Gå til innhold

Presenter deg!


LillePipp

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke akkurat fra selve Trondheim, men litt utenfor. Er 29år og gift. Er i full jobb. Kunne ha skrevet mer spesifikt, men ønsker å være litt anonym frem til jeg bestemmer meg for og fortelle det til familie/venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da var jeg innpå et forum igjen! Ikke lenge siden sist....:)

Fødte en jente nå i januar 2012 og tror jammen meg at jeg venter et barn i begynnelsen av mai. Absolutt ikke planlagt, men ønskes selvfølgelig hjertelig velkommen! Har både hatt SA og MA tidligere så her sier vi jatakk til alt vi får;)

 

Ellers er jeg 27 år og nygift. Er fra Sandnes. Presenterer meg mer når ting er mer sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Da fant jeg også veien til denne gruppen. Jeg og mannen er begge 36 år, og har prøvd i laaaang tid å bli gravide. Slutten med pillen i januar 2010. Etter mange nedturer og mye tenking på neste skritt for å nå målet med å få barn, så gikk vi for ED og er nå gravid for første gang! Måtte den lille bare klore seg fast! Var på tidlig UL i går 6+6 og så hjerte så slo :) Bor i Stavanger og har foreløpig termin 9.mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest pizzadilla

Hei!

 

26 år bosatt i Oslo med min forlovede på 31. Har ingen barn fra før men derimot 4 sa og ma bak meg. Vi har prøvd siden februar nå og hadde en sa med en gang. Håper på lykke denne gangen siden de endelig har funnet ut at jeg har APS.

Kniper igjen og håper tassen kommer i slutten av mai:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg er 30, bor på Dal. Har samboer på 37, sønn på 5. Termin er 1.mai. Skal være flinkere enn det jeg var med forrige med å titte inn her.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

26 år, gift med min fantastiske mann på 34 år. Vi bor i Drammen. Har prøvd å få barn i 3 år, uten hell og etter 2 forsøket ved IVF så satt den. Er 4+5. Termin ifølge babyverden 30 mai!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg er ei jente på snart 27 år som venter mitt første barn :) Er samboer med barnefaren på 30 og vi har ett fint hus sammen ute på landet ;)

 

Jobber forresten som hjelpepleier i hjemmetjenesten :)

 

Vi har prøvd siden i april og merkelig nok klaffet det den mnd han var minst hjemme.. tror han var hjemme 2 dager i den perioden og den 3 dagen fant jeg ut at jeg var gravid :P hehe.. sjebnen kanskje? :P

 

Gleder meg veldig til å bli bedre kjent med dere her inne, siden jeg ikke har noen rundt meg som er gravide for tiden så blir dere gode å ha *klemme*

Endret av ankaped
Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann

veldig fin plass å dele hemmligheten ein egentlig har lyst å dele med alle.

er ei jente på 24 år med samboer på 31 år. han har eit barn frå før å vi har ei jente på 11 måndar i lag. termin er ca 24 mai trur eg. gledar meg veldig. ser masse på nette etter søsken vogn å ser fram til endå ei permisjonstid hihih. koseligaste tida eg har hatt.

 

sjølv om det kriblar i kroppen etter å fortelle hemmligheiten min så tørr eg ikkje fortelle den. ikkje før veke 12 er passert. redd det skal bringe ulykke.

var å fikk time hos jordmor i dag å fikk dessverre ikkje time før i veke 11.. kjipt det er så lenge til men om eg ikkje klare vente får eg gå til fastlegen.

 

blir spennande med ein baby til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, hei!

 

Jeg er snart 36 og samboer er 30, og vi bor i Ski. Vi prøver på vårt første barn, men foreløpig har det ikke gått så bra. Har hatt to MA det siste året, og har nå termin mot slutten av mai. Pga de to MAene, klarer jeg liksom ikke å tro at det går bra denne gangen heller. Klarer ikke glede meg på samme måte som jeg gjorde de to første gangene. Det er litt leit, syns jeg..

 

Men jeg har troen på at det går bra, altså. Det må jo være en grunn til at man sier at alle gode ting er tre? :)

 

Lykke til, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei :)

 

Jeg er en nygift jente på 27, ble gravid på bryllupsreisa (ja jeg vet , klisje..;) Dette var ikke planlagt siden jeg sliter vanvittig med ryggen og egentlig skulle gjennom en operasjon til før jul. Jaja, men nå er han/hun jo her, så da må vi gjøre det beste ut av det :)

Jeg er jo da sykmeldt og mannen min er politimann og jobber skift.

Dette blir vår første, så veldig spennende. Men vi gruer veldig for mnd som kommer. Vi har bare visst det siden mandag, så jeg har allerede halvert alle smertestillende, og tar resten om noen dager nå. Så tiden fremover blir hard. Men vi gleder oss allikevel :)

 

Hvis noen andre er i lignende situasjon, ta gjerne kontakt :)

 

Lykke til alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg er en nygift jente på 27, ble gravid på bryllupsreisa (ja jeg vet , klisje..;) Dette var ikke planlagt siden jeg sliter vanvittig med ryggen og egentlig skulle gjennom en operasjon til før jul. Jaja, men nå er han/hun jo her, så da må vi gjøre det beste ut av det :)

Jeg er jo da sykmeldt og mannen min er politimann og jobber skift.

Dette blir vår første, så veldig spennende. Men vi gruer veldig for mnd som kommer. Vi har bare visst det siden mandag, så jeg har allerede halvert alle smertestillende, og tar resten om noen dager nå. Så tiden fremover blir hard. Men vi gleder oss allikevel :)

 

Hvis noen andre er i lignende situasjon, ta gjerne kontakt :)

 

Lykke til alle sammen :)

 

Min kjære er også politi i skiftarbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :)

 

Jeg er en nygift jente på 27, ble gravid på bryllupsreisa (ja jeg vet , klisje..;) Dette var ikke planlagt siden jeg sliter vanvittig med ryggen og egentlig skulle gjennom en operasjon til før jul. Jaja, men nå er han/hun jo her, så da må vi gjøre det beste ut av det :)

Jeg er jo da sykmeldt og mannen min er politimann og jobber skift.

Dette blir vår første, så veldig spennende. Men vi gruer veldig for mnd som kommer. Vi har bare visst det siden mandag, så jeg har allerede halvert alle smertestillende, og tar resten om noen dager nå. Så tiden fremover blir hard. Men vi gleder oss allikevel :)

 

Hvis noen andre er i lignende situasjon, ta gjerne kontakt :)

 

Lykke til alle sammen :)

 

Min kjære er også politi i skiftarbeid :)

 

 

Slenger meg på dere, fra Nes i Akershus. 32 år og gift med en politimann i skiftarbeid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei :) Jeg er en nygift jente på 27, ble gravid på bryllupsreisa (ja jeg vet , klisje..;) Dette var ikke planlagt siden jeg sliter vanvittig med ryggen og egentlig skulle gjennom en operasjon til før jul. Jaja, men nå er han/hun jo her, så da må vi gjøre det beste ut av det :) Jeg er jo da sykmeldt og mannen min er politimann og jobber skift. Dette blir vår første, så veldig spennende. Men vi gruer veldig for mnd som kommer. Vi har bare visst det siden mandag, så jeg har allerede halvert alle smertestillende, og tar resten om noen dager nå. Så tiden fremover blir hard. Men vi gleder oss allikevel :) Hvis noen andre er i lignende situasjon, ta gjerne kontakt :) Lykke til alle sammen :)

 

Slenger meg ikke på politimann, men skade ;)

ikke akkurat hyggeligste, men veit litt hvordan det er å gå gravid med skade - og ikke helt planlagt nr to. Så jeg var akkurat tilbake på jobb noen uker etter svangerskapspermisjon før jeg nesten ikke klarte gå, jobbe, fungere hjemme - og etter ei uke fant jeg ut at jeg i tillegg var gravid. Ikke turt å fortelle til noen enda (mye mtp hva familie vil si selvom de ikke har så mye med hva vi gjør), men gleder meg veeeeldig til å få en ny skatt <3

Jeg er 26 år fra østlandet - sier mer spesifikt etterhvert som familie og venner får vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er begge 28 år og bor i Trondheim, venter våre første barn og prøver derfor bare å orientere oss rundt i den rare verden med masse legebesøker, jordmor-bestillinger og tidlig ultralyd ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 25 år og fra Oslo. Samboer og skal gifte meg 4 uker etter termin. Godt og raskt planlagt. Nå er det frem med grønnsakene og joggeskoene for å kunne komme inn i brudekjolen... Sånn er det når man bruker 13 mnd på å planlegge bryllup og det gar 9 mnd å få en unge :-)

 

Vi gleder oss stort til en spennde vår! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er snart 30, fra Oslo, (snart) samboer med kjæresten på 34, og er gravid med vår første. Termin 24. mai (ca). En STOR overraskelse, vi ble kjent i sommer og dette var ikke planlagt, men vi har bestemt oss for å prøve å satse. Veldig forelsket, veldig spent, glad og litt redd... Kan ikke så mye om dette, så håper noen mer erfarene kan komme med råd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

28 år gammel 3-barnsmor her som nå venter nr 4 i slutten av mai.

Det er vel bare å prøve å holde motet oppe? ;-)

Uansett så skal det nå bli veldig koselig å følge dere her inne det neste året... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jeg er 28 år og bor i Oslo med min samboer på 34. Har termin 4.mai med vårt første barn.:-)

 

Moro! Termin rundt 3.mai, 29år, Oslo, første her òg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Førstegangsgravid, 28 år og termin 22 mai.

 

Bor i Trøndelag sammen med min samboer. Vi har et flott hus på en liten plass hvor vi trives godt. Jeg jobber som sykepleier i kommunehelsetjenesten.

 

Prøver å glede meg, men akkurat nå er det kvalmen som står i fokus. Håper det snart går over, så jeg får sjansen til å glede meg over spiren i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jente på 23 år og som har en gutt født februar 2011 fra før og har termin 5 mai med nr 2:)

Min forloved er 27år

Jeg bor på i et søtt hus på jæren (Rogaland) sammen med min forlovede og sønn!

Denne lille spiren satt på 4 førsøk og vi gleder oss såååå masse:D

<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...