Gå til innhold

NY slanketråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Siden jeg ikke gidder å lete frem noen av de gamle så laget jeg en ny.

Jeg er nå på min tredje uke tilbake på jobb og har til nå gått ned 1kilo. Har ikke jobbet noe for det heller og har igrunn ikke tenkt å gå raskt ned i vekt men ta det sakte men sikkert utover høsten. Har foreløpig lagt om kostholdet litt og kuttet ut mye kjafs som jeg har spist mye av i sommer. Så nå går det i frukt og grønt, kjøtt uten for mye fett, grove rundstykker og sunt pålegg.

Jeg spiser likevel fortsatt litt for mye drit innimellom fordi jeg klarer ikke la det være. Jeg bare må ha litt sjokolade eller noe annet godt, så nå skal jeg over på mørk sjokolade for da spiser jeg som regel bare litt

Hvordan går det med slankingen hos dere andre?

Jeg skal forøvrig ned 8kg totalt eller mer, men det viktigste er vel egentlig å få strammet opp litt her og der

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Forrige tirsdag begynte jeg på diett. På en uke gikk jeg ned litt over 4 kg. Det er jeg veldig fornøyd med. Og jeg fortsetter med dette til jeg er nede på 66 kg. 8 kg igjen og jeg er supermotivert!! Stå på!

Du vil ikke flytte tråden til "slanking" da?

Skrevet

Er med. Er ikke sykmeldt mer, 8 uker hvile gjorde susen, har hatt min første time på senteret (som instruktør) på 9 mnd og kjenner at vekta må ned. Og formen litt opp. Pinlig når instruktøren er den som må gi seg først! :) Har vel fortsatt 10 kilo igjen. Tenkte jeg kunne være kvitt dem til neste uke?

Skrevet

Kan jeg være med? Skal ned 10 kg ca, i første omgang, slik at jeg kommer tilbake der jeg var før jeg ble gravid med nr. 2 i fjor høst. Kan ikke gå ned for fort, sikkert ingen reell fare for det uansett da, men... Fullammer baby på ti uker, og derfor ingen hurtigslanking på meg. Tenker først og fremst å kutte ned på sjokolade og sånt som hjelper så godt når man ørsker rundt etter natt med lite søvn... Gud, det er vanskelig! Men nå MÅ jeg. Ingen klær ser bra ut....

Skal ned enda noen kilo etter det, vil gjerne tilbake til vekt før barn nr. 1. Men det får bli neste prosjekt :-)

Skrevet

Alle er velkomne.

Har nå gått ned 2kg og da gjenstår 6kg på det ultimate målet

Skrevet

Flinke du!

Jeg har ikke gått ned noe enda, er visst en av de som bare lagrer i ammeperioden. Kroppen tviholder på fettet for å ha litt å lage melk av i tilfelle det blir hungersnød. Eller noe...

Også skorter det litt på viljestyrken. Og dessuten har jeg fått tilbake mensen tror jeg. Hadde i hvert fall noe som var mistenkelig mensen-aktig for ca fire uker siden, og kjenner derfor på en kraftig pms-følelse akkurat nå. Den som tvinger meg til frysern for å finne iskrem..

Man skal jo liksom rase ned i vekt, og slippe mensen, når man ammer!?

Nok klaging, kommer sterkere tilbake snarest! Skal i det mimste begynne å gå lange trilleturer :-)

Skrevet
Flinke du! Jeg har ikke gått ned noe enda, er visst en av de som bare lagrer i ammeperioden. Kroppen tviholder på fettet for å ha litt å lage melk av i tilfelle det blir hungersnød. Eller noe... Også skorter det litt på viljestyrken. Og dessuten har jeg fått tilbake mensen tror jeg. Hadde i hvert fall noe som var mistenkelig mensen-aktig for ca fire uker siden, og kjenner derfor på en kraftig pms-følelse akkurat nå. Den som tvinger meg til frysern for å finne iskrem.. Man skal jo liksom rase ned i vekt, og slippe mensen, når man ammer!? Nok klaging, kommer sterkere tilbake snarest! Skal i det mimste begynne å gå lange trilleturer :-)

Haha, mensen etter tre uker (alle tre gangene) og la på meg masse da jeg amma, men gikk ned i selve svangerskapet. Kjerringa mot strømmen det tenker jeg.

Skrevet
Flinke du! Jeg har ikke gått ned noe enda, er visst en av de som bare lagrer i ammeperioden. Kroppen tviholder på fettet for å ha litt å lage melk av i tilfelle det blir hungersnød. Eller noe... Også skorter det litt på viljestyrken. Og dessuten har jeg fått tilbake mensen tror jeg. Hadde i hvert fall noe som var mistenkelig mensen-aktig for ca fire uker siden, og kjenner derfor på en kraftig pms-følelse akkurat nå. Den som tvinger meg til frysern for å finne iskrem.. Man skal jo liksom rase ned i vekt, og slippe mensen, når man ammer!? Nok klaging, kommer sterkere tilbake snarest! Skal i det mimste begynne å gå lange trilleturer :-)
Haha, mensen etter tre uker (alle tre gangene) og la på meg masse da jeg amma, men gikk ned i selve svangerskapet. Kjerringa mot strømmen det tenker jeg.
Skrevet

Hah! Da er vi to. Ikke at jeg gikk ned i vekt i svangerskapet, men burde gått opp mye mer i forhold til hvor mye jeg spiste. Kanskje jeg bare burde bli gravid igjen. Eller, nei...

Husker fra sist, at etter poden gikk til melkestreik, så gikk det faktisk ganske lett å redusere vekta.

Men godtar ikke tallet som lyser mot meg på badevekta nå, altså, så det må kuttes litt i sjokoladeinntak...

Men hvordan gikk det egentlig med de ti kiloene du skulle være kvitt til neste uke? Er neste uke nå, forresten?

Skrevet

Har dumpa to kilo sist uke. Tipper det er mye vann. Jeg har nå prøvd en ny måte som jeg aldri har prøvd før. Jeg har alltid veid og tella mat under slankekur, nå veier jeg ingenting, men prøver å ligge på de porsjonene jeg vet er riktige i forhold til vektnedgang. Og jeg fyller Laptop Lunchboxen min med grønnsaker og frukt, og det har funka veldig bra. Samt litt brød.

Skrevet

Håper at jeg, ved å svare på denne tråden, dermed er offisielt med på "enda en tråd" og at jeg av den simple grunn begynner å gå ned i vekt automatisk, siden jeg er for sjuk til å for egen maskin sørge for at det skjer?

Skrevet
Håper at jeg, ved å svare på denne tråden, dermed er offisielt med på "enda en tråd" og at jeg av den simple grunn begynner å gå ned i vekt automatisk, siden jeg er for sjuk til å for egen maskin sørge for at det skjer?

Det er tanken.

Skrevet

Jeg har tatt av to kg og er megahappy. Og i dag har jeg løpt. Jeg er et unikum av slanking og vil dermed fortsette å være med på tråden helt til jeg ikke er flink lenger. Mye det samme, med andre ord.

Skrevet
Jeg har tatt av to kg og er megahappy. Og i dag har jeg løpt. Jeg er et unikum av slanking og vil dermed fortsette å være med på tråden helt til jeg ikke er flink lenger. Mye det samme, med andre ord.

Da er vi to! Flink til jeg tryner. Men nå leste jeg i (VG) i dag at jojoslanking ikke er usunt. Nå lager jeg indisk gryte med spinat og masse krydder, da blir jeg slank sikkert.

Skrevet

Ingenting som har skjedd av seg selv her altså, til tross for at jeg har vært med litt på tråden.

Ingenting har skjedd, rett og slett. Jeg er ingen flink slanker, og kommer til å holde meg unna til jeg klarer å komme opp med bittelite grann flinkhet! Men når det skjer kommer kiloene til å rase av, trange jeans kommer til å sitte perfekt, og store, lange gensere pakkes bort! Gleder meg!

Skrevet

Får jeg også være med? Jeg satser på at å ikke gi sukker til ungene skal ha ringvirkninger på mora, og at neste gang jeg kommer meg på sats og får veid meg, skal det vises.

Det vises ikke på buksene enda, så da måå det jo slå ut på vekta?

Spent spent

Skrevet

Som sagt tidligere her er alle velkomne. Du trenger ikke slanke deg engang for å være velkommen.

Merker at jeg må igang med noen styrkeøvelser for å se resultat. Jeg var flink før sommeren med å trene mage,rygg og rumpe, men nå eier jeg ikke motivasjon og det blir bare tiltak, men skal magen bli fin, så må jeg bare. Mål videre er å trene styrke 3dager i uka.

Skrevet

Superfornøyd i dag. Badevekta viste 16 kg vektnedgang :)

Skrevet
Superfornøyd i dag. Badevekta viste 16 kg vektnedgang :)

Hurra for deg :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg dytter denne og lar meg imponere av dere som får det til:) Fikk surra meg på vekta på fredag og det viste seg at sukkerkutt på ungene ikke hjelper på meg. Får prøve seg på en trilletur i ny og ne.

Skrevet

Litt mer betutta i dag etter å ha passert helfigurspeilet. Gøy å bli kvitt daukjøttet men for pokker man burde få lov til å se litt fix ut også.

Man har pupperingen, så (øverste) bilringen og næmmen der var navelen gitt. Og så har man neste (nederste) bilring. Og vektnedgangen synes godt på pupperingen og nederste bilring, men for pokker mister jo ikke en cm på øverste bilring. Og når de andre ringene krymper så ser jo den enda verre ut. Tettettersittende gensere og helfigurspeil er noe møkk!

Skrevet

Jeg er feit og stressa.. og jeg greier ikke gjøre noe med noe av det. Snart.. etter ei uke på Kypros?

Skrevet

I helga er slankingen på ferie

Skrevet

Pms-avdelingen av slankere rapporterer følgende siste 24 timer:

I går etter jobb:

Ett helt beger Haagen Dasz Maple Walnut

Fire store pizzabiter

Tre store pizzabiter til etterpå

Stor porsjon vaniljeis med varme jorbær

Frokost i dag:

Tre pizzabiter til

Lunsj:

Digert stykke krydderkake og kaffe(man må støtte idrettsarrangørers kioskvirksomhet)

Etterpålunsj:

En vaffelplate

Middag:

Tre porsjoner kylling i rømmesaus

Kaffe:

Tre skiver krydderkake (mutterns)

Kveldsmat under pleddet:

En hel boks Anton Berg noe-i-noe (blomme i madeira?)

En kald pølse

Skrevet
Pms-avdelingen av slankere rapporterer følgende siste 24 timer: I går etter jobb: Ett helt beger Haagen Dasz Maple Walnut Fire store pizzabiter Tre store pizzabiter til etterpå Stor porsjon vaniljeis med varme jorbær Frokost i dag: Tre pizzabiter til Lunsj: Digert stykke krydderkake og kaffe(man må støtte idrettsarrangørers kioskvirksomhet) Etterpålunsj: En vaffelplate Middag: Tre porsjoner kylling i rømmesaus Kaffe: Tre skiver krydderkake (mutterns) Kveldsmat under pleddet: En hel boks Anton Berg noe-i-noe (blomme i madeira?) En kald pølse

Høres ut som meg når pms'n slår inn:D hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...