Anonym bruker Skrevet 31. august 2012 #26 Skrevet 31. august 2012 Nei, jeg skjønner heller ikke greia med å ha piercing i underlivet. Kan noen forklare meg grunnen til hvorfor de velger det? Nå skal du få høre (lese). De liker å bli gnikka så hardt på "dåsa", å den heftige underlivs piercingen vil gnikke seg heftig mot klitoris (om du har den der) og vil gi en skikkelig HEFTIG SPRUT orgasme så det rister i hele rommet til bildene faller ned fra veggene i stua!!! Dere burde prøve det dere også
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 31. august 2012 #27 Skrevet 31. august 2012 Nei, jeg skjønner heller ikke greia med å ha piercing i underlivet. Kan noen forklare meg grunnen til hvorfor de velger det? Nå skal du få høre (lese). De liker å bli gnikka så hardt på "dåsa", å den heftige underlivs piercingen vil gnikke seg heftig mot klitoris (om du har den der) og vil gi en skikkelig HEFTIG SPRUT orgasme så det rister i hele rommet til bildene faller ned fra veggene i stua!!! Dere burde prøve det dere også Ha ha ha, nope tror jeg står over:-D
<3 2G <3 Skrevet 31. august 2012 Forfatter #28 Skrevet 31. august 2012 Nei, jeg skjønner heller ikke greia med å ha piercing i underlivet. Kan noen forklare meg grunnen til hvorfor de velger det? Nå skal du få høre (lese). De liker å bli gnikka så hardt på "dåsa", å den heftige underlivs piercingen vil gnikke seg heftig mot klitoris (om du har den der) og vil gi en skikkelig HEFTIG SPRUT orgasme så det rister i hele rommet til bildene faller ned fra veggene i stua!!! Dere burde prøve det dere også Ha ha ha, nope tror jeg står over:-D Haha, stemmer ikke helt her i gården, men ja, de er for sexuell nytelse ja. Spruter lettere med g-punkt stimuli. Men, det finnes sikkert de som spruter av en "vanlig" orgasme.
<3 2G <3 Skrevet 31. august 2012 Forfatter #29 Skrevet 31. august 2012 Herregud jeg synes intim piercinger er så ekkelt... Jeg er enig. Det er ikke pent og det må jo være ubehagelig også.... Det er vel opp til den enkelte mene, dere liker sikkert ting jeg synes er stygt eller ekkelt ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå