Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #26 Skrevet 29. august 2012 På hvilken måte forandrer det saken at ofre og gjerningsmann ikke var etnisk norske? Har det i det hele tatt noe å si? Merkelig fokus å ha når en person er drept og et barn hardt skadd... Vent i hvert fall til saken ikke er rykende fersk lenger før dere bruker den som anti-islampropaganda. Altså, det er mange norske og utenlandske kvinner som har vært gift med etnisk norske menn og sitter på krisesentre rundt omkring i landet. Før i tiden i husmødrenes tid var det mange voldsepisoder i familier der far slo mor, men mor hadde verken penger eller ressurser til å forlate far. Da var det ikke så mange utlendinger. Kriminalitet finnes i alle land, og drap/voldtekt/legemsbeskadigelse innen familien er den mest utbredte typen voldsforbrytelse i ALLE land. I henhold til statistikk. De fleste drapsofre, både i Norge og andre land, blir drept av noen de kjenner godt, og brorparten av disse drapene skjer mellom familiemedlemmer, ektefeller osv.
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #27 Skrevet 29. august 2012 Dere er så ufattelig latterlige. Se på listen over drap i Norge. Utlendinger er OVERREPRESENTERT!! Eller forstår dere ikke hva det mener? Har dere ikke hatt matte på skolen?
Anonym bruker Skrevet 29. august 2012 #28 Skrevet 29. august 2012 Dere er så ufattelig latterlige. Se på listen over drap i Norge. Utlendinger er OVERREPRESENTERT!! Eller forstår dere ikke hva det mener? Har dere ikke hatt matte på skolen? *Hva det betyr, før hønene angriper.
Magia Skrevet 29. august 2012 #29 Skrevet 29. august 2012 Dere er så ufattelig latterlige. Se på listen over drap i Norge. Utlendinger er OVERREPRESENTERT!! Eller forstår dere ikke hva det mener? Har dere ikke hatt matte på skolen? Men ut fra tidligere erfaringer med kommentarer om innvandrere og kriminalitet, skjønner man rimelig godt at det er muslimer det siktes til. Så du fordelingen på hvor drapsmennene kom fra som en over her postet? 7 stk var litauere. Heia kristne liksom! Er så vanvittig lei uthengingen av muslimer. Tenk å tro at man er tolerant og har bedre verdier enn andre mennesker, samtidig som man fordømmer 1,5 milliard mennesker man ikke kjenner. Folk blir lurt trill rundt av media. Man kan jo kikke litt tilbake i historien for å se hva slikt kollektivt hat og svartmaling av hele folkegrupper kan føre til...
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #30 Skrevet 30. august 2012 Dere er så ufattelig latterlige. Se på listen over drap i Norge. Utlendinger er OVERREPRESENTERT!! Eller forstår dere ikke hva det mener? Har dere ikke hatt matte på skolen? Men ut fra tidligere erfaringer med kommentarer om innvandrere og kriminalitet, skjønner man rimelig godt at det er muslimer det siktes til. Så du fordelingen på hvor drapsmennene kom fra som en over her postet? 7 stk var litauere. Heia kristne liksom! Er så vanvittig lei uthengingen av muslimer. Tenk å tro at man er tolerant og har bedre verdier enn andre mennesker, samtidig som man fordømmer 1,5 milliard mennesker man ikke kjenner. Folk blir lurt trill rundt av media. Man kan jo kikke litt tilbake i historien for å se hva slikt kollektivt hat og svartmaling av hele folkegrupper kan føre til... Man kan også se hva muslimer har gjort til alle tider. Når man tror på at en bok full av hat er skrevet av Gud, og at den boken skal adlydes, da syns jeg det er helt greit å dømme så mange mennesker, for det er bare galskap. Jeg sa derimot ikke et ord om muslimer, jeg skrev UTLENDINGER.
Anonym bruker Skrevet 30. august 2012 #31 Skrevet 30. august 2012 Dere er så ufattelig latterlige. Se på listen over drap i Norge. Utlendinger er OVERREPRESENTERT!! Eller forstår dere ikke hva det mener? Har dere ikke hatt matte på skolen? Men ut fra tidligere erfaringer med kommentarer om innvandrere og kriminalitet, skjønner man rimelig godt at det er muslimer det siktes til. Så du fordelingen på hvor drapsmennene kom fra som en over her postet? 7 stk var litauere. Heia kristne liksom! Er så vanvittig lei uthengingen av muslimer. Tenk å tro at man er tolerant og har bedre verdier enn andre mennesker, samtidig som man fordømmer 1,5 milliard mennesker man ikke kjenner. Folk blir lurt trill rundt av media. Man kan jo kikke litt tilbake i historien for å se hva slikt kollektivt hat og svartmaling av hele folkegrupper kan føre til... Man kan også se hva muslimer har gjort til alle tider. Når man tror på at en bok full av hat er skrevet av Gud, og at den boken skal adlydes, da syns jeg det er helt greit å dømme så mange mennesker, for det er bare galskap. Jeg sa derimot ikke et ord om muslimer, jeg skrev UTLENDINGER. Man kan også se hva kristne har gjort i så å si alle tider. Heksebrenning, korstog, korsfesting, tortur, fordømmelse av kvinner som hadde samboere eller barn utenfor ekteskap (den dag i dag) og så videre. Jeg er ikke muslim og heller ikke personlig kristen, men er oppegående nok til å se at de kristne heller ikke har vært noen snille pusekatter opp igjennom tidene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå