Gå til innhold

Hvordan har dere det? :)


min.lille

Anbefalte innlegg

Vel fra å vente nr tre, ble det 3-4-5! Så den ultralyden glemmer jeg aldrig. Men nå etter et døgn begynner jeg roe meg litt ned hvertfall.

OMG, 5 barn til sammen!!! Haha, så fantastisk :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Wow gratulerer med trillinger! :D

 

Jeg var hos legen i dag og så knøttet spinne rundt som en gal på UL. H*n strakk seg og hytta med neven og prøvde å rulle rundt. Skikkelig gøy å se så mye liv. Gleder meg til å kjenne. Føles som jeg kjenner det blafrer i sommerfuglvinger inni der avogtil men tror kanskje det er mer ønsketenking :P

 

GøY var det ihvertfall. Fikk med meg bilde også men det var en dårlig erstatning for planen var å filme med tlf. Tlf klarte jeg forøvrig å glemme hjemme, selvfølgelig. Arrrgh! Litt over en mnd til ordinær UL. Altfor lenge til! :P

 

Glemte å spørre om hun kunne se kjønn, men hun sa ihvertfall at det ikke var noen synlig nakkefold eller andre "avvik". Og når det var så mye aktivitet og hjerterytmen var bra så var alt bra sålangt hun kunne se. Så da ble jeg glad! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg fornøyd:-) vært hos jordmor og hun skulle ordne med ul til meg ganske snart. Håper på å få se en levende liten en inni der denne gangen :-) Hadde en ma rundt uke 10 11 i februar så er litt vanskelig å tro på at det er liv denne gangen. Skal bli godt å få vite. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra å høre at det er mange sprellende krabater. Jeg var på UL og vorvendet å finne to som sprellet rundt. Men det var en. Ble litt paff, men tar det greit og gleder meg over den som er i livet. Har vært å bra form, men de siste ukene er jeg veldig trett. Skal ikke klage, har ikke vært kvalm en dag!

 

UL var gøy, hadde litt dårlig innsyn og klarte fint å se at det sprellet og var fullt av liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11+2 i dag å var på min første jordmor time=)

Fikk høre hjerteslagene i dag, og de var sterke<3 Så nå er alt bare fryd å gammen her i heimen:D:D:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...