pip pip Skrevet 20. august 2012 #26 Skrevet 20. august 2012 Enig med mange her inne og spesielt deg sommerfuggl i vinterland. Er mye her inne og titter. Er ikke alltid jeg kommenterer (har nytt nick forresten). Synes det er utrolig dårlig å drive hetsing og henge ut folk her inne. Respektløst. Utrolig bra skrevet sommerfuggel:)
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #27 Skrevet 20. august 2012 ER vel noen har fulldagsjobb her inne, med å hetse noen??? Får dere betalt? Bare lurer! "betalingen " til hetserene er vel at de får ut en god del hormoner. Mange premenstruelle hormonbomder som sitter her
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #28 Skrevet 20. august 2012 Egentlig litt spennende at jeg kan lage så mye blest her inne. Kan ikke fatte det for jeg lever egentlig et ganske så vanlig liv Nja... Det gjør du vel kanskje ikke vel? Ikke noe frekt altså, har ikke slengt dritt til deg noengang, men å si at du er A4 blir vel litt feil Er ganske vanlig går på skole, Mille i barnehage Spiser fiskekaker til middag et par ganger i uken.. Jeg har sex som alle andre, bare ikke kun med en mann. Så vil si jeg lver ganske normalt i praksiss. Jeg er iallefal veldig fornøyd med balansen i livet mitt både Julie og mamma får vært begge deler. Men ikke ekstraordinært. Syntes ikke mine meninger er ufyselige. Kanskje veldig anderledes enn andres på noen områder, men ikke ufyselige. Siktes det til røyke/amme tråden så var det satt vedig på spissen fordi hi selv ba om det...
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #29 Skrevet 20. august 2012 ER vel noen har fulldagsjobb her inne, med å hetse noen??? Får dere betalt? Bare lurer! "betalingen " til hetserene er vel at de får ut en god del hormoner. Mange premenstruelle hormonbomder som sitter her Rynker kommer faktisk fortere av sinne, samme med grå hår. Det er egentlig utrolig hvordan noen mennekser kan la seg provosere så til de grader av andre mennesker her inne på et forum.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #30 Skrevet 20. august 2012 Egentlig litt spennende at jeg kan lage så mye blest her inne. Kan ikke fatte det for jeg lever egentlig et ganske så vanlig liv Nja... Det gjør du vel kanskje ikke vel? Ikke noe frekt altså, har ikke slengt dritt til deg noengang, men å si at du er A4 blir vel litt feil Er ganske vanlig går på skole, Mille i barnehage Spiser fiskekaker til middag et par ganger i uken.. Jeg har sex som alle andre, bare ikke kun med en mann. Så vil si jeg lver ganske normalt i praksiss. Jeg er iallefal veldig fornøyd med balansen i livet mitt både Julie og mamma får vært begge deler. Men ikke ekstraordinært. Syntes ikke mine meninger er ufyselige. Kanskje veldig anderledes enn andres på noen områder, men ikke ufyselige. Siktes det til røyke/amme tråden så var det satt vedig på spissen fordi hi selv ba om det... Må si at "Mamma er du søt" tråden ble for utleverende for mange. Greit du har et (over)aktiv sexliv, men når du har full tilgang til navn og bilde så er det kanskje ikke så veldig smart...? Aner ikke hvor mange du har ligget med, men bare aner meg at ting som blir liggende på nett kanskje ikke er så gøy for deg om noen år.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #31 Skrevet 20. august 2012 ER vel noen har fulldagsjobb her inne, med å hetse noen??? Får dere betalt? Bare lurer! "betalingen " til hetserene er vel at de får ut en god del hormoner. Mange premenstruelle hormonbomder som sitter her Rynker kommer faktisk fortere av sinne, samme med grå hår. Det er egentlig utrolig hvordan noen mennekser kan la seg provosere så til de grader av andre mennesker her inne på et forum. Hehe, da blir rynker og grå hår, straffen for dårlig oppførsel fra hetserene;) #27
Gjest sandyBay1 Skrevet 20. august 2012 #32 Skrevet 20. august 2012 ER vel noen har fulldagsjobb her inne, med å hetse noen??? Får dere betalt? Bare lurer! "betalingen " til hetserene er vel at de får ut en god del hormoner. Mange premenstruelle hormonbomder som sitter her Rynker kommer faktisk fortere av sinne, samme med grå hår. Det er egentlig utrolig hvordan noen mennekser kan la seg provosere så til de grader av andre mennesker her inne på et forum. Hadde alle vært sååå perfekte som de påstår av å være her inne, så hadde verden vært helt ROSA. Særlig Norge, siden alle gjør korrekte ting etter boka. Men ER virkelig boka riktig?
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #33 Skrevet 20. august 2012 Egentlig litt spennende at jeg kan lage så mye blest her inne. Kan ikke fatte det for jeg lever egentlig et ganske så vanlig liv Nja... Det gjør du vel kanskje ikke vel? Ikke noe frekt altså, har ikke slengt dritt til deg noengang, men å si at du er A4 blir vel litt feil Er ganske vanlig går på skole, Mille i barnehage Spiser fiskekaker til middag et par ganger i uken.. Jeg har sex som alle andre, bare ikke kun med en mann. Så vil si jeg lver ganske normalt i praksiss. Jeg er iallefal veldig fornøyd med balansen i livet mitt både Julie og mamma får vært begge deler. Men ikke ekstraordinært. Syntes ikke mine meninger er ufyselige. Kanskje veldig anderledes enn andres på noen områder, men ikke ufyselige. Siktes det til røyke/amme tråden så var det satt vedig på spissen fordi hi selv ba om det... Må si at "Mamma er du søt" tråden ble for utleverende for mange. Greit du har et (over)aktiv sexliv, men når du har full tilgang til navn og bilde så er det kanskje ikke så veldig smart...? Aner ikke hvor mange du har ligget med, men bare aner meg at ting som blir liggende på nett kanskje ikke er så gøy for deg om noen år. Så lenge det ikke ligger bilder og navn av de jeg ligger med som forøvrig ikke er noen for tiden så burde det vel være opp til meg? Jeg har ofte overnattingsbesøk, men jeg ligger ikke med de fordet.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #34 Skrevet 20. august 2012 ER vel noen har fulldagsjobb her inne, med å hetse noen??? Får dere betalt? Bare lurer! "betalingen " til hetserene er vel at de får ut en god del hormoner. Mange premenstruelle hormonbomder som sitter her Rynker kommer faktisk fortere av sinne, samme med grå hår. Det er egentlig utrolig hvordan noen mennekser kan la seg provosere så til de grader av andre mennesker her inne på et forum. Hadde alle vært sååå perfekte som de påstår av å være her inne, så hadde verden vært helt ROSA. Særlig Norge, siden alle gjør korrekte ting etter boka. Men ER virkelig boka riktig? Nettopp, min bok mangler noen sider og er full av skrivefeil, men den er nå ekte og ærlig.
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #35 Skrevet 20. august 2012 ER vel noen har fulldagsjobb her inne, med å hetse noen??? Får dere betalt? Bare lurer! "betalingen " til hetserene er vel at de får ut en god del hormoner. Mange premenstruelle hormonbomder som sitter her Rynker kommer faktisk fortere av sinne, samme med grå hår. Det er egentlig utrolig hvordan noen mennekser kan la seg provosere så til de grader av andre mennesker her inne på et forum. Hadde alle vært sååå perfekte som de påstår av å være her inne, så hadde verden vært helt ROSA. Særlig Norge, siden alle gjør korrekte ting etter boka. Men ER virkelig boka riktig? Har visst gått glipp av noe her, visste ikke at alle var perfekt her inne, tror du over her, roter litt nå. Vet ikke helt hvilken bok du har lest, men tydeligvis ikke den samme som jeg
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #36 Skrevet 20. august 2012 Egentlig litt spennende at jeg kan lage så mye blest her inne. Kan ikke fatte det for jeg lever egentlig et ganske så vanlig liv Nja... Det gjør du vel kanskje ikke vel? Ikke noe frekt altså, har ikke slengt dritt til deg noengang, men å si at du er A4 blir vel litt feil Er ganske vanlig går på skole, Mille i barnehage Spiser fiskekaker til middag et par ganger i uken.. Jeg har sex som alle andre, bare ikke kun med en mann. Så vil si jeg lver ganske normalt i praksiss. Jeg er iallefal veldig fornøyd med balansen i livet mitt både Julie og mamma får vært begge deler. Men ikke ekstraordinært. Syntes ikke mine meninger er ufyselige. Kanskje veldig anderledes enn andres på noen områder, men ikke ufyselige. Siktes det til røyke/amme tråden så var det satt vedig på spissen fordi hi selv ba om det... Må si at "Mamma er du søt" tråden ble for utleverende for mange. Greit du har et (over)aktiv sexliv, men når du har full tilgang til navn og bilde så er det kanskje ikke så veldig smart...? Aner ikke hvor mange du har ligget med, men bare aner meg at ting som blir liggende på nett kanskje ikke er så gøy for deg om noen år. Så lenge det ikke ligger bilder og navn av de jeg ligger med som forøvrig ikke er noen for tiden så burde det vel være opp til meg? Jeg har ofte overnattingsbesøk, men jeg ligger ikke med de fordet. Joda, for all del. Bare vær klar over at ikke alle syns slikt er like stas, dermed får du også noen haters.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #37 Skrevet 20. august 2012 det er greit det tåler jeg, bare rart å hate noen fordi man ikke syntes ett innlegg er noe stas. Godt verden ikke er slik utenfor dib.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. august 2012 #38 Skrevet 20. august 2012 (endret) Kan vi punktere denne diskusjonen deres nå? Juliea lever som hun vil, noen reagerer, andre gjør ikke.. Ferdig med den saken, ok? Endret 20. august 2012 av Sommerfuggel i vinterland
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. august 2012 #39 Skrevet 20. august 2012 Jeg er så eni med deg sommerfugl.. Jeg rapporterte også den tråden med en gang jeg så den....
Anonym bruker Skrevet 20. august 2012 #40 Skrevet 20. august 2012 ER vel noen har fulldagsjobb her inne, med å hetse noen??? Får dere betalt? Bare lurer! Er NAV som er "arbeidsgiver" sikkert...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. august 2012 #42 Skrevet 20. august 2012 Jeg synes jo det er litt spesielt å bli så opphengt i et medlems sexliv at man omtrent legger dem for hat og lager en egen tråd bare for å fortelle dem hvor teite de er. For min del driter jeg i hvem og hvor mange samtlige her inne har seg med, så lenge det ikke er med min mann.
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #43 Skrevet 20. august 2012 Jeg synes jo det er litt spesielt å bli så opphengt i et medlems sexliv at man omtrent legger dem for hat og lager en egen tråd bare for å fortelle dem hvor teite de er. For min del driter jeg i hvem og hvor mange samtlige her inne har seg med, så lenge det ikke er med min mann. Og det kan jeg bare si med engang jeg har meg aldri med andres menn, aldri hatt kommer aldri til å ha ! Jeg har meg kun med ja.. faktisk ingen for tiden... Så nå kan det legges dødt
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. august 2012 #44 Skrevet 20. august 2012 Jeg synes jo det er litt spesielt å bli så opphengt i et medlems sexliv at man omtrent legger dem for hat og lager en egen tråd bare for å fortelle dem hvor teite de er. For min del driter jeg i hvem og hvor mange samtlige her inne har seg med, så lenge det ikke er med min mann. Og det kan jeg bare si med engang jeg har meg aldri med andres menn, aldri hatt kommer aldri til å ha ! Jeg har meg kun med ja.. faktisk ingen for tiden... Så nå kan det legges dødt I prinsippet burde vel denne tråden også slettes. Gode intensjoner, men jeg synes det utarter seg til noe negativt- som det meste her inne, dessverre..
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. august 2012 #45 Skrevet 20. august 2012 Jeg synes jo det er litt spesielt å bli så opphengt i et medlems sexliv at man omtrent legger dem for hat og lager en egen tråd bare for å fortelle dem hvor teite de er. For min del driter jeg i hvem og hvor mange samtlige her inne har seg med, så lenge det ikke er med min mann. Og det kan jeg bare si med engang jeg har meg aldri med andres menn, aldri hatt kommer aldri til å ha ! Jeg har meg kun med ja.. faktisk ingen for tiden... Så nå kan det legges dødt I prinsippet burde vel denne tråden også slettes. Gode intensjoner, men jeg synes det utarter seg til noe negativt- som det meste her inne, dessverre.. Juliea får bestemme om jeg skal slette denne tråden, det er jo hun stakkars som får gjennomgå her
Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 20. august 2012 #46 Skrevet 20. august 2012 Vet du det går bra jeg tåler da såpass! Så tråden har gode intensjoner, går ikke utover andre enn meg, og det bare litt så den kan bli. Jeg godtar at ikke alle liker meg, det er faktisk helt grei. Alle kan vel ikke like alle.
fersk prøver Skrevet 20. august 2012 #47 Skrevet 20. august 2012 skjønner ikke hvorfor det skal være nødvendig å holde på sånn å rakke ned på hverandre pga noe man skriver, dømme andre pga noe som er blitt skrevet. Jeg vet ikke hvor mange medlemmer vi er tilsammen på bim/dib, men en ting er sikkert : Det finnes like mange forskjellige meninger og oppfatninger. Jeg kommenterer aldri visst jeg ikke har noe positivt å si, eller jeg prøver ihvertfall ikke å gjøre det. Mange ganger synes jeg det som skrives her inne rett å slett er mobbing!!! Og her inne er vi voksne mennesker, med barn, barn i magen eller prøver bli gravide. Selv om hormonene raser eller vi ikke liker det noen leser så synes jeg absolutt ikke mobbing er greit!! Hva sier du om ditt barn blir mobbet noen gang, eller mobber andre når man ikke er hakket bedre selv!! Sorry dette ble langt, men jeg tar ekstremt sterk avstand til mobbing, har vært den som ble mobbet før, gudskjelov har det gått bra med meg og jeg har blitt sterk i voksen alder. men når voksne synker så dypt, sorry men det er nesten værre enn når barn gjør det, de skjønner kanskje ikke bedre !!!
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 20. august 2012 #48 Skrevet 20. august 2012 Vet du det går bra jeg tåler da såpass! Så tråden har gode intensjoner, går ikke utover andre enn meg, og det bare litt så den kan bli. Jeg godtar at ikke alle liker meg, det er faktisk helt grei. Alle kan vel ikke like alle. Men da sier du heller ifra når du syns det holder Jeg tar den bort om du ber om det
Linn2007 Skrevet 20. august 2012 #49 Skrevet 20. august 2012 Som jeg skrev i den forrige tråden; jeg liker Juliea! Hun er positiv og morsom. Lite selvhøytidelig og byr på seg selv
Cat.68 Skrevet 20. august 2012 #50 Skrevet 20. august 2012 Jeg kunne ikke vært mere enig Sommrfugl ;o))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå