Gjest sug lut Skrevet 22. september 2012 #26 Skrevet 22. september 2012 Pms-avdelingen av slankere rapporterer følgende siste 24 timer: I går etter jobb: Ett helt beger Haagen Dasz Maple Walnut Fire store pizzabiter Tre store pizzabiter til etterpå Stor porsjon vaniljeis med varme jorbær Frokost i dag: Tre pizzabiter til Lunsj: Digert stykke krydderkake og kaffe(man må støtte idrettsarrangørers kioskvirksomhet) Etterpålunsj: En vaffelplate Middag: Tre porsjoner kylling i rømmesaus Kaffe: Tre skiver krydderkake (mutterns) Kveldsmat under pleddet: En hel boks Anton Berg noe-i-noe (blomme i madeira?) En kald pølse Høres ut som meg når pms'n slår inn:D hehe Kan nå tilføye ETTERkveldsmat: to lomper fylt med sprøstekt løk og med et tonn ketchup.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 22. september 2012 #27 Skrevet 22. september 2012 Plomme i madeira veit du. Jeg rydder opp ett kilo konfekt jeg fikk for hederlig innsats eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå