Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #26 Skrevet 21. august 2012 Nei, og skifter sengetøy maks hver 14.dag
anila84 Skrevet 21. august 2012 #27 Skrevet 21. august 2012 setter alltid dyne og puter ut i vinduet, der stpr de i flere timer. så rister heg lakenet også hver dag. har sengeteppe men bruker det kun hvis jeg får besøk.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #28 Skrevet 21. august 2012 Ja, hver dag. Både vår og barnas. Lufter også dynene etc ut i vinduet.
BabyLove92 Skrevet 21. august 2012 #29 Skrevet 21. august 2012 Veldig ofte , reier senga , rydder smått rundt på rommet å lutfer !
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #30 Skrevet 21. august 2012 Jeg må si meg en smule sjokkert. Rer ikke bim/dib-damene sengene?? Jeg gjør det hver dag, med sengeteppe. Lufter også.
Frøken Ubesluttsom Skrevet 21. august 2012 #31 Skrevet 21. august 2012 Nei. Leste på nettet for en stund siden at sengemidden trives bedre når senga er redd opp, pga tett varmt.... Om det er sant veit jeg jo ikke. Men nei er ikke noe flink til å re opp senga. Lukker bare døra til soverommet. ingen som har noe der å gjøre likevel.
Gjest Mentha Skrevet 21. august 2012 #32 Skrevet 21. august 2012 Henger opp dyna/soveposen til junior så den får lufta seg. Dynene våre derimot blir liggende som de er når vi står opp (har ikke noe å henge de over). Men vi lufter godt hele dagen, så det er friskt og godt på soverommet til kvelden. Som nevnt over her - evt besøk skal ikke inn på soverommet uansett"
CaptainHindsight Skrevet 21. august 2012 #33 Skrevet 21. august 2012 Nekt. Sånt gidder jeg ikke Men har vinduet oppe og lufter skikkelig. Må ha et kaldt og friskt rom når vi legger oss.
☆☆☆ Skrevet 21. august 2012 #34 Skrevet 21. august 2012 Nei. Senga får lufte seg om dagen. Etter at vi fikk lakenstrammere har det ikke blitt noe av lakenstrekking heller.
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #35 Skrevet 21. august 2012 Men dere som ikke rer opp - legger dere dere i rotete sengetøy da? Eller rister dere opp dyne og pute før dere legger dere?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. august 2012 #36 Skrevet 21. august 2012 Men dere som ikke rer opp - legger dere dere i rotete sengetøy da? Eller rister dere opp dyne og pute før dere legger dere? Ja, hva er så farlig med det? Dyna blir uansett rotete når man surrer seg i den? Eller bruker du å ha dyna over deg i en pen firkant?
Anonym bruker Skrevet 21. august 2012 #37 Skrevet 21. august 2012 Men dere som ikke rer opp - legger dere dere i rotete sengetøy da? Eller rister dere opp dyne og pute før dere legger dere? Ja, hva er så farlig med det? Dyna blir uansett rotete når man surrer seg i den? Eller bruker du å ha dyna over deg i en pen firkant? Jeg sa da ikke at det var farlig? Hvor ser du det? Jeg syns det er litt udelikat (i mangel på et bedre ord) å legge meg i rotete og skrukkete sengklær, derfor spør jeg. Følte du deg provosert på noen måte siden du svarer på denne måten?
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 21. august 2012 #38 Skrevet 21. august 2012 Men dere som ikke rer opp - legger dere dere i rotete sengetøy da? Eller rister dere opp dyne og pute før dere legger dere? Ja, hva er så farlig med det? Dyna blir uansett rotete når man surrer seg i den? Eller bruker du å ha dyna over deg i en pen firkant? Jeg sa da ikke at det var farlig? Hvor ser du det? Jeg syns det er litt udelikat (i mangel på et bedre ord) å legge meg i rotete og skrukkete sengklær, derfor spør jeg. Følte du deg provosert på noen måte siden du svarer på denne måten? Neida, bare lurer på hvorfor det er så fælt å legge seg i klær som ikke har brettekant når man 2 sekunder senere roter dem opp og snurrer dyna rundt kroppen...
Fru Blåbær Skrevet 21. august 2012 #39 Skrevet 21. august 2012 Jeg irriterer meg som regel litt når jeg skal legge meg og lurer alltid på hvorfor vi ikke rister dyner og puter når vi står opp. De har en tendens til å være like flattrykt om kvelden som devar om morgenen. Småen bruker ikke dyne eller pute. Han har et teppe som han vanligvis kaster av seg. Men han får nytt laken mye oftere enn vi skifter sengetøy. Jeg er generelt flinkere til å holde det rent og ryddig på hans rom. Jeg prøver å skifte med en gang det ikke føles rent, ca annenhver uke. Men jeg er ikke så flink alltid. Mannen skifter aldri på eget initiativ.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå