Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 30. august 2012 #26 Skrevet 30. august 2012 FYYYY så slemme mange av dere her inne er! Hva er galt med dere? Her sitter HI og er fortvilet og lei seg fordi hun ikke har gode følelser overfor babyen sin, og så er dere så stygge med henne! Jeg blir helt dårlig, virkelig. Æsj! Til HI: Har du kanskje en liten svangerskapsdepresjon? Har du prøvd å snakke med noen om disse følelsene dine? Jeg tenker at det kanskje kan vÆre lurt å ta dette forsiktig opp med jordmor eller lege - jeg lover deg at de ikke kommer til å reagere som gÆrningene her inne på DiB. Det er fantastisk å vÆre guttemamma. Tenk bare så mye morsomt dere kan finne på. Du får vÆre med på fotballkamper, du kan lÆre gutten din å stå på skateboard, du kan kle gutten din i stilige skjorter, og i bursdager kan han ha på seg slips! Jeg er sikker på at din gutt kommer til å vÆre den snilleste, kjekkeste, flotteste gutten du noen gang har sett! Og tenk den dagen han kommer hjem med sin første kjÆreste, og du kan si: "åh, hun er jo helt nydelig!" - det gleder jeg meg veldig til Lykke til, HI. Jeg håper alt ordner seg for deg. Og gratulerer med guttebaby!!!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #27 Skrevet 30. august 2012 FYYYY så slemme mange av dere her inne er! Hva er galt med dere? Her sitter HI og er fortvilet og lei seg fordi hun ikke har gode følelser overfor babyen sin, og så er dere så stygge med henne! Jeg blir helt dårlig, virkelig. Æsj! Til HI: Har du kanskje en liten svangerskapsdepresjon? Har du prøvd å snakke med noen om disse følelsene dine? Jeg tenker at det kanskje kan vÆre lurt å ta dette forsiktig opp med jordmor eller lege - jeg lover deg at de ikke kommer til å reagere som gÆrningene her inne på DiB. Det er fantastisk å vÆre guttemamma. Tenk bare så mye morsomt dere kan finne på. Du får vÆre med på fotballkamper, du kan lÆre gutten din å stå på skateboard, du kan kle gutten din i stilige skjorter, og i bursdager kan han ha på seg slips! Jeg er sikker på at din gutt kommer til å vÆre den snilleste, kjekkeste, flotteste gutten du noen gang har sett! Og tenk den dagen han kommer hjem med sin første kjÆreste, og du kan si: "åh, hun er jo helt nydelig!" - det gleder jeg meg veldig til Lykke til, HI. Jeg håper alt ordner seg for deg. Og gratulerer med guttebaby!!! Svangerskapsdepresjon? Hun skriver jo at hun aldri har likt gutter
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 30. august 2012 #28 Skrevet 30. august 2012 FYYYY så slemme mange av dere her inne er! Hva er galt med dere? Her sitter HI og er fortvilet og lei seg fordi hun ikke har gode følelser overfor babyen sin, og så er dere så stygge med henne! Jeg blir helt dårlig, virkelig. Æsj! Til HI: Har du kanskje en liten svangerskapsdepresjon? Har du prøvd å snakke med noen om disse følelsene dine? Jeg tenker at det kanskje kan vÆre lurt å ta dette forsiktig opp med jordmor eller lege - jeg lover deg at de ikke kommer til å reagere som gÆrningene her inne på DiB. Det er fantastisk å vÆre guttemamma. Tenk bare så mye morsomt dere kan finne på. Du får vÆre med på fotballkamper, du kan lÆre gutten din å stå på skateboard, du kan kle gutten din i stilige skjorter, og i bursdager kan han ha på seg slips! Jeg er sikker på at din gutt kommer til å vÆre den snilleste, kjekkeste, flotteste gutten du noen gang har sett! Og tenk den dagen han kommer hjem med sin første kjÆreste, og du kan si: "åh, hun er jo helt nydelig!" - det gleder jeg meg veldig til Lykke til, HI. Jeg håper alt ordner seg for deg. Og gratulerer med guttebaby!!! Svangerskapsdepresjon? Hun skriver jo at hun aldri har likt gutter Javel? Jeg liker ingen barn. Bortsett fra mitt eget barn. Og det er der problemet ligger, sånn som jeg ser det.
<3 mine søte små<3 Skrevet 30. august 2012 #29 Skrevet 30. august 2012 (endret) kjenner eg får vondt langt inn i beinmargen. tenk å si at en ikke liker guttebabyer... og at barnet plutselig ble uønsket da hun oppdaget at det ble gutt.. off. tragisk. skaff hjelp. Endret 30. august 2012 av PaulSebastian<3Serina
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 30. august 2012 #30 Skrevet 30. august 2012 FYYYY så slemme mange av dere her inne er! Hva er galt med dere? Her sitter HI og er fortvilet og lei seg fordi hun ikke har gode følelser overfor babyen sin, og så er dere så stygge med henne! Jeg blir helt dårlig, virkelig. Æsj! Til HI: Har du kanskje en liten svangerskapsdepresjon? Har du prøvd å snakke med noen om disse følelsene dine? Jeg tenker at det kanskje kan vÆre lurt å ta dette forsiktig opp med jordmor eller lege - jeg lover deg at de ikke kommer til å reagere som gÆrningene her inne på DiB. Det er fantastisk å vÆre guttemamma. Tenk bare så mye morsomt dere kan finne på. Du får vÆre med på fotballkamper, du kan lÆre gutten din å stå på skateboard, du kan kle gutten din i stilige skjorter, og i bursdager kan han ha på seg slips! Jeg er sikker på at din gutt kommer til å vÆre den snilleste, kjekkeste, flotteste gutten du noen gang har sett! Og tenk den dagen han kommer hjem med sin første kjÆreste, og du kan si: "åh, hun er jo helt nydelig!" - det gleder jeg meg veldig til Lykke til, HI. Jeg håper alt ordner seg for deg. Og gratulerer med guttebaby!!! Signerer denne! Og til deg som sa at hun skulle skamme seg,gå og skam deg selv for at du sparker noen som ligger nede. Til HI : Er det en ting du IKKE skal gjøre så er det å skamme deg.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #31 Skrevet 30. august 2012 FYYYY så slemme mange av dere her inne er! Hva er galt med dere? Her sitter HI og er fortvilet og lei seg fordi hun ikke har gode følelser overfor babyen sin, og så er dere så stygge med henne! Jeg blir helt dårlig, virkelig. Æsj! Til HI: Har du kanskje en liten svangerskapsdepresjon? Har du prøvd å snakke med noen om disse følelsene dine? Jeg tenker at det kanskje kan vÆre lurt å ta dette forsiktig opp med jordmor eller lege - jeg lover deg at de ikke kommer til å reagere som gÆrningene her inne på DiB. Det er fantastisk å vÆre guttemamma. Tenk bare så mye morsomt dere kan finne på. Du får vÆre med på fotballkamper, du kan lÆre gutten din å stå på skateboard, du kan kle gutten din i stilige skjorter, og i bursdager kan han ha på seg slips! Jeg er sikker på at din gutt kommer til å vÆre den snilleste, kjekkeste, flotteste gutten du noen gang har sett! Og tenk den dagen han kommer hjem med sin første kjÆreste, og du kan si: "åh, hun er jo helt nydelig!" - det gleder jeg meg veldig til Lykke til, HI. Jeg håper alt ordner seg for deg. Og gratulerer med guttebaby!!! Signerer denne! Og til deg som sa at hun skulle skamme seg,gå og skam deg selv for at du sparker noen som ligger nede. Til HI : Er det en ting du IKKE skal gjøre så er det å skamme deg. Skal hun ikke skamme seg når hun sier at hun vil gi bort barnet sitt, fremfor å ha det selv?
Gjest eelis+kian ♥ Skrevet 30. august 2012 #32 Skrevet 30. august 2012 FYYYY så slemme mange av dere her inne er! Hva er galt med dere? Her sitter HI og er fortvilet og lei seg fordi hun ikke har gode følelser overfor babyen sin, og så er dere så stygge med henne! Jeg blir helt dårlig, virkelig. Æsj! Til HI: Har du kanskje en liten svangerskapsdepresjon? Har du prøvd å snakke med noen om disse følelsene dine? Jeg tenker at det kanskje kan vÆre lurt å ta dette forsiktig opp med jordmor eller lege - jeg lover deg at de ikke kommer til å reagere som gÆrningene her inne på DiB. Det er fantastisk å vÆre guttemamma. Tenk bare så mye morsomt dere kan finne på. Du får vÆre med på fotballkamper, du kan lÆre gutten din å stå på skateboard, du kan kle gutten din i stilige skjorter, og i bursdager kan han ha på seg slips! Jeg er sikker på at din gutt kommer til å vÆre den snilleste, kjekkeste, flotteste gutten du noen gang har sett! Og tenk den dagen han kommer hjem med sin første kjÆreste, og du kan si: "åh, hun er jo helt nydelig!" - det gleder jeg meg veldig til Lykke til, HI. Jeg håper alt ordner seg for deg. Og gratulerer med guttebaby!!! Signerer denne! Og til deg som sa at hun skulle skamme seg,gå og skam deg selv for at du sparker noen som ligger nede. Til HI : Er det en ting du IKKE skal gjøre så er det å skamme deg. Skal hun ikke skamme seg når hun sier at hun vil gi bort barnet sitt, fremfor å ha det selv? Nei! Det er et klassisk og typisk tegn på svangerskaps-/fødselsdepresjon. Hjelpe meg!
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #33 Skrevet 30. august 2012 Så mange slemme svar det var i denne tråden! Jeg tror jeg til en viss grad kan forstå HI, eller hva hun mener. Da jeg ble gravid første gang, hadde jeg aldri holdt en baby. Jeg brydde meg ikke om andres barn, og hadde aldri ønsket meg barn selv. Jeg trodde fra første stund det var en jente, og det stemte. Takk og pris, for jenter kan jeg ha relasjoner til. Siden har jeg fått en jente til, og er selvsagt kjempeglad i dem. Jeg ønsker meg et barn til, og det hadde vært hyggelig om det var en gutt, MEN: det er så utrolig fjernt for meg. Hva skal jeg gjøre med en GUTT da? Jeg har ingen spesielt gode eller sunne relasjoner, og har aldri hatt det (annet enn med min fantastiske samboer som ikke er som noe annet menneske i hele verden) med gutter eller menn. Jeg er livredd for å få en gutt, samtidig som jeg ønsker meg det. Fra jeg var liten har jeg ingen hyggelige minner med gutter, alt jeg husker er at de ertet meg og var slemme. Skal jeg liksom få en sånn en?? Jeg begynner å bli såpass voksen (40) at jeg selvfølgelig VET at en guttebaby trenger akkurat det samme som en jentebaby, men jeg SKJøNNER det ikke. Hadde jeg fått beskjed om at jeg ventet en gutt da jeg var mye yngre hadde jeg blitt livredd, og selv nå kan jeg ikke klare å forestille meg hva slags relasjon jeg skal klare å ha med han hvis jeg fikk en gutt. Dessverre. Men jeg tenker at hvis jeg får gutten min nå, så skal det nok ordne seg :-) Så vær så snill og spar kommentarene om at HI burde skamme seg. Dere gjør det ikke bedre. Det kan ligge andre ting bak, og hun uttrykker bare hva hun tenker i sin desperasjon akkurat nå. Ikke døm andre før dere har vært i deres sko!
dorri Skrevet 30. august 2012 #34 Skrevet 30. august 2012 Kjære HI Jeg kjenner meg så godt igjen! Ikke i forhold til kjønn, men i forhold til å være gravid å ha disse følelsene. Jeg hadde akkurat det samme, og det er helt forferdelig å ha det sånn. Jeg vurderte seriøst flere ganger å adoptere bort min lille engel, jeg var så fortvilet og hadde ingen følelser for barnet jeg bar på. Jeg kan trøste deg med at det er hormoner som spiller deg et puss. Disse følelsene vil gå over i kjærlighet, og du vil elske barnet ditt på høyde med de andre jentene dine. Jeg anbefaler deg å søkt hjelp, det gjorde jeg. Be om å få en time hos jm og fortell hvordan du har det. Så kan dere sammen jobbe forebyggende med følelsene dine. Hun henviser deg nok videre til helsestasjon psykologen. Ta imot all hjelp du kan få. Dette ordner seg helt sikkert! Det gjorde det for meg, og da ordner det seg for deg også!! Lykke til, og gooood klem;-) det trenger du nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå