Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #1 Skrevet 31. august 2012 Jeg var singel og kom i kontakt med en fantastisk mann. Kjente han var et kjæresteemne og en mann jeg kunne se for meg fremtiden med. Vi møttes mye og hadde fantastisk sex. Etterhvert begynte han å spørre om mine fantasier. Jeg er ganske kjedelig av meg, men han fortalte om sine: anal, binding, pisking/rising, wetsex, og en ting til som jeg ikke vil si. + ting jeg unnlater (lurer på om alt jeg har skrevet også kanskje er på kanten? - men må jo få dere til å forstå meg). Vi bygde opp god tillit til hverandre og jeg ble med på det meste. Så en dag kom det frem at han ikke var singel!! Verden min brøt sammen... Han er gift og har tre små barn. Først ble jeg utrolig lei meg for at min drøm ble ødelagt.. Jeg trodde vi hadde noe spesielt sammen (utenom sex altså). Også ble jeg forbanna på hvordan han holder på - forbanna på kona sine vegne og familiens... ja, det var en forferdelig tid.. Nå lurer jeg litt på etter å ha les historiene her inne... Hadde han kun slik sex med meg og ikke med kona???
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #2 Skrevet 31. august 2012 Ja, det kan godt tenkes. De som har til dels ekstreme fantasier har jo en mindre målgruppe når det gjelds å finne de som de kan ha god sex med. Man kan vel undertrykke sine behov en viss stund, men jeg tror at driften etter tilfredsstillelse for mange etterhvert vil bli for stor.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #3 Skrevet 31. august 2012 Kan jo hende? Er jo egentlig umulig for oss å vite....
Annthe og gutta :) Skrevet 31. august 2012 #4 Skrevet 31. august 2012 Det kommer an på kona det! Uansett en kjip situasjon for deg, mannen er ingenting å samle på verken for deg eller kona hans.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #5 Skrevet 31. august 2012 Ja, det kan godt tenkes. De som har til dels ekstreme fantasier har jo en mindre målgruppe når det gjelds å finne de som de kan ha god sex med. Man kan vel undertrykke sine behov en viss stund, men jeg tror at driften etter tilfredsstillelse for mange etterhvert vil bli for stor. Ja.. men dvs at kona bør finne ut av det til slutt å da? eller?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #6 Skrevet 31. august 2012 [quote name=Annthe og gutta ' timestamp='1346401362' post='144506142] Det kommer an på kona det! Uansett en kjip situasjon for deg, mannen er ingenting å samle på verken for deg eller kona hans. Sant nok, men kona vet ingenting.. tror aldri hun får vite heller.. Men det er ikke min sak. HI
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #7 Skrevet 31. august 2012 Ja, det kan godt tenkes. De som har til dels ekstreme fantasier har jo en mindre målgruppe når det gjelds å finne de som de kan ha god sex med. Man kan vel undertrykke sine behov en viss stund, men jeg tror at driften etter tilfredsstillelse for mange etterhvert vil bli for stor. Ja.. men dvs at kona bør finne ut av det til slutt å da? eller? Finne ut av hva? At mannen er utro?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #8 Skrevet 31. august 2012 Ja, det kan godt tenkes. De som har til dels ekstreme fantasier har jo en mindre målgruppe når det gjelds å finne de som de kan ha god sex med. Man kan vel undertrykke sine behov en viss stund, men jeg tror at driften etter tilfredsstillelse for mange etterhvert vil bli for stor. Ja.. men dvs at kona bør finne ut av det til slutt å da? eller? Finne ut av hva? At mannen er utro? Både det og de ekstreme fantasiene som han setter ut i live.. hun må jo vite om disse ønskene? og hvis han har så store lyster og hun sier nei, må hun vel skjønne at mannen går ut får å få de løst?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #9 Skrevet 31. august 2012 Ja, det kan godt tenkes. De som har til dels ekstreme fantasier har jo en mindre målgruppe når det gjelds å finne de som de kan ha god sex med. Man kan vel undertrykke sine behov en viss stund, men jeg tror at driften etter tilfredsstillelse for mange etterhvert vil bli for stor. Ja.. men dvs at kona bør finne ut av det til slutt å da? eller? Finne ut av hva? At mannen er utro? Både det og de ekstreme fantasiene som han setter ut i live.. hun må jo vite om disse ønskene? og hvis han har så store lyster og hun sier nei, må hun vel skjønne at mannen går ut får å få de løst? Det er jo mange som ikke tør å si sånne ting til den de er sammen med. Kanskje hun vet noe, men har avvist at hun vil prøve og han da skjønner at han ikke vil få oppfylt fantasiene sine med henne. Er ikke sikkert at hun vet omfanget av hvor kinky han egentlig er.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #10 Skrevet 31. august 2012 Ja, det kan godt tenkes. De som har til dels ekstreme fantasier har jo en mindre målgruppe når det gjelds å finne de som de kan ha god sex med. Man kan vel undertrykke sine behov en viss stund, men jeg tror at driften etter tilfredsstillelse for mange etterhvert vil bli for stor. Ja.. men dvs at kona bør finne ut av det til slutt å da? eller? Finne ut av hva? At mannen er utro? Både det og de ekstreme fantasiene som han setter ut i live.. hun må jo vite om disse ønskene? og hvis han har så store lyster og hun sier nei, må hun vel skjønne at mannen går ut får å få de løst? Det er jo mange som ikke tør å si sånne ting til den de er sammen med. Kanskje hun vet noe, men har avvist at hun vil prøve og han da skjønner at han ikke vil få oppfylt fantasiene sine med henne. Er ikke sikkert at hun vet omfanget av hvor kinky han egentlig er. Det er en ganske ekkel tanke. å tenke at mannen min eller hvem som helt andre menn har et slikt liv - uten at jeg som kone eller andre damer, vet hvordan han holder på.. Man vet jo tydeligvis aldri ;(
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #11 Skrevet 31. august 2012 Ja, det kan godt tenkes. De som har til dels ekstreme fantasier har jo en mindre målgruppe når det gjelds å finne de som de kan ha god sex med. Man kan vel undertrykke sine behov en viss stund, men jeg tror at driften etter tilfredsstillelse for mange etterhvert vil bli for stor. Ja.. men dvs at kona bør finne ut av det til slutt å da? eller? Finne ut av hva? At mannen er utro? Både det og de ekstreme fantasiene som han setter ut i live.. hun må jo vite om disse ønskene? og hvis han har så store lyster og hun sier nei, må hun vel skjønne at mannen går ut får å få de løst? Nei, det at man har syke fantasier er ingen "grønt lys" til utroskap! Man må ikke skjønne at mannen er utro hvis man ikke oppfører seg som dørmatte nei. I et forhold tar man hensyn til noe den andre parten ikke ønsker. Kan man ikke leve med normal sex og Må ha seg med andre, så skal man avslutte forholdet, ikke være utro.
Magia Skrevet 31. august 2012 #12 Skrevet 31. august 2012 Ja, det kan godt tenkes. De som har til dels ekstreme fantasier har jo en mindre målgruppe når det gjelds å finne de som de kan ha god sex med. Man kan vel undertrykke sine behov en viss stund, men jeg tror at driften etter tilfredsstillelse for mange etterhvert vil bli for stor. Ja.. men dvs at kona bør finne ut av det til slutt å da? eller? Finne ut av hva? At mannen er utro? Både det og de ekstreme fantasiene som han setter ut i live.. hun må jo vite om disse ønskene? og hvis han har så store lyster og hun sier nei, må hun vel skjønne at mannen går ut får å få de løst? Syns ikke det er en selvfølge at mannen dermed Må ut og prøve ut fantasiene sine med en annen. Det går fint an å ha fantasier og lyster uten å sette dem ut i livet. Skal man som partner/kone/kjæreste bare gå med på alt mannen vil da, så han ikke går utenfor forholdet for å få seg noe? Gjelder det samme for kvinner? For alt du vet HI, så kan det hende han har akkurat like fantastisk sex med sin kone. Det er ingen på dette forumet som vet hva slags sex de har, så jeg forstår ikke spørsmålet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #13 Skrevet 31. august 2012 Kan man ikke leve med normal sex og Må ha seg med andre, så skal man avslutte forholdet, ikke være utro. okei - så denne mannen som er gift og har tre barn skal kutte ut kona og barna pga sexlivet han ønsker seg/driftene han har i seg?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #14 Skrevet 31. august 2012 Jeg var singel og kom i kontakt med en fantastisk mann. Kjente han var et kjæresteemne og en mann jeg kunne se for meg fremtiden med. Vi møttes mye og hadde fantastisk sex. Etterhvert begynte han å spørre om mine fantasier. Jeg er ganske kjedelig av meg, men han fortalte om sine: anal, binding, pisking/rising, wetsex, og en ting til som jeg ikke vil si. + ting jeg unnlater (lurer på om alt jeg har skrevet også kanskje er på kanten? - men må jo få dere til å forstå meg). Vi bygde opp god tillit til hverandre og jeg ble med på det meste. Så en dag kom det frem at han ikke var singel!! Verden min brøt sammen... Han er gift og har tre små barn. Først ble jeg utrolig lei meg for at min drøm ble ødelagt.. Jeg trodde vi hadde noe spesielt sammen (utenom sex altså). Også ble jeg forbanna på hvordan han holder på - forbanna på kona sine vegne og familiens... ja, det var en forferdelig tid.. Nå lurer jeg litt på etter å ha les historiene her inne... Hadde han kun slik sex med meg og ikke med kona??? Jeg ble veldig forveten på hva mer han gjorde som du ikke vil fortelle. Vet at noen tenner på feks. bleier. Ikke rart hvis det er noe i den gata at han ikke fortalte det til kona.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #15 Skrevet 31. august 2012 For alt du vet HI, så kan det hende han har akkurat like fantastisk sex med sin kone. Det er ingen på dette forumet som vet hva slags sex de har, så jeg forstår ikke spørsmålet. Hvorfor skal han gå ut å finne seg en elsker om han får alt dette oppfylt hjemme?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #16 Skrevet 31. august 2012 Kan man ikke leve med normal sex og Må ha seg med andre, så skal man avslutte forholdet, ikke være utro. okei - så denne mannen som er gift og har tre barn skal kutte ut kona og barna pga sexlivet han ønsker seg/driftene han har i seg? Han skal ihvertfall ikke gå bak ryggen på kona og ha sex med andre - mener du at hun skal bli i forholdet uansett, hvis hun får vite om det? (og det gjør hun før eller senere)? er det ikke bedre å avslutte med rent brudd istedet for å ødelegge hele selvbildet til kona?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #17 Skrevet 31. august 2012 For alt du vet HI, så kan det hende han har akkurat like fantastisk sex med sin kone. Det er ingen på dette forumet som vet hva slags sex de har, så jeg forstår ikke spørsmålet. Hvorfor skal han gå ut å finne seg en elsker om han får alt dette oppfylt hjemme? de fleste menn som er utro får masse sex hjemme med kona, og tenner på helt vanlige ting. Ikke bestandig elskerinna er penere eller flinkere i senga enn kona. Men mange tenner på "forbuden frukt" og noe nytt og fresht.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #18 Skrevet 31. august 2012 Jeg var singel og kom i kontakt med en fantastisk mann. Kjente han var et kjæresteemne og en mann jeg kunne se for meg fremtiden med. Vi møttes mye og hadde fantastisk sex. Etterhvert begynte han å spørre om mine fantasier. Jeg er ganske kjedelig av meg, men han fortalte om sine: anal, binding, pisking/rising, wetsex, og en ting til som jeg ikke vil si. + ting jeg unnlater (lurer på om alt jeg har skrevet også kanskje er på kanten? - men må jo få dere til å forstå meg). Vi bygde opp god tillit til hverandre og jeg ble med på det meste. Så en dag kom det frem at han ikke var singel!! Verden min brøt sammen... Han er gift og har tre små barn. Først ble jeg utrolig lei meg for at min drøm ble ødelagt.. Jeg trodde vi hadde noe spesielt sammen (utenom sex altså). Også ble jeg forbanna på hvordan han holder på - forbanna på kona sine vegne og familiens... ja, det var en forferdelig tid.. Nå lurer jeg litt på etter å ha les historiene her inne... Hadde han kun slik sex med meg og ikke med kona??? Jeg ble veldig forveten på hva mer han gjorde som du ikke vil fortelle. Vet at noen tenner på feks. bleier. Ikke rart hvis det er noe i den gata at han ikke fortalte det til kona. Hi her - vil ikke si det, er redd de sletter tråden. Synes det her er en interressant tråd - mye å snakke om her. Greit å høre hva andre mener.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #19 Skrevet 31. august 2012 Kan man ikke leve med normal sex og Må ha seg med andre, så skal man avslutte forholdet, ikke være utro. okei - så denne mannen som er gift og har tre barn skal kutte ut kona og barna pga sexlivet han ønsker seg/driftene han har i seg? Han skal ihvertfall ikke gå bak ryggen på kona og ha sex med andre - mener du at hun skal bli i forholdet uansett, hvis hun får vite om det? (og det gjør hun før eller senere)? er det ikke bedre å avslutte med rent brudd istedet for å ødelegge hele selvbildet til kona? Jeg mener ikke kona bør bli i forholdet. Men hun vet det jo ikke, å jeg vil ikke være den som forteller henne det. Hvem skal gjøre det slutt da? Han sier det ikke, hun vet det kanskje ikke? Jeg som "tidligere elsker" skal hvertfall ikke rote meg inn i det. Jeg har ikke noe med det.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #20 Skrevet 31. august 2012 Ikke bestandig elskerinna er penere eller flinkere i senga enn kona. Den påstanden må du gjerne tro på selv. Det er vel en grunn til at mannen finner seg en elskerinne uten barn som er 10-15år yngre?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #21 Skrevet 31. august 2012 Kan man ikke leve med normal sex og Må ha seg med andre, så skal man avslutte forholdet, ikke være utro. okei - så denne mannen som er gift og har tre barn skal kutte ut kona og barna pga sexlivet han ønsker seg/driftene han har i seg? Han skal ihvertfall ikke gå bak ryggen på kona og ha sex med andre - mener du at hun skal bli i forholdet uansett, hvis hun får vite om det? (og det gjør hun før eller senere)? er det ikke bedre å avslutte med rent brudd istedet for å ødelegge hele selvbildet til kona? Jeg mener ikke kona bør bli i forholdet. Men hun vet det jo ikke, å jeg vil ikke være den som forteller henne det. Hvem skal gjøre det slutt da? Han sier det ikke, hun vet det kanskje ikke? Jeg som "tidligere elsker" skal hvertfall ikke rote meg inn i det. Jeg har ikke noe med det. Har dere brukt kondom? Hvis ikke synes jeg du bør fortelle det, slik at hvis han også har seg med andre uten kondom at hun kan sjekke seg og beskytte seg hvis hun velger å bli i forholdet.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #22 Skrevet 31. august 2012 Ja, det kan godt tenkes. De som har til dels ekstreme fantasier har jo en mindre målgruppe når det gjelds å finne de som de kan ha god sex med. Man kan vel undertrykke sine behov en viss stund, men jeg tror at driften etter tilfredsstillelse for mange etterhvert vil bli for stor. Ja.. men dvs at kona bør finne ut av det til slutt å da? eller? Finne ut av hva? At mannen er utro? Både det og de ekstreme fantasiene som han setter ut i live.. hun må jo vite om disse ønskene? og hvis han har så store lyster og hun sier nei, må hun vel skjønne at mannen går ut får å få de løst? Syns ikke det er en selvfølge at mannen dermed Må ut og prøve ut fantasiene sine med en annen. Det går fint an å ha fantasier og lyster uten å sette dem ut i livet. Skal man som partner/kone/kjæreste bare gå med på alt mannen vil da, så han ikke går utenfor forholdet for å få seg noe? Gjelder det samme for kvinner? For alt du vet HI, så kan det hende han har akkurat like fantastisk sex med sin kone. Det er ingen på dette forumet som vet hva slags sex de har, så jeg forstår ikke spørsmålet. Med "skjønne" tror jeg vel kanskje hun mener forstår - altså om hun vet at det kan hende. Oppfatter ikke at hun sier at det er greit. Men det kan jo hende jeg tar feil.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #23 Skrevet 31. august 2012 Kan man ikke leve med normal sex og Må ha seg med andre, så skal man avslutte forholdet, ikke være utro. okei - så denne mannen som er gift og har tre barn skal kutte ut kona og barna pga sexlivet han ønsker seg/driftene han har i seg? Han skal ihvertfall ikke gå bak ryggen på kona og ha sex med andre - mener du at hun skal bli i forholdet uansett, hvis hun får vite om det? (og det gjørhun før eller senere)? er det ikke bedre å avslutte med rent brudd istedet for å ødelegge hele selvbildet til kona? Jeg mener ikke kona bør bli i forholdet. Men hun vet det jo ikke, å jeg vil ikke være den som forteller henne det. Hvem skal gjøre det slutt da? Han sier det ikke, hun vet det kanskje ikke? Jeg som "tidligere elsker" skal hvertfall ikke rote meg inn i det. Jeg har ikke noe med det. Har dere brukt kondom? Hvis ikke synes jeg du bør fortelle det, slik at hvis han også har seg med andre uten kondom at hun kan sjekke seg og beskytte seg hvis hun velger å bli i forholdet. Ja - vi har alltid brukt kondom. Uansett synes jeg ikke det er min plikt å fortelle slikt. Skal ikke han få selv stå til rette med dette? Han kan sjekke seg og be hun sjekke seg? Inrømme hva han har gjort, osv?
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #24 Skrevet 31. august 2012 Med "skjønne" tror jeg vel kanskje hun mener forstår - altså om hun vet at det kan hende. Oppfatter ikke at hun sier at det er greit. Men det kan jo hende jeg tar feil. Hva mente du egentlig med dette? Forsto ikke det jeg.
Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #25 Skrevet 31. august 2012 Ikke bestandig elskerinna er penere eller flinkere i senga enn kona. Den påstanden må du gjerne tro på selv. Det er vel en grunn til at mannen finner seg en elskerinne uten barn som er 10-15år yngre? Jeg kjenner to menn som hadde elskerinner som var ELDRE enn kona. Så ikke bare noe jeg tror på her. Mannen til venninna mi gikk tilbake til sin eks, som var tjukkere, eldre og hadde flere "private" barn enn min venninne. Hvorfor er så mange menn og kjærester til hollywood-stjerner utro? Når man ser på elskerinnene, så ser de ihvertfall ikke ut noe penere enn modellkonene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå