siljeas Skrevet 29. august 2012 #1 Skrevet 29. august 2012 Hvor gamle syns dere at barn bør være første gang på cirkus?Eller hvor gamle var deres barn?
siljeas Skrevet 29. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 29. august 2012 Min er 2 1/2 nå, og skal være noe cirkus her i dag... Men er usikker på om hun klarer å sitte i ro eller kanskje syns det er litt skummelt... Kanskje lurt å vente til neste år, da er hun over 3 :-)
2_små_og_flere_grå Skrevet 29. august 2012 #4 Skrevet 29. august 2012 Vi var på sirkus i fjor, da var minste snart 2 og eldste snart 4, gikk fint det. Men kan fort bli litt lenge for de minste ja.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Man bør helst skåne barna sine for dyremishandling, kanskje?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Jeg tenker at foreldre som tar med seg ungene sine på sirkus viser frem hvor lite reflekterte og moralske de er.
siljeas Skrevet 29. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 29. august 2012 Så du syns at de bare skal sette de fri de dyrene som allerede har vært på cirkus i mange år? Det vil jo sikkert gå veldig bra....
Elina Skrevet 29. august 2012 #8 Skrevet 29. august 2012 Så du syns at de bare skal sette de fri de dyrene som allerede har vært på cirkus i mange år? Det vil jo sikkert gå veldig bra.... Det er nok langt fra eneste alternativ. Over til det du spurte om. Det kommer helt an på ungen og hvordan han/hun klarer å holde seg i ro og holde oppmerksomheten på forestillingen. Det handler jo litt om interesse også. Ikke så morsomt å sitte i ro om du faktisk ikke liker det du ser;) For de små iallefall:) Det gjelder vel om det er en konsert, sabeltann eller annen forestilling.
siljeas Skrevet 29. august 2012 Forfatter #9 Skrevet 29. august 2012 hun elsker dyr, all slags dyr men er litt redd for høye lyder, så vi holdt oss hjemme får heller ta det neste gang
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #10 Skrevet 29. august 2012 hun elsker dyr, all slags dyr men er litt redd for høye lyder, så vi holdt oss hjemme får heller ta det neste gang Hvorfor ønsker du å oppdra datteren din til å tro at det er greit at andre skapninger lider så lenge vi finner det underholdende?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #11 Skrevet 29. august 2012 Syns heller du skal lære ungen din rett og galt. Det er overhode INGENTING rett ved å dra på Sirkus. Lever dere i en bobble eller? Hvordan er det mulig å ikke få meg seg hva som skjer på sirkus, og hvordan dyrene egentlig har det?! Blir kvalm av mennesker som "overbeviser" seg selv om at sirkus er OK!
mamma_bergen Skrevet 29. august 2012 #12 Skrevet 29. august 2012 Så du syns at de bare skal sette de fri de dyrene som allerede har vært på cirkus i mange år? Det vil jo sikkert gå veldig bra.... Eh..Det der var ikke helt reflektert,var det vel? Datteren min på 6,5 år har ikke vært på sirkus og kommer heller ikke til å gå der før sirkusene er uten dyr.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #13 Skrevet 29. august 2012 Tror du virkelig dyr som har vært i sirkus slippes løs i det fri? *rister på hodet* Er du virkelig Så blåst? :/ De bør komme til en stor og god dyrepark. Med store områder å bevege seg på. Så de får den stimulien de trenger!! Stupid woman!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #14 Skrevet 29. august 2012 Du er en dårlig mamma som vil lære barnet ditt at det er OK å se lidende dyr i sirkus! Lær henne heller rett og galt. La henne heller se lykkelige dyr hvor de hører hjemme.. I NATUREN!
2 hjertegull :) Skrevet 29. august 2012 #15 Skrevet 29. august 2012 Du er en dårlig mamma som vil lære barnet ditt at det er OK å se lidende dyr i sirkus! Lær henne heller rett og galt. La henne heller se lykkelige dyr hvor de hører hjemme.. I NATUREN! Du er en dårlig mamma som snakker slik til andre... Fysj, at folk kan synke så dypt bare fordi man er uenig! Det er virkelig ikke rart det er krig i verden!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #16 Skrevet 29. august 2012 Jeg snakker gjerne slik til mennesker som BETALER FOR DYREMISSHANDLING!!!
2 hjertegull :) Skrevet 29. august 2012 #17 Skrevet 29. august 2012 Jeg snakker gjerne slik til mennesker som BETALER FOR DYREMISSHANDLING!!! Det sier jo mer om deg enn de som går på sirkus...
siljeas Skrevet 29. august 2012 Forfatter #18 Skrevet 29. august 2012 hat meg for det at jeg vil ta datteren min på cirkus du, tar meg ikke særlig nær av det... det er nok sikkert mye jeg gjør som andre ville kategorisert som dårlig mor emnet, men det er jeg helt sikkert alene om jeg gir ungen min hvitt sukker og tenke seg til hehe
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #20 Skrevet 29. august 2012 hat meg for det at jeg vil ta datteren min på cirkus du, tar meg ikke særlig nær av det... det er nok sikkert mye jeg gjør som andre ville kategorisert som dårlig mor emnet, men det er jeg helt sikkert alene om jeg gir ungen min hvitt sukker og tenke seg til hehe Syns det er ganske tragisk at du sammenligner dyretortur med hvitt sukker. Men hey, om du virkelig er så for dyremisshandlig så håper jeg du virkelig koser deg på sirkus, vel vitende om at den elefanten som blir tvunget til å stå på en stol for at du og datteren din skal bli underholdt - har det riktig så fælt. Karma sier jeg bare.. Karma.
siljeas Skrevet 29. august 2012 Forfatter #21 Skrevet 29. august 2012 hat meg for det at jeg vil ta datteren min på cirkus du, tar meg ikke særlig nær av det... det er nok sikkert mye jeg gjør som andre ville kategorisert som dårlig mor emnet, men det er jeg helt sikkert alene om jeg gir ungen min hvitt sukker og tenke seg til hehe Syns det er ganske tragisk at du sammenligner dyretortur med hvitt sukker. Men hey, om du virkelig er så for dyremisshandlig så håper jeg du virkelig koser deg på sirkus, vel vitende om at den elefanten som blir tvunget til å stå på en stol for at du og datteren din skal bli underholdt - har det riktig så fælt. Karma sier jeg bare.. Karma. var da virkelig ikke en sammenligning! men her inne kan man jo ikke gjøre noe riktig uansett hva man sier! det var et eksempel på enda en ting som gjør folk til "dårlige" mødre i følge mange her!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #22 Skrevet 29. august 2012 Det riktige i din situasjon er å ikke dra på sirkus. Videreføre empati og omsorg for dyr til dine barn. Sånn at det en gang for alle kan bli slutt med dyr på sirkus. Jeg er ikke for dyreparker heller, men hadde helt klart valgt det framfor sirkus. Lykke til med valget. Håper samvittigheten din hjelper deg med å ta det riktige valget Ps: Om du er uvitende med tanke på sirkusdyr, så er det lett å finne info på fks. Google. Man har selv ansvar for sin kunnskap.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #23 Skrevet 29. august 2012 Det riktige i din situasjon er å ikke dra på sirkus. Videreføre empati og omsorg for dyr til dine barn. Sånn at det en gang for alle kan bli slutt med dyr på sirkus. Jeg er ikke for dyreparker heller, men hadde helt klart valgt det framfor sirkus. Lykke til med valget. Håper samvittigheten din hjelper deg med å ta det riktige valget Ps: Om du er uvitende med tanke på sirkusdyr, så er det lett å finne info på fks. Google. Man har selv ansvar for sin kunnskap. Godt skrevet. Enig, enig! JA til sirkus UTEN dyr!
2 hjertegull :) Skrevet 29. august 2012 #24 Skrevet 29. august 2012 hat meg for det at jeg vil ta datteren min på cirkus du, tar meg ikke særlig nær av det... det er nok sikkert mye jeg gjør som andre ville kategorisert som dårlig mor emnet, men det er jeg helt sikkert alene om jeg gir ungen min hvitt sukker og tenke seg til hehe Syns det er ganske tragisk at du sammenligner dyretortur med hvitt sukker. Men hey, om du virkelig er så for dyremisshandlig så håper jeg du virkelig koser deg på sirkus, vel vitende om at den elefanten som blir tvunget til å stå på en stol for at du og datteren din skal bli underholdt - har det riktig så fælt. Karma sier jeg bare.. Karma. De har det jo ikke riktig så fælt! De har frisk luft, mat og vann. I mange sirkus er de to også, så selskap av en artsfrende har de også! Det er jo mer enn mange mennesker har det! Lenge leve Dumbo!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #25 Skrevet 29. august 2012 Nei jeg gir opp. Du prøver bare å overbevise deg selv om at de har det OK. Men.... Istedefor å bruke så mye tid på å kverulere- så kan du jo heller søke litt på nett? Bli litt mere vitende. Kommer godt med i diskusjoner det ser du. Får heller bruke energien min på å overbevise empatiske mennesker. KOS DEG På SIRKUS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå