Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #26 Skrevet 28. august 2012 Send sms med sum og kontonummer, og be dem betale for pizzaene. Ærlig talt. Sånn kan dere ikke la dem oppføre seg, og slippe unna med!
Anonym bruker Skrevet 28. august 2012 #27 Skrevet 28. august 2012 Mest utrolige er at de har pønsket ut en metode for å få "middagsgjester" til å betale for 2 middager! De satt garantert og koste seg med den andre pizzaen dagen derpå, og gratulerte hverandre kanskje med den vellykkede strategien. Utrolig sjofelt. Tror jeg ville ha gjort alt for å fått med meg pizzaen de la i kjøleskapet, om det så hadde betydd kloremerker og slåsskamp:) Jeg er også overrasket over at to slike personer kan ha funnet hverandre, slik at de kan legge opp denne smarte planen sammen. For det var en smart plan, bare ikke særlig sosialt intelligent!
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #28 Skrevet 29. august 2012 Huff lurer så fælt på hvordan sånne folk tenker.... Det må jo være enten det at å lure til seg gratis mat er så viktig at de ikke bryr seg om de fremstår som klin gærne, eller at de på en eller annen merkelig måte klarer å tro at dette er sånn det skal være... Begge deler virker veldig rart for meg for å si det mildt...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #29 Skrevet 29. august 2012 Tror faktisk jeg hadde spurt dem om jeg var i den situasjonen selv. Ikke pga pengene, men av ren nysgjerrighet fordi jeg ikke hadde klart å slutte å gruble på hvordan hjernene deres fungerte. Sliter litt med det nå også kjenner jeg...
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #31 Skrevet 29. august 2012 Jeg hadde sendt en sms med kontonummer og sum, fy søren så frekt! :S Må egentlig le av hele greia, for noen folk...
mammakatten Skrevet 29. august 2012 #32 Skrevet 29. august 2012 Regner med dere ikke går hvis de ber dere på middag en gang til
Zara84 Skrevet 29. august 2012 #33 Skrevet 29. august 2012 Haha... Dette må vel være tull? Kan ikke se for meg at noen er så usedvanlige merkelige og ikke minst frekke??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå