Gå til innhold

Galskap med 3 barn på 3 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her blir det 3 barn på litt under 3,5 år. Litt galskap er det nok,for kjenner det er mer enn nok med de aktive barna jeg allerede har..Men det er ingen vei tilbake og det kommer nok til å gå bra. Og barna får så stor glede av hverandre i årene framover, men travelt vil det helt klart bli!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann;). Galskap er det ikke, men det blir rimelig hektisk. Venter mitt 5 barn hvor de to eldste er 18 og 15. De minste er 25 mnd, 10 mnd og gravid i 6 mnd igjen nå! Siste ble til på ceracette (minipillen) Fikk fryktelig sjokk med en gang, men det går mye bedre nå. Gruer meg litt til hvordan det skal gå med de 3 minste hjemme samtidig da ingen har barnhageplass, men får bare holde motet oppe og se det positive i det. Lykke til:)

Skrevet

Synes dere Othilie/Othilia er sjeldne/rare navn? Tror jeg kjenner 6 stykker som heter det.

Og Smilla er jo hun fra Barnas Supershow på nrk som prøver ut forskjellige yrker.

Synes Smilla er superkult jeg!!

Men så liker jeg spesielle navn. Vil heller si stakkars de barna som heter Hannah, Nora, Linnea...som 5 andre i samme klasse.

Fine navn, men lite praktisk når så mange bruker de.

Uansett blir man vant til "rare" navn. Etterhvert som man begynner å bruke de blir det helt naturlig:-)

Jeg ville ha Filippa dersom vi fikk en jente sist, men det likte ikke mannen. Det ble uansett gutt ;-)

Jeg har fått tre barn på litt over tre år(1+ tvillinger), og er alene med dem i tillegg. Ja det er travelt, men artig. Har knyttet til meg endel unge jenter som er glad i barn og som hjelper meg litt mot litt betaling. Men god nattesøvn og egentid kan jeg jo gjemme de neste x antall år:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...