Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2012 #26 Skrevet 21. august 2012 Du er veldig pen, og slik jeg ser deg så kan du minst halvere den overvekten din om jeg skulle gjettet. Dolokket kan du skylde på mannen, og speilet at tulla har kladdet på kameraet. Tusen takk! Men joda, jeg veier 140 kg, tror det ikke helt når jeg står på vekta selv, men jeg vet bedre. Så her skal det jobbes og slites. Hadde vært gøy å se hvor mye vekta mi er til bursdagen min neste år (august ) om jeg klarer å sette meg noen gode mål. Jeg bare ELSKER sånne damer som deg!!! Du er jo råflott! Ikke fordi du har den lekreste kroppen, men fordi du strååååler virkelig god selvtillit, og da blir hele deg fin! :) Skulle ønske jeg så så innmari glad og fornøyd ut...men det skjer ikke med fleskeræva her..
Dini Skrevet 21. august 2012 #27 Skrevet 21. august 2012 Du er veldig pen, og slik jeg ser deg så kan du minst halvere den overvekten din om jeg skulle gjettet. Dolokket kan du skylde på mannen, og speilet at tulla har kladdet på kameraet. Tusen takk! Men joda, jeg veier 140 kg, tror det ikke helt når jeg står på vekta selv, men jeg vet bedre. Så her skal det jobbes og slites. Hadde vært gøy å se hvor mye vekta mi er til bursdagen min neste år (august ) om jeg klarer å sette meg noen gode mål. Jeg bare ELSKER sånne damer som deg!!! Du er jo råflott! Ikke fordi du har den lekreste kroppen, men fordi du strååååler virkelig god selvtillit, og da blir hele deg fin! :) Skulle ønske jeg så så innmari glad og fornøyd ut...men det skjer ikke med fleskeræva her.. Tusen takk til deg også, sekretøsa Koselig å høre *fasikken, hvor la jeg kleenexen?*
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2012 #28 Skrevet 21. august 2012 Du er veldig pen, og slik jeg ser deg så kan du minst halvere den overvekten din om jeg skulle gjettet. Dolokket kan du skylde på mannen, og speilet at tulla har kladdet på kameraet. Tusen takk! Men joda, jeg veier 140 kg, tror det ikke helt når jeg står på vekta selv, men jeg vet bedre. Så her skal det jobbes og slites. Hadde vært gøy å se hvor mye vekta mi er til bursdagen min neste år (august ) om jeg klarer å sette meg noen gode mål. Jeg bare ELSKER sånne damer som deg!!! Du er jo råflott! Ikke fordi du har den lekreste kroppen, men fordi du strååååler virkelig god selvtillit, og da blir hele deg fin! :) Skulle ønske jeg så så innmari glad og fornøyd ut...men det skjer ikke med fleskeræva her.. Tusen takk til deg også, sekretøsa Koselig å høre *fasikken, hvor la jeg kleenexen?* Tehe Jeg husker så godt ei fast kunde vi hadde på butikken jeg jobba før. Hun var veldig lav, og veeeeldig rund!! Hun var det jeg kvalifisierer som meget overvektig. Hun kunne komme inn, svett som en julegris, og smilte alltid og sa "Heeeeeeeeeei!!" Skravla og prata, og var alltid blid! Også var hun en sånn type som kunne kle på seg en søppelsekk og fortsatt se brennheit ut! Jeg glemmer aldri den dama! Hun bare oooste girlpower!
Mikkemafian Skrevet 21. august 2012 #29 Skrevet 21. august 2012 Nysgjerrig.. Jeg er egentlig normalvektig men vil bli kvitt en bilring eller to, så skal legge meg i hardtrening Hva er grunnen til at du slanker deg? Mistrivsel i egen kropp? Forbedre helsen grunnet høy BMI? Stor garderobe som ikke passer etter siste svangerskap og en slafseorgie av dimensjoner før jul i fjor... Jeg ønsker å kunne bruke mer enn 2 bukser uten å kjøpe nye:)
mrsrogaland. Skrevet 21. august 2012 #30 Skrevet 21. august 2012 Fordi jeg vil få et bedre selvbilde. Høle meg fin og sexy. Kjøpe de klærne jeg vil. Jeg er 171cm og veier 83 kg. Har lagt på meg en del i svgskap. Jeg er lei, og vil gå ned i vekt. Få mere energi og overskudd. Føle meg lettere og sprekere, og bestige prekestolen uten at rompa henger igjen på parkeringsplassen på vei opp. Meldte meg inn i elixia i dag. Og helt enig med sekretærtøsa, du virker som ei flott dame weztrose. Stå på, så klarer du dette!!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #31 Skrevet 22. august 2012 For helsa, for å være i stand til å være aktiv sammen med barna mine og være der for dem så lenge som mulig. Bonusen blir å ikke bli så fort sliten, kunne kjøpe klær i vanlige butikker, slippe belteforlenger på fly og å kunne føle meg noenlunde ok ute blant folk.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #32 Skrevet 22. august 2012 Jeg slanker meg fordi jeg er deprimert. 170 og 62 kg nå, skal ned til 57.
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #33 Skrevet 22. august 2012 Slanker meg ikke direkte men prøver å slanke armene mine, haha. Er ikke overvektig, 170 og 64 kilo men noe har skjedd med armene mine, før var de så slanke og veltrente men nå har de blitt litt blubbete. Ellers så spiser jeg sunt og trener mest fordi det gir meg så mange fordeler:)
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #34 Skrevet 22. august 2012 Som sagt har vinkelen på bildet MYE å si. Og nei, jeg er ikke redd for å vise disse da folk kan jo se meg på gata uansett. Og nei, jeg er ikke gravid på disse bildene. Tulla mi blir 7 mnd snart. Btw, glemt å vaske speil og glemte å ta ned dolokket før jeg tok bildene.. Du er kjempeflott! :-) Og supertøft å legge ut bilder her på anonymforum - tommel opp for deg, snuppa!!! :-)
Pigalopp:-) Skrevet 22. august 2012 #35 Skrevet 22. august 2012 Jeg slanker meg fordi jeg er deprimert. 170 og 62 kg nå, skal ned til 57. Tror kanskje at du bør snakke med noen som kan hjelpe deg. Hvis du slanker deg fordi du er deprimert, kan det ende med at du ikke bare er deprimert men også spiseforstyrret...
Pigalopp:-) Skrevet 22. august 2012 #37 Skrevet 22. august 2012 Trening hjelper mot depresjon. Ja men å SLANKE seg trenger ikke nødvendigvis å hjelpe mot depresjon.... å trene og å slanke seg er ikke det samme.
mrsrogaland. Skrevet 22. august 2012 #38 Skrevet 22. august 2012 Det er kjent at trening hjelper mot depresjon. Og om hun slanker seg for å bli mindre deprimert, så forstår jeg det også. Det går utover psyken å være missfornøyd med seg selv, og en endring kan da være positivt. Om man har lavt med energi, selvbilde, og går rundt å føler seg stygg, stor og feit, så kan det absolutt være positivt å trene. Men skjønner hva du mener. Det må mere til enn å slanke seg for å bli kvitt depresjon, og en forandring i tenkemåte til egen kropp og selvbilde.
Nissefisen Skrevet 22. august 2012 #39 Skrevet 22. august 2012 Fordi jeg er missfornøyd med det jeg møter i speilet! Min BMI sier jeg er overvektig, og jeg er helt ening!
Anonym bruker Skrevet 22. august 2012 #40 Skrevet 22. august 2012 For bytte størrelse og øke utvalget av klær. Alle fine klær og merkeklær stopper på str 40 eller 42. Driiiit lei av shopping bare i tjukkasavdelinger på kjedebutikker.
Pigalopp:-) Skrevet 22. august 2012 #41 Skrevet 22. august 2012 Det er kjent at trening hjelper mot depresjon. Og om hun slanker seg for å bli mindre deprimert, så forstår jeg det også. Det går utover psyken å være missfornøyd med seg selv, og en endring kan da være positivt. Om man har lavt med energi, selvbilde, og går rundt å føler seg stygg, stor og feit, så kan det absolutt være positivt å trene. Men skjønner hva du mener. Det må mere til enn å slanke seg for å bli kvitt depresjon, og en forandring i tenkemåte til egen kropp og selvbilde. Ja men når hun veier 62 og er 170 høy så vil jeg kanskje si at det muligens kan sitte mest i toppetasjen dersom hun føler seg tykk? Tror ikke at hun blir mindre deprimert av å gå ned til 57...
mrsrogaland. Skrevet 22. august 2012 #42 Skrevet 22. august 2012 Det er kjent at trening hjelper mot depresjon. Og om hun slanker seg for å bli mindre deprimert, så forstår jeg det også. Det går utover psyken å være missfornøyd med seg selv, og en endring kan da være positivt. Om man har lavt med energi, selvbilde, og går rundt å føler seg stygg, stor og feit, så kan det absolutt være positivt å trene. Men skjønner hva du mener. Det må mere til enn å slanke seg for å bli kvitt depresjon, og en forandring i tenkemåte til egen kropp og selvbilde. Ja men når hun veier 62 og er 170 høy så vil jeg kanskje si at det muligens kan sitte mest i toppetasjen dersom hun føler seg tykk? Tror ikke at hun blir mindre deprimert av å gå ned til 57... Enig der. Men står fremdeles for det jeg har skrevet. Men jeg snakket kanskje litt mere på generelt basis ang depresjon og trening. Om hun veier 62, så skjønner jeg hva du mener. Men hun skrev så lite om hva hun mente, så vi vet jo ikke helt hva det dreier seg om eller hva hun mente.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå