Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #1 Skrevet 25. august 2012 har sittet 6 mnd i fengsel for å ha hatt sex med en fjortenåring? Jeg "traff" en på en dateside på nett, men har ikke kontaktet ham etter at jeg googlet ham og dette kom fram... Synd, for han virket som en bra type på andre måter.
LuksusLiv Skrevet 25. august 2012 #2 Skrevet 25. august 2012 Fysj nei, gå på date med en pedofil!? Trenger du å spørre om det? De fleste ville vel skydd han som pesten!
Gjest yrild Skrevet 25. august 2012 #3 Skrevet 25. august 2012 Hvis han var 19 da han ble dømt så kanskje, men sansynligvis så var han godt voksen og da hadde jeg nok neppe datet ham noe mer nei.
Eeniemeenie Skrevet 25. august 2012 #4 Skrevet 25. august 2012 har sittet 6 mnd i fengsel for å ha hatt sex med en fjortenåring? Jeg "traff" en på en dateside på nett, men har ikke kontaktet ham etter at jeg googlet ham og dette kom fram... Synd, for han virket som en bra type på andre måter. Nei, hadde generelt sett ikke datet en kriminell. Spesielt ikke en pedofil, da hadde jeg vært bekymret for å hatt han i min datters nærvær...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #5 Skrevet 25. august 2012 Nei absolutt ikke. Pedofile holder jeg meg langt unna.
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 25. august 2012 #6 Skrevet 25. august 2012 Nei, jeg kunne ikke datet en slik fyr
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #7 Skrevet 25. august 2012 Om dette skjedde når han var 18år, så kunne jeg kanskje vurdert det.. Hadde han vært eldre, så hadde jeg ikke klart det.. Da burde han visst bedre. Syns heller ikke at det kan sammenlignes med pedofili! En 14åring er jo ikke et barn kroppslig sett. Galt for det, men kan ikke sammenlignes.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #10 Skrevet 25. august 2012 Hi her: Denne saken var slik at han utnyttet sin "kjendisstatus" overfor denne jenta som var fan av ham.
LuksusLiv Skrevet 25. august 2012 #11 Skrevet 25. august 2012 Hi her: Denne saken var slik at han utnyttet sin "kjendisstatus" overfor denne jenta som var fan av ham. Enda verre!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #12 Skrevet 25. august 2012 Kommer som andre sier her an på alderen hans da han gjorde det, var han 17-18 år så kanskje, men mest sannsynlig ikke. Var han eldre ville jeg absolutt ikke gjort det.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #14 Skrevet 25. august 2012 Han var vel rundt de 28-30, det skjedde for 4 år siden. Han får være på datingsider på nett til evig tid da hi
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #15 Skrevet 25. august 2012 http://www.vg.no/spo...hp?artid=576544 ?
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #16 Skrevet 25. august 2012 Er mest skeptisk til dette: Ifølge dommen har tiltalte forklart at «hans formål var å få tilfredsstilt sitt ego ved å se hvor langt han kunne få fornærmede til å gå».
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #17 Skrevet 25. august 2012 Jeg leste "sittet i fengsel", og tenkte ok, folk kan forandre seg..så hvorfor ikke! Så leste jeg..sex med en 14 åring, og da tenker jeg NEI NEI NEI!!!
mamma og trollemor Skrevet 25. august 2012 #18 Skrevet 25. august 2012 Jeg tenkte faktisk det var han. Stor sak i lokalavisa. Ble vist tydeligvis skilt etter dette da? Syns det sier ganske mye om karakteren til en person når man gjør noe sånt. Jeg hadde holdt meg unna!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #19 Skrevet 25. august 2012 Nei. Hadde det skjedd da han var 18 år hadde det vært en ting 28-30.....da skal man vite bedre.
LuksusLiv Skrevet 25. august 2012 #20 Skrevet 25. august 2012 Om dette skjedde når han var 18år, så kunne jeg kanskje vurdert det.. Hadde han vært eldre, så hadde jeg ikke klart det.. Da burde han visst bedre. Syns heller ikke at det kan sammenlignes med pedofili! En 14åring er jo ikke et barn kroppslig sett. Galt for det, men kan ikke sammenlignes. Har du selv en 14 åring? Det har jeg. Og jo, hadde denne mannen hatt sex med min 14 årige datter hadde jeg sett på han som en ekkelt pedofil og trolig slått han halvt i hjel med en spade!
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #21 Skrevet 25. august 2012 http://www.vg.no/spo...hp?artid=576544 ? Ja, det er ham. HI
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #22 Skrevet 25. august 2012 Om dette skjedde når han var 18år, så kunne jeg kanskje vurdert det.. Hadde han vært eldre, så hadde jeg ikke klart det.. Da burde han visst bedre. Syns heller ikke at det kan sammenlignes med pedofili! En 14åring er jo ikke et barn kroppslig sett. Galt for det, men kan ikke sammenlignes. Har du selv en 14 åring? Det har jeg. Og jo, hadde denne mannen hatt sex med min 14 årige datter hadde jeg sett på han som en ekkelt pedofil og trolig slått han halvt i hjel med en spade! Selv om "mannen" var mellom 16-18 år? Er det virkelig blitt rart at gutten er litt eldre enn jenta når de debuterer? En mellom 16 og 18 kan straffes for sex med sin kjæreste på 14...
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #23 Skrevet 25. august 2012 Om begge var under 16 hadde det vært "greit". En godt voksen mann som er mer enn dobbelt så gammel som jenta og utmerket godt vet at det han gjør er ulovlig og umoralsk.... nei, han har ikke de riktige verdiene eller riktige sperremekanismer ift riktig og galt til at jeg kunne datet ham. Kunne ikke stolt på en mann som gjorde det. En mann på ca 30 med en 14 år gammel jente.... det er pedofeli i min verden! Nå nektet han visstnok for at det har vært samleie, og at saken skulle ankes... vet ikke hva som kom ut av det. Jeg hadde litt å gjøre med noen av personer i det miljøet han var i på den tiden, og flere av de har et.... vel, åpnere syn på hva som er akseptert ift sex enn det hvermansen som regel har. Ikke min greie i hvert fall!! Når alt dette er sagt synes jeg egentlig ikke om å legge ut linker til hvem det er som er omtalt....
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #24 Skrevet 25. august 2012 Om dette skjedde når han var 18år, så kunne jeg kanskje vurdert det.. Hadde han vært eldre, så hadde jeg ikke klart det.. Da burde han visst bedre. Syns heller ikke at det kan sammenlignes med pedofili! En 14åring er jo ikke et barn kroppslig sett. Galt for det, men kan ikke sammenlignes. Har du selv en 14 åring? Det har jeg. Og jo, hadde denne mannen hatt sex med min 14 årige datter hadde jeg sett på han som en ekkelt pedofil og trolig slått han halvt i hjel med en spade! En pedofil er en som tenner på barn. Ikke en 14-åring. Det er fortsatt dødsekkelt med en voksen mann som prøver seg på 14-åringer, men pedofil er han ikke.
Anonym bruker Skrevet 25. august 2012 #25 Skrevet 25. august 2012 Om dette skjedde når han var 18år, så kunne jeg kanskje vurdert det.. Hadde han vært eldre, så hadde jeg ikke klart det.. Da burde han visst bedre. Syns heller ikke at det kan sammenlignes med pedofili! En 14åring er jo ikke et barn kroppslig sett. Galt for det, men kan ikke sammenlignes. Har du selv en 14 åring? Det har jeg. Og jo, hadde denne mannen hatt sex med min 14 årige datter hadde jeg sett på han som en ekkelt pedofil og trolig slått han halvt i hjel med en spade! Selv om "mannen" var mellom 16-18 år? Er det virkelig blitt rart at gutten er litt eldre enn jenta når de debuterer? En mellom 16 og 18 kan straffes for sex med sin kjæreste på 14... Mannen var ikke 17, han var 28-30! Det er ekkelt, og uaktuelt å date en som han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå