Gå til innhold

Hadde dere klart å date en som

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sorry folkens, men her går grensa for meg, og jeg har bedt moderator slette denne tråden.

Dere identifiserer en mann med både navn og bilde og diskuterer hvorvidt han er pedofil eller ikke?

Greit nok at saken har vært i media, men seriøst?? Hadde dere snakket om "en" mann som har gjort ditt og datt, så greit. Men her kommer jo mannens personalia fram!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel.. Det står allerede i mediene så hva er forskjellen? Dessuten er han en ekkel ekkel ekkel drittsekk som fortjener det.

Og nei HI, han fortjener å være singel for alltid!

Skrevet

NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI NEI!!!! Hvordan kan du i det hele tatt vurdere det??!?

Skrevet

Straffelovens paragraf 196; seksuell omgang med et BARN under 16 år.. Jo, voksne som tenner på barn er pedofile..

Skrevet

[quote name=2 hjertegull :)' timestamp='1345928682' post='144491291] Straffelovens paragraf 196; seksuell omgang med et BARN under 16 år.. Jo, voksne som tenner på barn er pedofile..

Nei. Du må lære deg hva pedofili er. En som er pedofil tenner på PRE-pubertale barn.

Skrevet
Om dette skjedde når han var 18år, så kunne jeg kanskje vurdert det.. Hadde han vært eldre, så hadde jeg ikke klart det.. Da burde han visst bedre. Syns heller ikke at det kan sammenlignes med pedofili! En 14åring er jo ikke et barn kroppslig sett. Galt for det, men kan ikke sammenlignes.
Har du selv en 14 åring? Det har jeg. Og jo, hadde denne mannen hatt sex med min 14 årige datter hadde jeg sett på han som en ekkelt pedofil og trolig slått han halvt i hjel med en spade!
Selv om "mannen" var mellom 16-18 år? Er det virkelig blitt rart at gutten er litt eldre enn jenta når de debuterer? En mellom 16 og 18 kan straffes for sex med sin kjæreste på 14...

Hva slags 18-åring er sammen med en 14-åring da?? Da er man ikke riktig i hodet.

Skrevet
Sorry folkens, men her går grensa for meg, og jeg har bedt moderator slette denne tråden. Dere identifiserer en mann med både navn og bilde og diskuterer hvorvidt han er pedofil eller ikke? Greit nok at saken har vært i media, men seriøst?? Hadde dere snakket om "en" mann som har gjort ditt og datt, så greit. Men her kommer jo mannens personalia fram!

Ja, typisk norsk å forsvare udyr...

Skrevet
Sorry folkens, men her går grensa for meg, og jeg har bedt moderator slette denne tråden. Dere identifiserer en mann med både navn og bilde og diskuterer hvorvidt han er pedofil eller ikke? Greit nok at saken har vært i media, men seriøst?? Hadde dere snakket om "en" mann som har gjort ditt og datt, så greit. Men her kommer jo mannens personalia fram!

for det første så er jeg ikke norsk

for det andre så må du være litt blokka i huet om du ikke forstår forskjellen på å diskutere et tema kontra det å regelrett trakassere et menneske!

Skrevet

Den medisinske definisjonen på pedofili er å tenne på barn i prepubertal alder.

Man har også noen undergrupper her, bl.a. de som benytter seg av sjansen fordi den oppstår, men som ellers ikke går etter barn.

Folkemeningen er derimot ikke enig i dette, og definerer det som regel på å tenne på barn under den sexuelle lavalder på 16 år.... men også hvis f.eks. en mann på 50-60 har sex med en 17-åring....

Uansett, en godt voksen mann som bevisst har seksuell omgang med en 14-åring VET at det han gjør er ulovlig.

Men jeg håper også at denne tråden blir slettet snart... moderator jobber ikke like fort bestandig.....

Skrevet
for det første så er jeg ikke norsk for det andre så må du være litt blokka i huet om du ikke forstår forskjellen på å diskutere et tema kontra det å regelrett trakassere et menneske!

Er du ikke norsk nei. Nei, da forstår jeg enda mer.

Skrevet
for det første så er jeg ikke norsk for det andre så må du være litt blokka i huet om du ikke forstår forskjellen på å diskutere et tema kontra det å regelrett trakassere et menneske!

Jeg tror egentlig at du ikke skjønner mye i det hele...

Og jeg er ikke den du diskuterer med i utgangspunktet, men en som syns du trekker diskusjonen langt ut på viddene nå!

Skrevet

Hihi.. Nei, jeg er dansk :D

Stoooore kulturforskjeller vet du :P

Skrevet

Nei! Og er det en fotballspiller på sukker? Jeg "møtte" en derfra som jeg fant ut det samme om og da kuttet jeg kontakten tvert.

Gjest overlord
Skrevet

Folk som puler barn har jeg ingen nevneverdig interesse av å stifte nærmere bekjentskap med.

Skrevet
Nei! Og er det en fotballspiller på sukker? Jeg "møtte" en derfra som jeg fant ut det samme om og da kuttet jeg kontakten tvert.

Han er litt all over the place han der ;) ulike datesider

Skrevet

Trakassere en voldtektsmann? Pedofil eller ei, han er fortsatt en godt voksen mann som har begått et seksuelt overgrep mot en mindreårig. For meg er han ikke verdt noentig. Han visste det han gjorde var galt og da får han pokker ta meg ta konsekvensene for det!

Jeg mener alle voldtektsmenn burde fått det tatovert i panna!

Skrevet

Haddevnok aldri villet hatt noe med han å gjøre nei! Men it takes two to tango! Og den 14 år gamle jenta så nok på det som status selv!

Skrevet

Haddevnok aldri villet hatt noe med han å gjøre nei! Men it takes two to tango! Og den 14 år gamle jenta så nok på det som status selv!

Og sånn legitimerer man overgrep. Føy til at voldtektsofre kler seg eller ter seg lettsindig og derfor ber om å bli voldtatt mens du er igang! Fysj! Det er ALDRI greit for en voksen mann som ham her å ha sex med 14-åringer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...