Gå til innhold

NY slanketråd


Anbefalte innlegg

Skrevet
Pms-avdelingen av slankere rapporterer følgende siste 24 timer: I går etter jobb: Ett helt beger Haagen Dasz Maple Walnut Fire store pizzabiter Tre store pizzabiter til etterpå Stor porsjon vaniljeis med varme jorbær Frokost i dag: Tre pizzabiter til Lunsj: Digert stykke krydderkake og kaffe(man må støtte idrettsarrangørers kioskvirksomhet) Etterpålunsj: En vaffelplate Middag: Tre porsjoner kylling i rømmesaus Kaffe: Tre skiver krydderkake (mutterns) Kveldsmat under pleddet: En hel boks Anton Berg noe-i-noe (blomme i madeira?) En kald pølse
Høres ut som meg når pms'n slår inn:D hehe
Kan nå tilføye ETTERkveldsmat: to lomper fylt med sprøstekt løk og med et tonn ketchup.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plomme i madeira veit du. Jeg rydder opp ett kilo konfekt jeg fikk for hederlig innsats eller noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...