. Fikk bare sett city mini, men min mann så plutselig fornuften i en barnevogn som tar liten plass : : Lurer også på om det er enkelt å ta av og på bagen? Er vognen bra på grusveier og mer ujevnt underlag? Burde vel egentlig hatt tvillingvogn, men vi får krysse fingre for at snuppa blir like flink til å gå som sin storebror og satser på søskenbrett....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har tatt min i bruk og den er en drøm å trille og veldig lett å manøvrere. Og der hadde jeg plutselig glemt hva du faktisk spør om.. Huff den ammetåka..

Men fikk med meg at du spurte om bagdelen for den har jeg nemlig plages litt med. I utgangspunktet er det akkurat samme teknikken som på andre vogner, en slags handel på hver side under bagen som man holder inne samtidig som man løfter opp. Men hos oss må jeg røske en del for å få opp bagen. Jeg håper du får flere svar på akkurat dette for jeg lurer på om den skal være slik.

 

Vet nemlig at den innimellom håpløse mannen min som ikke kan spørre om hjelp, har brukt å røske opp vogna uten å trykke inn disse handlene på undetsiden fordi han visste ikke at det var slik man gjorde det. Så det er mulig at det er derfor den er blitt så treg å få opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå når jeg leser innlegget ditt på nytt må jeg bare kommentere at vogna både m sportsdel og bagdel tar veldig liten plass sammenlagt.

Ammetåken kjenner vi til :-)

Tusen takk for svar!!! Kjenner nesten at jeg begynner å glede meg til ny vogn :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere tatt i bruk vognen? Har falt for den enkle sammenleggingsmuligheten på sportsvognen. Venter nummer 3 i april og selv om vi har ei grei vogn,så var det plassbruken i bilen da.....Har vært innom en butikk i Liverpool i dag. Fikk bare sett city mini, men min mann så plutselig fornuften i en barnevogn som tar liten plass : : Lurer også på om det er enkelt å ta av og på bagen? Er vognen bra på grusveier og mer ujevnt underlag? Burde vel egentlig hatt tvillingvogn, men vi får krysse fingre for at snuppa blir like flink til å gå som sin storebror og satser på søskenbrett....

Har du sjekket ut Baby Jogger City select?

Video: http://cache.vendaria.com/vpop/VpopV6.html?ct=25&ctname=ui&fw=700&fh=520&logo=518&fv=10&ap=vnd_babyjogger_city_select_stroller&purl=MAIN_babyjogger_city_select_stroller&iid=CdCpFgVzqIvvLvJIKvuIFgVwqvKJKu&bg=FFFFFF&nm=BZOpener&curl=&err=0&title=Vendaria%20Media&tp=

Lenke: http://www.babycare.no/index.cfm?tmpl=butikk&a=product_inline&b_id=932858&b_kid=913099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde tenkt på ei vogn med litt større framhjul som er god på grusveier mv. og god på vinterføre med mye slaps... Var innom Barnas Hus i dag og selgeren der hadde veldig god erfaring med TFK Joggster. Denne kan vi ha et buddie-sete under.....sett den på Kiddies24.de. Vogna blir lita, men kanskje ikke like lita som City Elite.....godt at det er noen måneder igjen til termin :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hei på dere

 

Om dere fortsatt stikker nesa innom her, er dere fortsatt fornøyd med vognen?

Lurer veldig på denne. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi har nå brukt vår i et par uker og er superfornøyde! Litt smal til stor pose og baby, men han koser seg veldig i den, og deilig at den ikke er tung verken å dytte opp bakker, svinger på stedet og lett å ta med seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Ser at denne tråden er veldig gammel, men håper at noen av dere som har denne vognen kan svare meg på spørsmål.

 

Hvordan er bagen i dybden??

Jeg synes ikke lengde og bredde er for lite.. men sammenlignet med en annen bag, og synes bagen var litt lite dyp, og så for meg at babyen faller ud.. (JA- høygravid og hormonell)

Hvordan fungerer det for dere?

Har for øvrig kjøpt babyjogger city versa, men bagdelen er nesten helt lik den dere har.

Noen erfaringer??? Hadde satt STOR pris på d :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at denne tråden er veldig gammel, men håper at noen av dere som har denne vognen kan svare meg på spørsmål.

 

Hvordan er bagen i dybden??

Jeg synes ikke lengde og bredde er for lite.. men sammenlignet med en annen bag, og synes bagen var litt lite dyp, og så for meg at babyen faller ud.. (JA- høygravid og hormonell)

Hvordan fungerer det for dere?

Har for øvrig kjøpt babyjogger city versa, men bagdelen er nesten helt lik den dere har.

Noen erfaringer??? Hadde satt STOR pris på d :D

 

Bagen er 21cm dyp, fant målet i denne katalogen:

http://www.babyjogger.se/Broschyr/babyjogger2013.pdf

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...