Gå til innhold

Vafler og muffins i matboksen...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor dette behovet for å forsvare deg?

Så lenge du vet at barna dine spiser sunt, så holder vel det? Du skylder ingen noen forklaringer eller unnskyldninger bare fordi du har barn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Er ikke noe værre en frukt feks og det får de hver dag i bhg.
Ehh.. hvordan kan du sidestille kjeks og frukt? Fruktsukker er sunnere enn raffinert sukker. Dessuten inneholder kjeks mengder med fett

De få kjeksene han får i mnd utgjør ikke noe trussel for helsen hans og vi har et sundt kosthold i hverdagen. Og min sønn er veldig tynn så litt ekstra fett er bare bra.

Skjønner virkelig ikke hvorfor noen henger seg opp i de kjeksene når matpakken ellers er bra! Jeg har aldri sendt med kjeks, men det er mest fordi jeg minnes hvordan knekkebrød ble bløte i matpakken, så kan tenke meg det samme skjer med kjeks :P

Apropos kjeks og fett, så inneholder kjeks og det meste av bakevarer med lang holdbarhet, eks kjøpeboller, transfett, som er det fettet som f.eks fører til hjerteinfarkt. Nå utgjør ikke noen kjeks i mnd noen trussel, men ville bare nevne det. Noe fett er veldig sunt, og andre typer fett er ekstremt helseskadelig. Det verste er vel frityrolje som brukes igjen og igjen...

Skrevet

Her liker ungene og ha med seg grønnsakmuffins som består av en eggestand,grønnsaker, ost, skinke eller kylling alt etter hva jeg har i hus når jeg lager dem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...