Gå til innhold

Vet du hvem Roger Federer er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det vet jeg! Samboeren min er tennisspiller og har lært meg masse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hørt navnet mange ganger, men koblet det ikke til tennis. Jeg har teflonhjerne når det kommer til sport, intereSserer med midt på leggen;-)

Skrevet

Okay da :) Da må jeg innrømme at han har rett - søren og ;)

Og dere har ganske rett - han er skikkelig yammi :P godt å ha noe pent å hvile øynene på mens gubben ser time etter time med tennis ;)

Skrevet
Mannen og jeg har en skikkelig seriøs diskusjon her :P Han er veldig interessert i sport og påstår at alle (!) vet hvem Federer er. Sååååhh, da er spørsmålet mitt, vet du hvem Roger Federer er og hva han er kjent for? (det er ikke vits å google for å gi meg svaret, jeg er bare interessert i om du vet det nå ;) )

Selvfølgelig!!

Skrevet

Jeg har aldri sett en tenniskamp (i hvert fall ikke siden Bjørn Borg ga seg) og leser ikke tennisnytt i avisene, har holdt i en tennisracket ka nskje to ganger i mitt liv, og jeg har hørt om ham ...

Skrevet

Overhodet ikke peiling.

Nå vet jeg det, men regner med å ha glemt det iløpet av kort tid. Sport er for meg helt meningsløst å følge med på :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Aldri hørt om fyren før nå

Skrevet

Selvfølgelig vet jeg det. Han har vunnet alle grand slam turneringene og mangler bare ol gull, men han tapte mot andy murray i finalen.

Utrolig fin forresten og :)

Skrevet

Ja,vet hvem han er og er enig med mannen din :)

Skrevet

Nei, aldri hørt navnet før!

Skrevet

Ja, skal ikke ha sett nyheter for mange ganger før man får med seg navnet.

Skrevet

Har ikke åeiling og aldri hørt om han. men ser her at han er en tennis spiller...?

Skrevet

Ja, og jeg er langt fra sportsinteressert. Faktisk så lite at jeg for noen år siden måtte google Aksel Lund Svindal (riktignok da jeg kom tilbake til Norge etter å ha bodd i årevis utlandet, der ingen bryr seg om vintersport).

Skrevet

Jeg er veldig sportsinteressert, og vet selvfølgelig hvem det er. Men på den andre siden av skalaen så kjenner jeg folk som knapt har hørt om Petter Northug eller Ole Gunnar Solskjær. Så er du lite sportsinteressert, så er det forståelig at du ikke vet hvem Federer er. Men vil tro den vanlige mann i gata har hørt om han.

Skrevet

Veit at han er god i tennis, sjølv om eg er minimalt interessert i sport.

Skrevet

Nei jeg ante ikke hvem han var,men nå hater jeg sport og da :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...