Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #1 Skrevet 21. august 2012 Nysgjerrig.. Jeg er egentlig normalvektig men vil bli kvitt en bilring eller to, så skal legge meg i hardtrening Hva er grunnen til at du slanker deg? Mistrivsel i egen kropp? Forbedre helsen grunnet høy BMI?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 21. august 2012 #2 Skrevet 21. august 2012 Slanker meg ikke, men innimellom har jeg sunnere perioder der jeg kun spiser søtsaker på lørdager da går jeg ned en kilo eller 2. Ellers så orker jeg faktisk ikke tenke på sånt. Livet har for mye godt å by på. Men når jeg har sunne perioder er det fordi jeg vil se enda litt bedre ut en periode.
chiqita Skrevet 21. august 2012 #3 Skrevet 21. august 2012 slanker meg frdi jeg har blitt feit! pkutselig var jeg 20 kg over trivselsvekt, må bli kvitt noe nå. Mistrives VELDIG i egen kropp og ønsker å få bedre livskvalitet
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 21. august 2012 #4 Skrevet 21. august 2012 Mistrives i egen kropp, for stor belastning på en gammel skade i ryggen, og for høy BMI, så helsa står på spill.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #5 Skrevet 21. august 2012 Jeg har alltid vært overvektig fra ungdommen fordi jeg har pcos med insulinresistens. Er så og si alltid på slank, men etter at jeg kuttet lavkalori og gått over til lavkarbo har symptone avtatt veldig. Vekten har også stabilisert seg ca. 14 kg. lavere enn den gjorde før. Har fremdeles en del vekt å gå ned, men har vært gravid 3 ganger de siste 5 årene, så det er vel litt av grunnen til at jeg ikke kommer i mål. Pluss at en bør regne minst 3 ganger senere resultat når man har pcos. Jeg har aldri vært helt happy med kroppen min utseendemessig, rent fysisk føler jeg den fungerer veldig godt til tross for overflødige kg.
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 21. august 2012 #6 Skrevet 21. august 2012 Jeg må ned igjen noen kilo etter å ha overdrevet spisingen og underdrevet treningen i sommer Gjør det fordi jeg har en trivselsvekt der jeg føler meg veldig komfortabel og kommer i "alt" av klær uten problemer, når jeg er over denne vekten føler jeg mer ukomfortabel med meg selv. For meg har det også litt å si at jeg ikke bare slanker meg, men blir flink til å trene igjen. Jeg liker å føle meg (og se ut som jeg er) fit og stram, og det blir jeg når jeg trener normalt mye (1 time 3-4 dager i uken).
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #7 Skrevet 21. august 2012 Er overvektig, og må ned en del kilo både på grunn av helsen og trivselen. Har vært overvektig lenge, men klarte å gå ned en del før jeg ble gravid med mitt eldste barn. De siste årene har vært tøffe, så da kom de og mer til på igjen. Det føles likevel ikke som "meg" og jeg synes det er kjedelig å alltid føle meg som den "tykke", så nå SKAL jeg ned. Har gått ned 15 hittil, og skal helst ned 20-25 til.
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. august 2012 #8 Skrevet 21. august 2012 Jeg startet å slanke meg fordi jeg var blitt skikkelig feit. Og det er mange ulemper med å være feit! Passet ikke klærne, følte meg uvel, tungt å bære kroppen osv. Nå har jeg nådd målet, nesten nådd drømmen, og vil ned noen kilo til fordi jeg tror at jeg da vil være fornøyd selv
Dini Skrevet 21. august 2012 #9 Skrevet 21. august 2012 Vel, er på tide på bli de 60 kg med overvekt, kanskje.. Eller er det blitt 70, hmm.. mistet litt tellinga.. Vet ikke helt hva jeg ser bra ut med uansett, så vet ikke til hvilket tall jeg skal ned til til slutt.. Har ikke vært normalvektig siden.. tja.. vet ikke helt. 2.klasse?
Gjest Dotto Skrevet 21. august 2012 #10 Skrevet 21. august 2012 Jeg slanker meg ikke bevisst, men besluttet for noen uker siden å bli sunnere. Jeg spiser hver 3 time hele dagen, og har så mye mer energi nå! Før når jeg henta jenta i bhg, så kunne vi leke en halvtime før jeg var gåen, idag henta jeg hun i halv 3 tiden og vi har lekt siden da. Jeg er mye mindre oppblåst og klærne sitter finere på meg. Det er nøyaktig 3 uker siden jeg begynte og jeg vet at jeg har gått ned, da ryggvalken min nesten er borte. Vektnedgang var ikke noe jeg bevisst prøvde på, jeg ville bare bli sunnere, og vektnedgangen er en bonus som følge av det
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #11 Skrevet 21. august 2012 Jeg vil gå med de klærne jeg syns er fine. Derfor vil jeg slanke meg. Når jeg ser meg selv i speilet så syns jeg overhode ikke jeg ser like feit ut som jeg gjør på bilder, men regner med bildene ikke lyver.... Ikke syns jeg det er spesielt tungt heller. Veier 25-30 kg for mye.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #12 Skrevet 21. august 2012 jeg slanker meg fordi jeg trives best med å være tynn. var ifølge bmi kalkulatorer ekstremt overvektig etter svangerskapet, og nå er jeg endelig nede på normalvekt.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #13 Skrevet 21. august 2012 jeg slanker meg fordi jeg tror jeg vil få bedre selvtillit bli styrket mentalt samt at jeg får bedre helse. Har vært overvektig i ti år, har spist på meg alt som plager meg..så jeg gruer meg til å gå ned i vekt for har ikke fått bukt på problemene som plager meg...er så redd for at alt skal komme på igjen da jeg får av meg alt!!!
Musemor med tre søte små Skrevet 21. august 2012 #14 Skrevet 21. august 2012 (endret) Fordi jeg er bæl-feit, og ønsker å bli sexy Endret 21. august 2012 av ♂ + ♀ = ♂ + ♀
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #15 Skrevet 21. august 2012 Vel, er på tide på bli de 60 kg med overvekt, kanskje.. Eller er det blitt 70, hmm.. mistet litt tellinga.. Vet ikke helt hva jeg ser bra ut med uansett, så vet ikke til hvilket tall jeg skal ned til til slutt.. Har ikke vært normalvektig siden.. tja.. vet ikke helt. 2.klasse? Du ser ikke overvektig ut på bildet
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #16 Skrevet 21. august 2012 For å komme tilbake til samme vekt som før fødsel (og det er vel strengt tatt på tide, da ungen er 1 år) Har bare igjen 2-3 kg nå da!
Dini Skrevet 21. august 2012 #17 Skrevet 21. august 2012 Vel, er på tide på bli de 60 kg med overvekt, kanskje.. Eller er det blitt 70, hmm.. mistet litt tellinga.. Vet ikke helt hva jeg ser bra ut med uansett, så vet ikke til hvilket tall jeg skal ned til til slutt.. Har ikke vært normalvektig siden.. tja.. vet ikke helt. 2.klasse? Du ser ikke overvektig ut på bildet Hehe, nei, kanskje jeg vet hvilken vinkel jeg bør fotografere fra for å ikke få med valkene? Jeg var gravid 8 mnd på vei i tillegg på dette bildet. Men om du absolutt ikke tror på meg kan jeg for all del legge ut bilde i helfigur.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #18 Skrevet 21. august 2012 Jeg tror deg, men jeg kunne godt tenkt meg å se et bilde i helfigur. For det er vanskelig å fatte at du er 60 kg. overvektig. Pen er du uansett =) Jeg har 20 kg. for mye og ansiktet mitt er mye mer pløsete enn ditt, selv fra en god vinkel.
Light of my life Skrevet 21. august 2012 #19 Skrevet 21. august 2012 Slanker meg fordi jeg etter fødsel fortsatt har noen ekstra kilo som har satt seg fast Men tenker samtidig at det kanskje ikke er noe vits siden vi antagelig går for nr 2 ganske snart Går å spiser litt pizza jeg
Gjest Sekretøsa Skrevet 21. august 2012 #20 Skrevet 21. august 2012 Vel, er på tide på bli de 60 kg med overvekt, kanskje.. Eller er det blitt 70, hmm.. mistet litt tellinga.. Vet ikke helt hva jeg ser bra ut med uansett, så vet ikke til hvilket tall jeg skal ned til til slutt.. Har ikke vært normalvektig siden.. tja.. vet ikke helt. 2.klasse? Du ser ikke overvektig ut på bildet Hehe, nei, kanskje jeg vet hvilken vinkel jeg bør fotografere fra for å ikke få med valkene? Jeg var gravid 8 mnd på vei i tillegg på dette bildet. Men om du absolutt ikke tror på meg kan jeg for all del legge ut bilde i helfigur. Har du 60-70 kg for mye?? Jeg har 40, og ser ikke så flott ut på bildet!
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #21 Skrevet 21. august 2012 Vel, er på tide på bli de 60 kg med overvekt, kanskje.. Eller er det blitt 70, hmm.. mistet litt tellinga.. Vet ikke helt hva jeg ser bra ut med uansett, så vet ikke til hvilket tall jeg skal ned til til slutt.. Har ikke vært normalvektig siden.. tja.. vet ikke helt. 2.klasse? Du ser ikke overvektig ut på bildet Hehe, nei, kanskje jeg vet hvilken vinkel jeg bør fotografere fra for å ikke få med valkene? Jeg var gravid 8 mnd på vei i tillegg på dette bildet. Men om du absolutt ikke tror på meg kan jeg for all del legge ut bilde i helfigur. Har du 60-70 kg for mye?? Jeg har 40, og ser ikke så flott ut på bildet! Er du Ole Brumm eller nasse? De er vel ikke kjent for å se flott ut, men søte.
Fiemamma Skrevet 21. august 2012 #22 Skrevet 21. august 2012 Vil ned i fettprosent før IVF (og forhåpentligvis svangerskap), samt være godt trent for å ikke havne helt utpå etter en evt. fødsel. Er ekstremt utålmodig så må ha minst mulig å slanke vekk.. Veier 74 kg og er 173 cm. Str 38-40, men skal ned til str. 38. Ca. 6 kg fett skal av. Magen buler når jeg sitter så har 3 uker på meg og få den flatere på, vil ikke ha stygt arr etter kommende endometrioseoperasjon. Tips btw? Er lite vits i å endre så mye med kostholdet for har matallergi i stort omfang, er ikke så mye forskjellig jeg kan spise med andre ord
Dini Skrevet 21. august 2012 #23 Skrevet 21. august 2012 (endret) Som sagt har vinkelen på bildet MYE å si. Og nei, jeg er ikke redd for å vise disse da folk kan jo se meg på gata uansett. Og nei, jeg er ikke gravid på disse bildene. Tulla mi blir 7 mnd snart. Btw, glemt å vaske speil og glemte å ta ned dolokket før jeg tok bildene.. Endret 21. august 2012 av Westroze og tulla♥©
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #24 Skrevet 21. august 2012 Du er veldig pen, og slik jeg ser deg så kan du minst halvere den overvekten din om jeg skulle gjettet. Dolokket kan du skylde på mannen, og speilet at tulla har kladdet på kameraet.
Dini Skrevet 21. august 2012 #25 Skrevet 21. august 2012 Du er veldig pen, og slik jeg ser deg så kan du minst halvere den overvekten din om jeg skulle gjettet. Dolokket kan du skylde på mannen, og speilet at tulla har kladdet på kameraet. Tusen takk! Men joda, jeg veier 140 kg, tror det ikke helt når jeg står på vekta selv, men jeg vet bedre. Så her skal det jobbes og slites. Hadde vært gøy å se hvor mye vekta mi er til bursdagen min neste år (august ) om jeg klarer å sette meg noen gode mål.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå