Gå til innhold

Hvor mange tatoveringer har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva forestiller de, hvor er de og hvor gammel var du da du fikk dem?

Jeg har tre:

"Tribal"-mønster i korsryggen (19 år)

Øgle på underarmen (23 år)

Smilefjes på rompa (24 år)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Orntlig Harry playboybunny på hoftekammen... Den ungdommen....

Skrevet (endret)

Har 13 små stjerner i nakken (stjernedryss), fikk desse når jeg var 24 2 blå hjerter på ene skuldra,21 år, ei større stjerne plassert over hjertet,25 år, og carpe diem over foten, 24 år

Endret av Regnbuemamma
Skrevet

Har en på underarmen 10 cm lang 9 cm bred. 19 år.

Skrevet

Begge armene, leggen, nakke og rygg. Ikke noe trampstamp ne sted.. ;-) Begynte da jeg var 17, fortsetter stadig.

Skrevet

En hva da?

Skrevet

6 stykker. Korsryggen, 2 i nakken, håndleddet, overarmen og underarmen. Og flere blir det! Må nok begynne neste på andre overarmen da jeg føler det er en veldig "naken" plass nå. Gleder meg!!!

Skrevet
En hva da?
Tenkte jeg skulle la vær å si hva, for om det er noen kjente her, så ville de ha kjent meg igjen, men pytt! Wheel of fortune tarot kortet, om det sier deg no:)
Skrevet

Har tre - enda, vel å merke.

Første, 19 år, fire bokstaver på underarmen/håndleddet

Andre, 21 år, på ankelen

Tredje, 22 år, ribbena.

Vil ikke skrive hva, for de er alt for unike til at ingen ville kjent meg igjen...

Skrevet

Drage som snurer rundt ankelkula. 23 år

Sommerfugl bak ankel kula. 28 år

Kinesiske tegn på brystet. 32 år

Kun svarte farge. Liker ikkje farger.

Skrevet

En på overarmen, sort, 18 år.

Første barnets navn på skulderbladet, 24 år.

Planlegger andre barnets navn i en fortsettelse på første. Må bare vente til jeg er ferdig å amme. Blir å være 28 da.

Skrevet

En tatovering på håndleddet, et lite symbol. Tok den da jeg var 16 år gammel.

Skrevet

Jeg har tre. Stjerner på armen(24 år), stjernedryss i nakken(28år) og en sol på skulderen (24 år). Om en uke skal jeg ta en til. Flere stjerner og fødselsdatoen til barna mine i romertall. Gleder meg masse.

Skrevet

To sommerfugler bakpå venstre skulder. Tror jeg var 21. Kaaanskje 22.

Skrevet

En liten Tribal rett over ankelen (17 år)

En større Tribal nede på korsryggen (18 år)

Lyst på flere en gang :)

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Åhhh... Har ikke tatovering selv, men mÅtte inn Å titte... Har sÅÅÅ lyst pÅ en, men jeg blir aldri 100% fornøyd (tegner selv).. Det blir minnetatovering for ungene vi mistet.

Har tegnet en del tatoveringer for andre de siste 6 Årene, og klødd i fingrene hele den tiden, for Å tegne en til meg selv ogsÅ, men ville ha noe heeelt spesielt, og det blir det jo.. Bare jeg blir fornøyd til slutt.. Men blir hvertfall en pÅ leggen, sÅ fort den er godkjent av meg selv ;)

Skrevet

[quote name=2 hjertegull :)' timestamp='1345887146' post='144489720] En på overarmen, sort, 18 år. Første barnets navn på skulderbladet, 24 år. Planlegger andre barnets navn i en fortsettelse på første. Må bare vente til jeg er ferdig å amme. Blir å være 28 da. Kan det ha noe å si på ammingen? om man tar tatto når man ammer? Bare nyskjerrig:)

Skrevet

Jeg har ett kinesisk tegn på ankelen (17 år, tok den i utlandet), tekst på armleddet (20 år) og navnet og fødselsdatoen til min lillebror i nakken (18 år).

Skrevet

Kinesisk tegn bak på ene skulderen - 18 år (?)

Ankh på ene ankelen - ca 20 år

Ønsker meg barnas fØdselsdatoer på innsiden av håndleddet, men vet ikke om jeg tØr, pga smerten. ;P

Skrevet

[quote name=2 hjertegull :)' timestamp='1345887146' post='144489720] En på overarmen, sort, 18 år. Første barnets navn på skulderbladet, 24 år. Planlegger andre barnets navn i en fortsettelse på første. Må bare vente til jeg er ferdig å amme. Blir å være 28 da.

Kan det ha noe å si på ammingen? om man tar tatto når man ammer? Bare nyskjerrig:)

Da jeg skulle ta den me navnet til eldste ammet jeg fremdeles. Tatovøren spurte, og sa da at jeg måtte komme tilbake når jeg var ferdig å amme, fordi man ikke vet ikke hvilken effekt blekket har på kroppen/blodomløp/melk. Tror hun mente at stoffer i blekket kunne gå via blodomløp og i melka, og man ikke viste effekt på babyen. Dette er 5 år siden. Har ikke undersøkt om dette har endret seg, men velger uansett å vente :)

Skrevet

Jeg har tre, og planlegger en fjerde :)

1. g-nøkkel på armen (18 år)

2. kinesisk tegn på ankelen (19 år)

3. firkløver på foten (21 år)

Den jeg planlenogger nå er første notelinja på refrenget til yndlingsangen til pappa. Den skal i nakken..

Skrevet

Carus filius på håndleddet(26/27)

En alvedame nedover hele leggen(27)

Angel/devil ambigram på høyre underarm(28)

Half sleeve med 3 kolibrier, epleblomster og lilje(ungene har en kolibri hver de har valgt farger på)(28)

Navnet til gubben under høyre pupp(29)

Og noen krusseduller på høyre hånd, mellom tommel og pekefiner(29)

Og fler skal det bli:D

Skrevet

[quote name=2 hjertegull :)' timestamp='1345895324' post='144489901]

[quote name=2 hjertegull :)' timestamp='1345887146' post='144489720] En på overarmen, sort, 18 år. Første barnets navn på skulderbladet, 24 år. Planlegger andre barnets navn i en fortsettelse på første. Må bare vente til jeg er ferdig å amme. Blir å være 28 da.
Kan det ha noe å si på ammingen? om man tar tatto når man ammer? Bare nyskjerrig:) Da jeg skulle ta den me navnet til eldste ammet jeg fremdeles. Tatovøren spurte, og sa da at jeg måtte komme tilbake når jeg var ferdig å amme, fordi man ikke vet ikke hvilken effekt blekket har på kroppen/blodomløp/melk. Tror hun mente at stoffer i blekket kunne gå via blodomløp og i melka, og man ikke viste effekt på babyen. Dette er 5 år siden. Har ikke undersøkt om dette har endret seg, men velger uansett å vente :)OJOJOJ grunnen til at jeg spurte er fordi jeg tok tatto MENS jeg var gravid! Jeg spurte selvsagt om det kunne ha noe å si, men fikk som svar"Nei", så da kjørte jeg på:S Men nå er han 3 år å det ser ut til at det gikk bra, heldigvis=)
Skrevet (endret)

begynte når jeg var 18 med en rose på magen.. så tok jeg en drage ved rosen, tribal i korsryggen, stoor drage på låret, tribal på v leggen, lotusblomst + initialer og fødselsdato på guttungen fra h legg og ned på fot, engel på innsiden av h håndledd, også skal jeg ta en liten minnetatovering i nakken etter barnefar. enkel liten med kun fornavn og datoer. da er det nok stopp. :) (fører på flere initialer og fødselsdatoer ved lotusen hvis jeg får flere barn da :) )

er 26 nå, så har brukt 8 år på tatoveringene..

Endret av Lille- MO
Skrevet

Har fire....femte planlagt når amming er ferdig :)

1. Skulder, var 18 år

2. Ankel, var 32 år

3. Underarm, var 34 år

4. Mage (dekket KS arr), 35 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...