Gå til innhold

Presenter deg!


LillePipp

Anbefalte innlegg

Jeg tenkte det kunne være hyggelig å vite hvem alle vordende maimammaer er her inne :) Fortell alder, bosted, termindato...eller hva du vil!

 

Jeg er 22 år gammel og studerer i Trondheim, og dette blir mitt første barn. Pappaen er 25 år. Vi begynte å prøve i juni, og på andre forsøk satt det en liten knott der :) Termindato er jeg ikke helt sikker på, men det er rett rundt månedsskiftet april-mai, og velger å bli med her, siden førstegangsfødenede som regel går over termin ;)

Endret av LilyMy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slenger meg på LilyMy.

 

Jeg er 29 år, bor i Oslo. Jobber både offentlig og privat. Pappaen er 30 år. Alt på stell; leilighet, bil, jobb ++ :) Babyen er veldig planlagt, og spiren satt på første EL etter pilleslutt.

Termindato er jo litt usikkert ennå, men i følge terminkalkulator på nett er den satt til 3.mai. Tenker å ta tidlig UL i uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på LilyMy. Jeg er 29 år, bor i Oslo. Jobber både offentlig og privat. Pappaen er 30 år. Alt på stell; leilighet, bil, jobb ++ :) Babyen er veldig planlagt, og spiren satt på første EL etter pilleslutt. Termindato er jo litt usikkert ennå, men i følge terminkalkulator på nett er den satt til 3.mai. Tenker å ta tidlig UL i uke 12.

 

Smart å ha alt på stell ;) Det er det ikke her :P Joda, vi skal fint klare å ha en baby - det er jeg sikker på! Pappaen er nettopp ferdig med mastergrad, men har planer om doktorgrad når han får mulighet, og jobber i butikk i mellomtiden. Jeg er jo student, så...jah... Babyen kommer akkurat i tide til våreksamenene, men jeg har planer om å ta dem uansett. Girlpower! (Mommypower!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 år gammel og studerer i Oslo. Pappaen er 25år. Barnet er planlagt og jeg er i likhet med deg LilyMy sikker på at vi fint skal klare å ha en baby, selv om jeg studerer! :) Jeg planlegger også å ta eksamene til våren uansett! Selv om jeg ikke heeelt vet hva jeg går til, da dette er min første graviditet.

 

I følge terminkalkulatoren har jeg termin 7.mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 år gammel, fra Stavanger. Har en gutt på 3 og et halvt og er nå på vei med nr.2.

I følge Terminkalkulatoren har jeg termin 2.mai.

Hos oss satt og spiren på første forsøk. :)

Hvordan merket dere at dere var gravide? noen som har symptomer som kvalme eller lignende ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan merket dere at dere var gravide? noen som har symptomer som kvalme eller lignende ?

 

Jeg merket det på ømme pupper. Jeg pleier aldri å ha det, men fra en uke eller så etter eggløsning ble de bare ømmere og ømmere :) Har ikke merket noe kvalme enda, men varierende grad av menslignende smerter nederst i magen kommer hver dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan merket dere at dere var gravide? noen som har symptomer som kvalme eller lignende ?
Jeg merket det på ømme pupper. Jeg pleier aldri å ha det, men fra en uke eller så etter eggløsning ble de bare ømmere og ømmere :) Har ikke merket noe kvalme enda, men varierende grad av menslignende smerter nederst i magen kommer hver dag.

 

Signerer deg LilyMy! Helt likt! + jeg hadde/har masse utflod..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan merket dere at dere var gravide? noen som har symptomer som kvalme eller lignende ?
Jeg merket det på ømme pupper. Jeg pleier aldri å ha det, men fra en uke eller så etter eggløsning ble de bare ømmere og ømmere :) Har ikke merket noe kvalme enda, men varierende grad av menslignende smerter nederst i magen kommer hver dag.
Signerer deg LilyMy! Helt likt! + jeg hadde/har masse utflod..

 

 

samme her og! ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nestegang:)

Jeg er 30. Har en gutt på 3 fra før som ble veldig skuffet da babyen i magen ble borte sist. Hadde en ma i uke 17 i slutten av juni og er glad for å være på vei igjen.

Har lite symptomer og har nettopp blitt forkjøla og hatt en veldig tempfall. Stressa for sa og ma og andre feil ved fosteret. Men det må vel gi seg på et tidspunkt:)

Termin 6. mai og gleder meg til å følge dere her:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22, pappaen 23. Sluttet på p-ring i desember 2010, men har slitt med at mensen ikke ville komme tilbake. Når den endelig kom seg inn i normal syklus, gikk det derimot på første forsøk;) Testet positivt i går, med termin 4. mai. Mitt første symptom var tørste, hvilken jeg ikke visste var et symptom en gang, før jeg så at flere her inne har opplevd det samme + stikninger i magen. Ellers har jeg ømme pupper, men det har jeg alltid fra eggløsning til mens, så det var ikke noe jeg tenkte over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er snart 24år og pappaen er 30. Vi har fra før en sønn på 8 måneder og bor nede på sørlandet.

 

Symptomene jeg har/har hatt er stikkinger i siden og mensmurringer. Hender jeg kan bli kvalm på kvelden, men det er å regne som ingenting i forhold til forrige gang.

 

Terminen er beregnet til 03.mai og begge barna satt på første forsøk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 år og fra Nord her. Far er 33 og vi har fra før 2 gutter. En er nettopp blitt 3 år og minstemann er 1 år og 7 mnd.

 

Skriver under på det der med ømme pupper!!! Må ikke komme nær dem... Litt småkvalme innimellom, men med eldstemann kom kvalmen i uke 6, og gjett om den kom.... Satser på at det denne gangen går fint, begynner i ny jobb på mandag så å bli slått ut av kvalme er ikke gunstig:-) Foreløpig termin er 5.mai:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 22 år, fra Østlandet. Samboer 23. Jeg studerer, men satser på å klare bacheloroppgave og avsluttende eksamen selv om jeg er gravid og venter i de tider... Blir det for ille tar jeg et års permisjon. :) Samboer har full jobb.

Hus, stasjonsvogn og hund er allerede på plass, så det er bare babyen som mangler! ;) ForelØpig termin 2.mai, men er forberedt på at den flyttes noe etter UL. :) Jeg er allerede ganske kvalm, og håper det ikke blir så mye verre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 23 år gammel fra Asker.

Venter en liten i slutten av april måned, men velger å bli med i dette forumet i stedet. Er første gangs gravid og håper virkelig at "den sitter" ;)

Samboer og jeg har begge fast jobb og hus, og gleder oss veldig! :)

Var på første kontroll i dag, uke 6 :)

Har tenkt til å bestille tidlig ultralyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, her kommer jeg. Er 24 år fra Trondheim, samboer er 28 år. Vi har ingen barn fra før, men gleder oss veldig til å bli foreldre. Foreløbig termin er 13. mai.

 

Har ikke så veldig mange symptomer enda, men press i korsryggen og veldig humørsyk. Er glad for å være gravid, men samtidig litt tilbakeholden. Håper denne spiren er sterkere enn den forrige, hadde MA i uke 9 før sommeren. Jeg skal komme meg til uke 12 før jeg jubler ut denne gangen. Men er jo selvfølgelig veldig glad over å være gravid igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 år fra Trondheim

 

Trønderpie? Jeg er også i byen! Hmm...tenk om vi har sett hverandre? Ok, da, byen er ikke Så liten, selv om jeg får inntrykk av det til tider :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 24 år fra Trondheim
Trønderpie? Jeg er også i byen! Hmm...tenk om vi har sett hverandre? Ok, da, byen er ikke Så liten, selv om jeg får inntrykk av det til tider :P

 

Hehe, kanskje det. Vi kan jo prøve å lage et maimagetreff når man er kommet et godt stykke uti svangerskapet :) Før den tid vil jeg nok være anonym.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! 21 år og bosatt i oppland. Faren er 28 år og babyen er veldig planlagt, tok lengre tid enn vi planla for å si det sånn og vært vært igjennom flere sa.. Har det aller meste på stell iallefall Hus, bil gode jobber og 2 katter :-P

 

Denne mnden bare viste jeg at jeg var gravid, ble kvalm, metallsmak i munnen, ømme pupper osv og fikk positiv test idag selv om jeg har vist jeg var gravid i 2 uker allerede :P

 

Dette blir forhåpentligvis vår første baby! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! 21 år og bosatt i oppland. Faren er 28 år og babyen er veldig planlagt, tok lengre tid enn vi planla for å si det sånn og vært vært igjennom flere sa.. Har det aller meste på stell iallefall Hus, bil gode jobber og 2 katter :-P Denne mnden bare viste jeg at jeg var gravid, ble kvalm, metallsmak i munnen, ømme pupper osv og fikk positiv test idag selv om jeg har vist jeg var gravid i 2 uker allerede :P Dette blir forhåpentligvis vår første baby! :)

 

Velkommen!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg er 29 år bor i Bergen og pappan er 31. Er vårt første barn. Begge er i jobb. Mistet en i uke 12 sist, men håper det går bedre denne gangen. Har termin ca 2. mai. Holder litt tilbake da det føles litt tidlig å juble enda. Men gleder oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg er 29 år bor i Bergen og pappan er 31. Er vårt første barn. Begge er i jobb. Mistet en i uke 12 sist, men håper det går bedre denne gangen. Har termin ca 2. mai. Holder litt tilbake da det føles litt tidlig å juble enda. Men gleder oss.

 

Velkommen Mimi29. Du skal se det klaffer denne gangen!! :) Jeg er også 29 og fra Bergen..Bor i Oslo da..

 

Krysser fingrene for alle oss her inne på mai-termin lista!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg flytter inn her!! :D

Er 25 år fra Stavanger (Faren også 25) første barn.

Har vært prøver i 2 år, og endelig fikk jeg positiv graviditetstest etter prøverørsbehandling :)

Ubeskrivelig lykkelig :)

Foreløbig termin; 17.mai :P

Endret av trinisq
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...