Gå til innhold

Vet du hvem Roger Federer er?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nesten umulig å ikke vite hvem han er om man følger litt med i media... ;)

Skrevet

Har overhodet aldri hørt det navnet før :)

Skrevet

Vi tro de fleste som har litt interesse for sport vet hvem det er, så også jeg :)

Skrevet
Mannen og jeg har en skikkelig seriøs diskusjon her :P Han er veldig interessert i sport og påstår at alle (!) vet hvem Federer er. Sååååhh, da er spørsmålet mitt, vet du hvem Roger Federer er og hva han er kjent for? (det er ikke vits å google for å gi meg svaret, jeg er bare interessert i om du vet det nå ;) )

Berømt tennisspiller vel....

Skrevet

Ja, selv om jeg ikke er interessert i sport. Man får med seg mye unødig ved å lese aviser, hehe!

Skrevet

Jeg visste han var en idrettsfyr, men trodde det var fotball.. Jeg har vært intr i sport,men mest fotball, hopp og skøyter. Ser sjelden sport nå.

Skrevet
Nesten umulig å ikke vite hvem han er om man følger litt med i media... ;)

Jeg følger med i media, men tror jeg har en egen sperre til å overse/fortrenge alt som har med sport og kongefamilie å gjøre.

Gjest Gul stjerne
Skrevet

Ja, vet godt hvem han er.

Liker Nadal bedre :)

Skrevet

Nei jeg tror ikke det....har ikke lest tråden. Er det en Formel 1 kjører?

Skrevet

Jeg vet hvem han er nå etter å ha lest tråden :P Men før jeg åpnet tråden så kan jeg ikke si at jeg hadde hørt navnet engang. Men så fester så og si ingenting av sport seg i mitt hodet :P

Men tydeligvis er mannen din inne på noe, "alle" vet vist hvem han er :)

Skrevet

Det er noe kjent med navnet, men det kan like så godt komme av at jeg har lest det så mange ganger her inne etter at du postet dette innlegget.

Man hva han driver med aner jeg ikke.

Skrevet

Aldri hørt navnet før. Ser mye nyheter, men hopper glatt over sporten, hvor jeg nå etter å ha lest tråden, skjønner at jeg kunne lært om Roger Federer. Men jeg har jo DIB og lærer det bare her i stedet ;)

Skrevet

"Alle" sportsinteresserte vet kanskje hvem denne mannen er. Vi andre verken vet, eller bryr oss nevneverdig. Og det kan du bare hilse mannen din og si. Hilsen dib-høne!

Skrevet
Ja, skal ikke ha sett nyheter for mange ganger før man får med seg navnet.

Mennesker har en egen evne til å koble ut hjernen når det gjelder noe de synes er totalt uinteressant. :P

Ser både på nyheter og leser aviser av ymse slag, men sportsseksjonen hopper jeg glatt over.

Skrevet

Hvis man noen ganger har slumpet til og sett en nyhetssending eller åpnet en avis, bør man vite hvem det er, ja. Enig med mannen din

Skrevet

Jeg følger med i tiden og forventer effektivitet! Såklart jeg vet hvem Federer er :-) nå liker jeg tennis da, men det skal godt gjøres å ikke ha hørt om han om man følger normalt med i nyheter, blader, Internett etc :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...