Gå til innhold

Galskap med 3 barn på 3 år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville dere sett dette som galskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ja :) For meg er det til og med litt galskap å få mer enn ett barn, uansett hvor tett, men jeg er nok litt merkelig.

Endret av Gulosten™
Skrevet

For meg er det galskap, men her kommer det 2 barn på 4 år så det er det som er passelig for oss ;) Folk er forskjellige, så er det ikke galskap for deg, så go for it!

Skrevet

HI her.

Saken er den, vi har to nok så tette barn, og nå mistenker vi at jeg er gravid igjen, skal teste meg over helga om jeg ikke får mens. Men så er det alle spm da, OM jeg er gravid, skal vi beholde? Klarer vi 3 så tette barn? Hva vil de rundt oss si om vi skal ha enda et barn? Vil jeg/vi takle en abort? Det er så mye å skulle tenke på.. Føler meg litt rådvill.

Skrevet

Hektisk blir det ihvertfall i en periode. Men barna kommer nok til å masse glede av hverandre så på sikt blir det nok veldig bra :-)

Skrevet

Vi venter nr 4, det blir da 3 1/2 år mellom nr 2 og 4. Jeg syns det er topp med en på 3 og en på 1 nå, vet jo ikke hvordan det blir når siste kommer, men ser ikke på det som galskap, selv om det sikkert er folk rundt oss som syns det:p

Skrevet

Vært der, gjort det.. det er total galskap, men ikke la det stoppe deg ;-)

Skrevet

Overhode ikke galskap! Barn er en glede og en velsignelse! Ja, de er roten til mye frustrasjon og grå hår, men så vanvittig mye glede! :) Og med den aldersforskjellen kommer de til å ha mye glede av hverandre!

Nå var jo dette en annen tid da, men bestemor fikk 5 barn på 6 år, min andre bestemor fikk 3 på 3 år. Svigermor har og fått 5 barn tett.. Når de blir litt eldre, så veier det opp for slitet mens de er små bleiebarn.

Så er det jo greit for dere også, å gjøre dere 'ferdige' med småbarns styret på en gang, hvis ikke dere skal ha enda flere om noen år da.. :)

Skrevet

Det er galskap å planlegge det, ikke galskap å ha det når det faller seg slik.

Men jeg kan tenke meg at det blir noen slitsomme år.

Skrevet

HI her.

Skulle/skal hatt/ha mensem mellom onsdag og i morgen. Så er bare spekulusjoner, siden jeg føler meg delvis slik jeg gjorde sist svangerskap. Lillegutt er da 8 mnd, så nr 2 og 3 blir ikke like tett.. Mellom 1 og 2 er det derimot 10 mnd mellom. Vi satser på at jeg ikke er gravid, for det vil ikke vøre første gang jeg blir lurt av "gravid symptomer" like før mensen kommer.

Skrevet

hadde blitt litt galskap for meg og=) hehe.. men det er fordi JEG hadde aldri taklet det bra:) men hadde ikke sett på deg som gal kvinne om du valgte å få 3 på 3 år, heller sterk=)

Skrevet

Jeg vet forresten om en som fikk 7 barn på 5 år=) hehehe.. Hilsen #11 :)

Skrevet

det e tøffest for kroppen din, det krever jo en del av den og gjennomføre ett svangerskap og den trenger tid og resette seg, men dette vet du nok ;)

Skrevet

Vel vi venter trillinger og sitter med 5! Barn på 3,5 år.

Hva som se galskap vet dere nok best selv, har du overskudd og lyst hvorfor vente da.

Lykke til

Skrevet

Jeg tror at dersom du "overlever" de første 2-3 årene, så blir det helt fantastisk å ha tre så tette barn :) Jeg har ikke barna så tett som du (vel 4,5 år mellom nr 1 og 3, og nesten 7 år mellom nr 1 og 4), men opplevde likevel de første årene som veldig slitsomme, mens nå som minste er bikket 3 år går det utrolig mye lettere! De eldste på snart 10 og 8 år er jo nesten selvgående på mye, og det er veldig lett å finne på ting med barna når de er tett i alder og dermed er på mer samme nivå.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Jeg har sittet med en skremmer nå, er 12,5 mnd mellom mine to, og redd jeg var gravid igjen nå (noe jeg da heldigvis ikke er) Og etter å ha tenkt frem og tilbake på det to dager nå, så må jeg si jeg hadde lettere panikk over å skulle få enda et barn på så kort tid som det ville blitt. Hakket før jeg ropte av glede her når jeg fikk mensen i sta ;)

Men, om du har stusset over om du er gravid i noen dager nå, og enda ikke kommet inn i "å herre gud, hva i helvete gjør iv nå" modus, så tror jeg nok dere vil klare det hele godt jeg ;) Her hadde vi nok ikke gjort det hvertfall (kremt)

Skrevet

HI her.

Jeg føler hvertfall at det er energi her til en unge til nå, kan hende jeg sier noe annet når h*n kommer til. Men først må jeg jo finne ut om jeg er gravid.

Hvertfall, økonomisk sett har vi godt rom for en unge til (minst) og hjerterommet er helt klart stort nok. Tror vi begge er mer små redd for hva alle andre vil si.. Men så er det slik det er her vi bor da, ble jo stor snakket om oss når vi fikk to unger på 10 mnd. Det mellomrommet mellom 1 og 2 var ca planlagt da, vi trodde ikke det skulle hende så fort, men var glade for at det ble slik.

Får vel se ann hvordan vi begge reagerer om det er positiv test..

Skrevet

Jeg synes det er litt galskap med tre barn paa fem aar, saa ja, tre barn paa tre aar er rene skjaere galskapen spoer du meg!!!

Men jeg er kanskje ikke den rette til aa svare heller, siden vi er inne i en ekstremt hektisk periode. Jeg proever aa troeste meg med at dette bare er en periode og at vi kommer til aa bare synes det er herlig med tre barn naar de blir litt stoerre...

Man klarer vel alt, bare man maa.

Om et viser seg at du er gravid, faar du nok litt aa tenke paa... Lykke til uansett hva som skjer. :-)

Skrevet

Vi har tre barn på tre år:)

Var selvfølgelig veldig slitsomt i starten (egentlig værst å gå gravid med nr tre med to så små syntes jeg...), men nå er de 6,5, 8 og 9,5 og ting går superbra!

Ungene har hatt og har masse glede av hverandre hver dag, og de er såpass like i alder at ferier, kino osv er veldig lett å tilpasse slik at det fenger alle på en gang.

Husker småbarnstiden som veldig hektisk (vi mangler album med notiser om dato for når første tann kom ut og første skritt ble tatt;)), men alikevel som fullt overkommelig med mange gleder og store fremskritt hos alle tre hver dag:)

Lykke til uansett utfall!:)

Skrevet

Jeg vil si det er galskap ja, hadde aldri orket! Men så vil jeg ikke ha mer enn 2 barn heller da, det er mer enn nok.

Skrevet

I min verden er det galskap, hadde aldri i verden orket. Dessuten syns jeg små barn skal få være små alene en stund, syns ikke det er riktig at man skal bli stor jente og gutt i en alder av 1. år fordi det kommer en ny baby i familien. Min mening. :P

Skrevet

Jeg synes også det høres ut som galskap. Vi har 3 barn på 4 år, og det er mer enn tett nok for oss. Men hadde vi opplevd det samme, så hadde det nok gått. Vi hadde i hvert fall ikke tatt abort! Hvis du tror dere klarer det, så GI BLAFFEN!! i hva andre tenker. Det er ikke de som skal leve deres liv, og så lenge dere har overskudd til å takle det, så er det ingen som kommer til å reagere mer enn den første kommentaren: Er du GAL??

Jeg har to venninner som fikk 3 barn på 2,5 år, og det har gått bra med dem i hvert fall:)

Skrevet

Synes ikke det er galskap nei. Vi planlegger 3 på 4 år. Men hadde ting vært annerledes kunne jeg godt fått tettere! Vil man ha barn, så er det jo flott å få dem! Skjønner ikke at folk reagerer på det! Uansett bør man ikke ta abort fordi man er redd for hva andre mener! Vil dere ha barn, - så gled dere over barnet! :)

Skrevet

Synes ikke det er galskap nei. Vi planlegger 3 på 4 år. Men hadde ting vært annerledes kunne jeg godt fått tettere! Vil man ha barn, så er det jo flott å få dem! Skjønner ikke at folk reagerer på det! Uansett bør man ikke ta abort fordi man er redd for hva andre mener! Vil dere ha barn, - så gled dere over barnet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...