Gjest Mentha Skrevet 28. august 2012 #26 Skrevet 28. august 2012 Glem det fant! Tjukk in the huet! Nydelige! Så flink du er:)) kanskje jeg. Flytter opp og igler meg innpå.. Mille er fin form i dag heldigvis! Men med Donald kul og blødende fingre slapp vi med skrekken og litt hjernerystelse da:) Så godt å høre at MIlle er fin igjen Donaldkul forsvinner heldigvis med tiden! Og dere er hjertelig velkomne vet du, så har jeg noen fler å fóre med kaker og cupcakes
Prinsesse Brødhue Skrevet 28. august 2012 #27 Skrevet 28. august 2012 Dere er noen flotte damer alle sammen! Det er veldig koselig å være tilbake her. Jeg blir inspirert av dere alle. Mannen min setter veldig stor pris på alt prate om BJ. Man blir jo litt inspirert.. og når det regner på presten osv. Og bloggen var topp! Den skal leses igjennom til helgen - sammen med et glass rødvin! ( eller kansje hvitvin?)
Gjest Siklerotte Skrevet 28. august 2012 #28 Skrevet 28. august 2012 Så flink du er, Mentha! Dette overgår mine skolebrød og kakemonstercupcakes, som er det mest kompliserte jeg begir meg ut på. Tipp topp, tommel opp (som ungen sier) - dette kan du!
Gjest Mentha Skrevet 28. august 2012 #29 Skrevet 28. august 2012 Gir meg ende over av alle positive kommentarer! Og jeg som tenkte det var en søppelhaug av en blogg, tenkte mest på å ha den som et sted jeg i det minste kunne samle oppskriftene mine og alle notatene jeg vanligvis skribler på papir og mister. Dere er gode altså, varmer langt inn i sjela til en jomfruhobbybakeblogger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå