Gå til innhold

Hvor mange tatoveringer har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

[quote name=2 hjertegull :)' timestamp='1345895324' post='144489901]

[quote name=2 hjertegull :)' timestamp='1345887146' post='144489720] En på overarmen, sort, 18 år. Første barnets navn på skulderbladet, 24 år. Planlegger andre barnets navn i en fortsettelse på første. Må bare vente til jeg er ferdig å amme. Blir å være 28 da.
Kan det ha noe å si på ammingen? om man tar tatto når man ammer? Bare nyskjerrig:)
Da jeg skulle ta den me navnet til eldste ammet jeg fremdeles. Tatovøren spurte, og sa da at jeg måtte komme tilbake når jeg var ferdig å amme, fordi man ikke vet ikke hvilken effekt blekket har på kroppen/blodomløp/melk. Tror hun mente at stoffer i blekket kunne gå via blodomløp og i melka, og man ikke viste effekt på babyen. Dette er 5 år siden. Har ikke undersøkt om dette har endret seg, men velger uansett å vente :)OJOJOJ grunnen til at jeg spurte er fordi jeg tok tatto MENS jeg var gravid! Jeg spurte selvsagt om det kunne ha noe å si, men fikk som svar"Nei", så da kjørte jeg på:S Men nå er han 3 år å det ser ut til at det gikk bra, heldigvis=)

Vet ikke hva slags negative effekter det i så fall skulle vært snakk om..

Det har nok helt sikkert gått bra :) Kan jo tenkes at jeg/vi er i overkant forsiktige, det aner jeg ikke :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en. På overarmen på høyre arm. Blir nok fler med årene.... Må bare finne den rette for meg....

Skrevet

En stjerne, (16 år)

To stjerner (18 år)

Tre stjerner (18 år)

To bokstaver (19 år)

En setning (20 år)

Et tall (22år)

Et tall (22år)

Høres kanskje gørrkjedelig ut når jeg ikke sier hvor men.

Skrevet

Har tre - enda, vel å merke.

Første, 19 år, fire bokstaver på underarmen/håndleddet

Andre, 21 år, på ankelen

Tredje, 22 år, ribbena.

Vil ikke skrive hva, for de er alt for unike til at ingen ville kjent meg igjen...

Så hvis noen som vet hva slags tatveringer du har, hadde lest her og skjønt at det var deg, så hadde de fått vite hva slags tatoveringer du har?

Litt av en sjanse å ta, du, når du skriver som anonym.

Skrevet

Jeg har 3. en tribal på venstre legg, en blå rose på høyre skulder, og en minnetatovering med fotavtrykkene og navnt på gutten vi mistet på høyre legg..

Skrevet

Jamen, tatoveringer er jo så harry!!!! ;)

Skrevet

Drage øverst på ryggen (23 år) , et ord øverst på innsiden av hver underarm, rett nedenfor der man tar blodprøver (28 år) , og to ganske store fugler på brystet / opp mot kragebeinet (31 år). Tenker ofte på om jeg skal ta flere, og leker litt med tanken på å tatovere barnets navn over hjertet.

Skrevet
Jeg har 3. en tribal på venstre legg, en blå rose på høyre skulder, og en minnetatovering med fotavtrykkene og navnt på gutten vi mistet på høyre legg..

Hvilken tatovør brukte du på fotavtrykket? :-)

Jeg har tenkt på å tatovere fingeravtrykkene til mamma, pappa og lillebroren min, men vil være sikker på at tatovøren "takler" den typen tatovering om du skjønner hva jeg mener. Har sett flere som har handavtrykk o.l, men de er gjort så dårlig..

Skrevet
Jamen, tatoveringer er jo så harry!!!! ;)

Hohoho, da er jeg vel litt harry:)

Skrevet

Har en liten på venstre skulder. En fugl/hjertekombinasjon, var vel 17 når jeg fikk den. Uuuurgh, blodharry - har lyst til å få den fjernet, men har aldri hørt om noen som har fått gjort det vellykket :(

Skrevet

Under armen (stjerner) 18år

Hele siden av magen 18 år

Giftering fingeren, et ord langs siden 19 år

Risten på foten 19 år

Skulle ta flere i sommer, men de får vente til baby er kommet! :)

Jeg utvider stadig! ELSKER tatoveringer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...